Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svada ting som folk sier.

"Vi må stå sammen"

Det betyr jo ingenting i realiteten.

Like teit som "inspirerende quotes"

Til tross for at jeg føler meg som en ganske kynisk type, så vil jeg si meg litt uenig. Det hender at man trenger en påminnelse om sånne ting, selv om de egentlig er banale og selvsagte.

Akkurat nå irriteres jeg grenseløst av at mobilen min for tredje gang sletter hver eneste kontakt jeg har i kontaktlista. Må manuelt gå gjennom gamle sms-er og legge til folk på nytt.

Lenke til kommentar

Karakteren "Dolores Jane Umbridge" fra Harry Potter. Jeg nører et sterkt og intenst hat mot henne, nesten like sterkt som mitt hat mot Fredrik Skavlan. Jeg får spader, fnatt, og underlivskløe hver gang hun dukker opp, eller jeg ser et bilde av henne. Gah. Utrolig irriterende.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Karakteren "Dolores Jane Umbridge" fra Harry Potter. Jeg nører et sterkt og intenst hat mot henne, nesten like sterkt som mitt hat mot Fredrik Skavlan. Jeg får spader, fnatt, og underlivskløe hver gang hun dukker opp, eller jeg ser et bilde av henne. Gah. Utrolig irriterende.

Jeg er så enig. Hun var irriterende nok i boka, men jaggu lyktes de ikke med å lage en enda mer irriterende filmversjon.

Mer irriterende karakter i hele HP-universet skal du lete lenge etter, etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så enig. Hun var irriterende nok i boka, men jaggu lyktes de ikke med å lage en enda mer irriterende filmversjon.

Mer irriterende karakter i hele HP-universet skal du lete lenge etter, etter min mening.

Vel, hun er basert på en lærer Rowling hater mer enn noen annen person. Og filmversjonen skal visstnok være nærmere real-life enn bokversjonen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Taco som vi kjenner det er ikke ordentlig taco. Det er en bastardisert, vestlig versjon av det.

Vi? Alltid etet taco som meksikanere gjør. Ikke det man ser I ellers vanlig norske hjem.

Seriøst? Finnes det mennesker som går rundt og sier sånt?

Dessverre.

Lenke til kommentar

Hadde folk på besøk:

Sorterer du ikke mat?

Nei, kjører du El bil? Eter du økologisk? Er du VEGAN? Sparer du strøm? Bruker du energipaneler?

Nei, så please hold kjeft.

Bare fordi man sorterer matavfall så betyr det ikke at du er så jævlig miljøvennelig da, når man ikke gjør eller har det andre som er miljøvennelig

Miljøfolk azz

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...