Dragen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg ser på alt. Det er en hobby. Man vil ha det man ikke kan få. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Folk som påstår at det ikke går an å snakke bokmål eller nynorsk. HHS jr var faen meg genial , loooooool Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg merker meg det samme, skremmende få TV-er og dingser i leilighetene jeg glor på på finn. Og skremmende få hyller. Ofte er det bare en kommode med noe nips på. Dette er av nada interesse for meg. Om de skal fjerne noen møbler, fjern bord og stoler og hva faen, samt speil og bilder fra veggene, så jeg kan se hvor mange hyller jeg kan få presset inn i stue og på soverommene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 De beste annonsene er de som har bilder av helt tomme boliger, eller de med boliger hvor folk fortsatt bor i. De verste er prospektannonser, hvor de har leiligheter fra 30 m² til 150 m² og de har kun modellbilder fra 150en. Ja, for en leilighet på 30 m² har plass til 8-top spisebord og 12seter sofa med sjeselong. Det beste var da et hus vi hadde leid kjellerleilighet i da jeg var barn (5 til 15) ble lagt ut til salgs. Ganske stort hus, 100 m² i hver etasje. Vi fikk aldri komme inn på besøk til huseiere, så vi trodde det var like åpent som nede hos oss. Herregud så krampete det var der. Første etasje hadde 4 stuer og 2 soverom, i tillegg til kjøkken og 2 bad. Toppetasjen hadde 7 soverom og ett bad. Og alle overflater var furu. Tak, vegger og gulv. Furu. Til og med dørhåndtak var furu. Trodde jeg skulle dø av latter. Det var så stygt og jævlig. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Med mindre det er eksludert i prospektet så skal alle de tingene være med på salget, noe som er viktig å få med seg Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Ting som irriterer er venner som ikke vil ha kontakt lenger som kommer med 100falske unnskyldninger på hvorfor de ikke vil møtes. Hvorfor ikke bare si det rett ut 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Har kanskje sagt det før, men søvn kunne jeg ha vært foruten Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Hvorfor er data komponenter så komplisert... 100+ forskjellige av hver eneste komponent (CPU, GPU, Mobo etc.) Først finne et mobo en vil ha, så finner man en CPU en vil ha også finne ut at de ikke passer sammen (hypotetisk) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 At jeg ikke lastet ned ny iso, men skiftet sources til rolling. 2532 pakker å laste ned, samt pakke ut. Hadde vært kjappere å bare laste ned ny iso med torrent. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Atter en gang få søndagen ødelagt av hodepine. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Paracet + Ibux kurerer gruff, err hodepine Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Han skal betale det han er skyldig til Rederiet-Igor , selv Viggo og Jussi var redde for Igor Jeg prøver virkelig å forstå Endret 3. april 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Ting som irriterer er venner som ikke vil ha kontakt lenger som kommer med 100falske unnskyldninger på hvorfor de ikke vil møtes. Hvorfor ikke bare si det rett ut Jeg er så enig med deg! Jeg er i en helt lik situasjon, og jeg har brukt altfor mye energi på å prøve å komme i kontakt med personen det gjelder. Jeg gidder ikke lenger, for det blir mer og mer tydelig at vedkommende ikke bryr seg; og vondt som det er å tenke, så må jeg bare gi slipp på vedkommende. Så slipper jeg skuffelse etter skuffelse. Jeg føler så med deg her. Og selv om det er vanskelig, så anbefaler jeg sterkt at du kutter vedkommende ut og fokuserer på de som faktisk bryr seg. Det har jeg tenkt å gjøre. Forhåpentligvis vil det bidra til en lykkeligere hverdag. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Han skal betale det han er skyldig til Rederiet-Igor , selv Viggo og Jussi var redde for Igor Jeg prøver virkelig å forstå 7:36.......Igor var som sagt en gangster som selv Viggo var redd for Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Når slagord og "visjoner" bare er oppbrukte buzzwords. Tåpelig og blodfattig forsøk på å nå ut til massene. Og verre er det at man blir lært dette her på diverse kurs / utdanninger om varemerker og markedsføring. Å beskrive et selskap som "innovativt" er jo veldig lite innovativt. Og jævlig irriterende at "norges / verdens største leverandør" ikke er en beskyttet tittel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ustabilt internett, argh! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Kjæresten sitter hjemme hos meg og har hjemmekontor, mens jeg er på jobb én times togtur unna. Likevel nekter han å bruke fem minutter på å sette på potetene før jeg kommer hjem. Altså... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Hvordan har eplene mine holdt seg så lenge? Endret 4. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Kjæresten sitter hjemme hos meg og har hjemmekontor, mens jeg er på jobb én times togtur unna. Likevel nekter han å bruke fem minutter på å sette på potetene før jeg kommer hjem. Altså... Det var altså.. ..kjæresten sa du. Helt sikker på det er det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Kjæresten sitter hjemme hos meg og har hjemmekontor, mens jeg er på jobb én times togtur unna. Likevel nekter han å bruke fem minutter på å sette på potetene før jeg kommer hjem. Altså... Jeg forstår han litt. Å ha hjemmekontor burde faktisk være akkurat som å være på jobb med null distraksjoner. Når jeg har hjemmekontor så maser dama om at jeg må gjøre alt mulig. Hun viser null hensyn. "bli med på butikken en tur? gå ut med søpla? blablabla" Og jeg er ikke så flink til å si nei. Så, jeg skulle ønske jeg var litt mer som typen din og markerte meg, men det finnes vel en mellomting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå