Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brannalarmen hos naboen har begynt å hyle hvert 60 sekund pga. lite batteri, og naboen er på påskeferie...

Da skulle det vel være greit å ringe politiet?

Det er ikke så ille. Er to korte, men høye, pip. Vurderer å kontakte huseier om de ikke kommer innen mandag da.

Lenke til kommentar

Fuck DIBS, til helvete med sikkerhet, fuck sikkerhetskoder og sms-bekreftelser. Dersom jeg glemmer mobilen eller er tom for strøm så er jeg fucked.

JEG VIL AT DET SKAL VÆRE LETT Å BENYTTE TJENESTER. BRUKERNE BLIR RÆVKJØRT.

Innfør heller dødsstraff for slik kriminalitet så blir det mindre behov for lame sikkerhet.

Lenke til kommentar

Serveren du kontakter har vel ikke fiber, da. :)

Dette gjelder alt jeg kobler til. derav min QoS-mistanke.

Det eneste som ikke er blokkert er speedtest, som er linket i fra min ISP sin side.

Jeg hadde bedre hastigheter med kobber over flere kilometer.

Jeg er koblet rett inn i en fibersentral 30m unna(!).

(Slapp av, jeg vet jeg blir svindlet)

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Folk som selger f.eks eldre biler og skriver "selges til noen som vil fortsette å ta vare på den" osv...

Straks du selger bilen kan du ikke påtvinge din sentimentalitet på ny eier.

Skal du liksom følge opp ny eier? Hvorfor skrive sånt i det hele tatt?

• Liker 3
Lenke til kommentar

NGT har brukt mer enn et døgn på å rette en feil på internett hos meg. flaks jeg hadde over 2GB på mob abonomanget så jeg fremdeles har "litt" .håper de samtidig oppgraderer sentralen sin, så vi får tilgang på mer enn 8/0,3Mbit (savner 70/70 fra tønsberg :hrm: ) 

Lenke til kommentar

NGT har brukt mer enn et døgn på å rette en feil på internett hos meg. flaks jeg hadde over 2GB på mob abonomanget så jeg fremdeles har "litt" .håper de samtidig oppgraderer sentralen sin, så vi får tilgang på mer enn 8/0,3Mbit (savner 70/70 fra tønsberg :hrm: ) 

Jeg har mobilt bredbånd også i tillegg. Kjører også 2 linjer inn i huset fra 2 forskjellige ISP'er :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...