Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At alle nye tv'er som er noe må være så fordømt svære. Hva er greia med det?? Har 37"  LG HD som er 10 år gammelt nå.
Har vært et kjempebra tv/dataskjerm men begynner smått å jukse brent i skjermen og sånt.

Men 37" er hvertfall plenty svært nok syns jeg. Har hatt en runde og kikket på UHD tv'er(en sa jeg burde gå for UHD)
men knapt et eneste under 49", det meste rundt 50-60"..!. Begriper ikke hvorfor alle må ha de gigantskjermene.
Kommer ikke på tale for min del hvertfall.
Et og annnet bare på 43 ", ikke mye å velgi der. Under 40" fins knapt. Tenker at de mindre er laget dårligere siden

så få vil ha de.

Lenke til kommentar

UHD, jeg regner med han mente 4k (ikke 8k). Dette er en høyere oppløsning (flere piksler på skjermen) enn vanlig full HD (1080p).

Dess mindre skjermen er, dess mindre behov er det for flere piksler på skjermen.

På en større skjerm blir hver piksel større (for at bildeflaten skal fyllle hele skjermen). Dette bøtes på ved å legge til flere piksler (så hver piksel blir mindre igjen).

Lenke til kommentar

Boligannonser lagd av meglere uten gråmasse.

"Boligen er oppgradert de senere år, blant annet: ..." Også lister de opp ting som ble byttet ut sent 80tall og tidlig 90tall.

Også har vi de som legger med 60 bilder, og 50 av dem er detaljbilder av pynt og ting som ikke følger boligen.

Amøber.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det koster penger å ha venner. Man blir jo ofte invitert på bursdager og slike ting som koster fryktelig mye. F.eks fotballkamp på pub, uten vors først, det blir mye dyrt øl på en kveld.

Dersom man ikke tar seg råd til sånt så mister man jo venner etterhvert.

Lenke til kommentar

Boligannonser lagd av meglere uten gråmasse.

"Boligen er oppgradert de senere år, blant annet: ..." Også lister de opp ting som ble byttet ut sent 80tall og tidlig 90tall.

Også har vi de som legger med 60 bilder, og 50 av dem er detaljbilder av pynt og ting som ikke følger boligen.

Amøber.

Hahahaha, det er det beste. Bilde av noen blader på et lekkert lite bord laget av kurv foran en kopp med te med solen i bakgrunnen. Nydelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Dubious, den 02 Apr 2016 - 02:36, sa:

Jeg skal betale lisens når pengene ikke går til NRK

Hvem ønsker du å betale lisens til da? :hmm:

Han skal betale det han er skyldig til Rederiet-Igor , selv Viggo og Jussi var redde for Igor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...