Datasmurf Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 At sneen laver ned, til tross for at både yr og jeg har meldt om 4 varmegrader, svak vind og skyet i dag, med minimalt av nedbør. Det sner, det er rundt 0, og flau vind. Bullshit-værmelding. >< La meg gjette: Du la om til sommerhjul i går du, ikke sant? Nei, jeg har ikke bil engang. Jeg bare avskyr sne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Folk som snakker bokmål Folk som snakker nynorsk! Folk som snakker skriftspråk. 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Folk som påstår at det ikke går an å snakke bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Tilnærmet endyrket bokmål snakker de et lite sted i troms der oppe et sted. Det er ikke bokmål de snakker i Oslo og rundt der.Nynorsk er ikke et ekte språk, bare noe de har laget til i protest. En del mediefolk og sånt har laget seg til å snakke det. Feks Harald Stanghelle er og Ingvill bryn i Dagrevyen som noen eksempler. Nynorsk fins ikke som dialekt noe snakker ekte noe sted, det er kunstig konstruert. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Folk som uttaler latinske ord med engelsk uttale. Versus -> vølrsøs. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 At du ikke kan få tv med mindre canalpakker. Har Get, og der er du "nødt" til å ha minimum 40 kanaler.Kom nettopp regning nå på over 1000 lappen for tv/internett.Det hadde vært mer enn plenty med 20 kanaler totalt. 10 faste og 10 valgfrie. Men du må altså ha det doble. Er ikke bedre andre steder tror jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ja. 1018 for å være presis. Start(tv) og Large(nett) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Lurer på om get har lagd forsiden sin med ekstra mye å laste ned av store bilder og video for å gi folk et inntrykk av at nettet deres er tregt så de må oppgradere? 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Vipps er noe drit og faenskap, funker aldri som det skal Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 At du ikke kan få tv med mindre canalpakker. Har Get, og der er du "nødt" til å ha minimum 40 kanaler. Kom nettopp regning nå på over 1000 lappen for tv/internett. Det hadde vært mer enn plenty med 20 kanaler totalt. 10 faste og 10 valgfrie. Men du må altså ha det doble. Er ikke bedre andre steder tror jeg. at en ikke kan få kanaler uten å betale for en kanal en ikke vil ha (NRK) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Du betaler ikke for NRK. De dekkes av lisensen. Altså.. du betaler ikke der (hos Get eller hva du har) Endret 1. april 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg tror han klagde på lisensen. 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ok men da siterte han feil innlegg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Vipps er noe drit og faenskap, funker aldri som det skalRoot telefonen din, da funker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Ok men da siterte han feil innlegg. nope, du klaget på kanaler du ikke ville ha Endret 1. april 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Bruk av nynorskord som er unødvendig kryptiske. Sist ut: mogen. Det betyr visst moden. Som også er lov å skrive på nynorsk. Jeg har aldri hørt noen sagt mogen, så hvorfor skrive det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Ok men da siterte han feil innlegg. nope, du klaget på kanaler du ikke ville ha Nei jeg klaget bare på at der ikke er kanalpakker med mindre antall kanaler. Endret 2. april 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Ettersom jeg har lest endel kommentarfelter i nettaviser er jeg vant med at lisensmotstandere trekker det frem som svar på både det ene og det andre. Så når jeg skrev "jeg tror at" var det bare for å være høflig. Endret 1. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Ja var ikke sikker jeg heller på det tidspunktet, så det var ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå