TheWankership Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jobbe i kveld med lett forkjølelse... 1 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) ARGH! Vikaren og alle de idiotiske påstandene han spydde ut da han skulle belære klassen om farene ved cannabis. Brenn! Redigert: Rettet grammatisk feil. Endret 3. januar 2011 av Bozzeye 4 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 late "postmenn" kan vennlig dra til helvette mens de slafser i seg torskesperm. først prøver de å levere pakka mi kl. 11 (greit nok...), men så leverer de ikke pakka til postkontoret slik at jeg kan hente det selv?! fuck you! har snart venta 1 måned på denne pakka 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 ARGH! Vikaren og alle de idiotiske påstandene han spydde ut da han skulle belære klassen om farene ved cannabis. Brenn! Så enig. Ren, uvitende propaganda. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ser på Borat med bristet ribbein. Å le er ekstremt vondt, men å la være er umulig. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hva skjedde med deg? EDIT: Leste bakover. Du vet ikke selv hvordan du skadet deg. God bedring uansett. Og ikke vær redd for å oppsøke legen om du tror det er alvorlig. Dumt hvis et knukket ribbein gror feil... Endret 3. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Heh, takker. Har lagt merke til noen ørsmå smerter derfra tidligere (1-2 uker), men ble ikke så ille som nå før jeg hørte et lite "knekk" da jeg tok situps i dag. Har virkelig ingen anelse hva det er. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ustabile filleforum. 5 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå gjør det vondt i hjerteområdet når jeg hoster, jeg må virkelig komme meg til legen.. Eg må ut på badet og spytte kvart 5. minutt fordi det er grenselaust smertefullt å svelge. Har vel fått svekka immunsystemet av forkjøling, og blitt smitta frå å ta feil glas med brus. Oh yes, vi er badass i vennegjengen. Brus>alkohol. tenker du har fått streptokokker og halsbetennelse jeg. Kanskje til og med kyssesyken :> Ta en tur til legen så fort du kan! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Når diskusjon er nede ...Danser admins på bordet 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan er det mulig at Diskusjon er nede pga. overbelastning klokken 4 om natta? Seriøst. Den unnskyldningen må dere lengre ut på landet med. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Serverene restartes 04.00 hver natt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hvorfor gjør de det, og nøyaktig hvor lang tid bruker de på restartes? Feilmeldingen som påstår at de er overbelastet er jo bare tull... Hvor mange andre enn meg er liksom oppe klokken fire? Endret 3. januar 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg kan ikke detaljene, men jeg vet såppas at det er en nedetid på cirka 30 minutter hver dag klokka fire. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Det SKAL vere rundt 10 minutter nedetid. I realiteten er det rundt 180. Edit: Og det er seriøst, satt oppe til 7 utan å få tilgang til forumet... Endret 3. januar 2011 av svelemoe 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du mener hver natt kl 4? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvor får man info om slikt? Min døgnrytme er veldig ulik fra normalen. Og om det er en ting jeg IKKE forventer, så er det en nettside som er overbelastet klokken 04:00. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 La til en til i listen, men forumet vil ikke la meg oppdatere førsteposten. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå