Emancipate Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Premien er en tur til New York for to personer.Greit. Hva må jeg gjøre for å ikke vinne? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 At det ikke går an å søke etter bare sanger spotify. Trykker jeg på sanger lister den opp sanger der kun albumnavnet inneholder søkefrasen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 '80-tallet. Tenker da for det meste på populærkultur. Filmene, musikken, moten, alt var dårlig! Nesten uforståelig dårlig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 '80-tallet. Men det var jo da du ble født! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 '80-tallet. Tenker da for det meste på populærkultur. Filmene, musikken, moten, alt var dårlig! Nesten uforståelig dårlig. Lite som slår Italio disco fra den tiden, for bra! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) "Uten kjøtt så vil vi sulte ihjel/dø" slike trangsynte folk irriterer meg. Uten kjøtt eller andre "animalske produkter" så vil vi ikke få i oss enkelte viktige proteiner og vitaminer. Veganere er ikke sunne som de sier. Samtlige som har vært det en stund har mangel av diverse vitaminer og mineraler. Barn som tvinges til å være veganere fra de er nyfødt vil bli underernært. Dette er barnemishandling. Går fint an å leve uten kjøtt, men uten egg, melk og sånt så vil vi ikke leve optimalt. Ja takk begge deler sier jeg bare. NAM NAM NAM Endret 18. mars 2016 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Er det ingen som kan fortelle Reitan hvor borti hampen teite de bæreposene til Rema er? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Filmene Star Wars, Back to The Future, Aliens, The Shining, Die Hard, Full Metal Jacket, Platoon, The Terminator, Raiders of the Lost Ark. Det er bare de jeg finner i farten. musikken Popmusikken var rimelig ille. Når jeg blar gjennom musikksamlingen min så finner jeg mange artister som hadde sin storhetstid på 80-tallet, og jeg er hverken fan av hair metal eller new wave. moten Vel... Ja. Greit. Du skal få den. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Er det ingen som kan fortelle Reitan hvor borti hampen teite de bæreposene til Rema er?Har gjort det i mange år. De hører ikke etter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg skjønner ikke hva som er så teit med dem. Folk sier at de ikke kan åpnes, men de kan åpnes på utsiden av hanken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg skjønner ikke hva som er så teit med dem. Folk sier at de ikke kan åpnes, men de kan åpnes på utsiden av hanken. Det også, men det er en bagatell ift hovedteitheten: Hankene feil vei. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) At det ikke går an å søke etter bare sanger spotify. Trykker jeg på sanger lister den opp sanger der kun albumnavnet inneholder søkefrasen. Spotify er nå bare ræva. Finner du artisten du liker der så kan du banne på at de ikke har de låtene eller albumene du liker. Finner du først artisen er det et helvete å finne fram mellom albumene. Det mest tragiske er at enkelte album har låttiltene forskjøvet så når du setter på en låt får du en helt annen låt enn den du ville ha. Jeg har de 100+ album jeg liker best på CD og har for lengst kopiert de over på egen SSD i en PC som via DAC får lyden ut til et langt over gjennomsnittlig bra anlegg. Det er mye bedre enn å bruke tjenester som ikke virker som de skal og likevel koster penger hver måned. Jeg har hatt musikken jeg liker i 15-20 år. Da skal jeg pinameg ikke betale hver måned når jeg har alt tilgjengelig lokalt. Kan til og med føre over all musikken på en mobilen uten at det tar betydelig med kapasitet, slik at jeg kan høre musikken når jeg er ute på eventyr. Spotify er for brødhuer og fjols.Naivt å tro at det kontinuerlig produseres musikk av ypperste klasse slik at man må abbonere ustanselig inn i fremtiden. Det er mye rimeligere og praktisk/bedre å kjøpe hver enkelt singel/EP eller hvert enkelt album kontra å betale for strømmetjenester kontinuerlig i all overskuelig fremtid. Kanskje kommer det 1-2 album årlig som er verd å ha. Da er det bedre å kjøpe de kontra å betale for 12 måneder strømming. Endret 18. mars 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 '80-tallet. Tenker da for det meste på populærkultur. Filmene, musikken, moten, alt var dårlig! Nesten uforståelig dårlig. Begå sudoku er du snill. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 80-tallet hadde bra mote, populærkultur, flmer, musikk og alt det der, men det betyr selvsagt ikke at alt var bra og at det unntaksivis ikke har vært bedre mote, kultur, film og musikk i andre tiår. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ikkespisgress: Det heter ikke kjøtt lenger, det heter sjøtt. Kj-lyden har opphørt i de to siste generasjoner av nordmenn. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Faen, sjøtt. Skjønner ikke hvordan folk kan uttale det slik. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) De klarer det ikke, enkelt å greit. De har aldri uttalt den lyden, og er ikke i stand til det uten trening. Endret 18. mars 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Hvis trening hjelper, hvorfor trener de ikke? Hvorfor uttalte de den ikke i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Fordi dialekter og språk er en levende greie som til stadighet er i utvikling? Det er sykt irriterende, men det er og helt naturlig. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Å bytte ut kj med sj er ikke utvikling av språket. Det kalles talefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå