Gavekort Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Brannalarmen hos naboen har begynt å hyle hvert 60 sekund pga. lite batteri, og naboen er på påskeferie... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Brannalarmen hos naboen har begynt å hyle hvert 60 sekund pga. lite batteri, og naboen er på påskeferie... Da skulle det vel være greit å ringe politiet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Klokkestillingen. Det det utgjør er i praksis betydningsløst, bare tull. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Katten min har en rar utvekst på ryggen. Den ser ut som den jeg fjernes, men jeg tør ikke å gjøre det selv, av frykt for å forårsake infeksjon eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=WxNTfTg72As At du våger , i helvete , å vise trynet ditt når du selv driver og forfalsker autografer i stor skala.......men bare vent , jeg vet at ting skjer bak kulissa og at jøderæva di snart vil bli rævkjørt i fengsel !!!!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Brannalarmen hos naboen har begynt å hyle hvert 60 sekund pga. lite batteri, og naboen er på påskeferie... Da skulle det vel være greit å ringe politiet? Det er ikke så ille. Er to korte, men høye, pip. Vurderer å kontakte huseier om de ikke kommer innen mandag da. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Facebook sitt mangfold av selverklærte leger og eksperter... 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Alle som vinner i lotto her til lands! Mens jeg vinner ikkeno... Lenke til kommentar
Thitorkin2 Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Sosialister og autoritære. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Fuck DIBS, til helvete med sikkerhet, fuck sikkerhetskoder og sms-bekreftelser. Dersom jeg glemmer mobilen eller er tom for strøm så er jeg fucked. JEG VIL AT DET SKAL VÆRE LETT Å BENYTTE TJENESTER. BRUKERNE BLIR RÆVKJØRT. Innfør heller dødsstraff for slik kriminalitet så blir det mindre behov for lame sikkerhet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 C2C - Down the Road er en forferdelig irriterende låt. Den er bare teit! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Hvordan kan jeg ha fiber, og stasjonen er rett utenfor vinduet mitt, men samtidig bare få 1/10 av hastigheten jeg betaler for? (Mistenker QoS) Endret 29. mars 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Serveren du kontakter har vel ikke fiber, da. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Serveren du kontakter har vel ikke fiber, da. Dette gjelder alt jeg kobler til. derav min QoS-mistanke. Det eneste som ikke er blokkert er speedtest, som er linket i fra min ISP sin side. Jeg hadde bedre hastigheter med kobber over flere kilometer. Jeg er koblet rett inn i en fibersentral 30m unna(!). (Slapp av, jeg vet jeg blir svindlet) Endret 29. mars 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Folk som selger f.eks eldre biler og skriver "selges til noen som vil fortsette å ta vare på den" osv... Straks du selger bilen kan du ikke påtvinge din sentimentalitet på ny eier. Skal du liksom følge opp ny eier? Hvorfor skrive sånt i det hele tatt? 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Til den skjulte and, fantome donald loge deg på plz kvakk kvakk ha ha ha Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Til den skjulte and, fantome donald loge deg på plz kvakk kvakk ha ha ha Folk som ikke skriver leselig 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 Folk man chatter med som bare er interesserte i å snakke om sine ting. Samme hva man skriver så får man ikke svar, virker ikke som de leser det engang, de bare skriver videre om sine ting Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 NGT har brukt mer enn et døgn på å rette en feil på internett hos meg. flaks jeg hadde over 2GB på mob abonomanget så jeg fremdeles har "litt" .håper de samtidig oppgraderer sentralen sin, så vi får tilgang på mer enn 8/0,3Mbit (savner 70/70 fra tønsberg ) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 30. mars 2016 Del Skrevet 30. mars 2016 NGT har brukt mer enn et døgn på å rette en feil på internett hos meg. flaks jeg hadde over 2GB på mob abonomanget så jeg fremdeles har "litt" .håper de samtidig oppgraderer sentralen sin, så vi får tilgang på mer enn 8/0,3Mbit (savner 70/70 fra tønsberg ) Jeg har mobilt bredbånd også i tillegg. Kjører også 2 linjer inn i huset fra 2 forskjellige ISP'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå