Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som klager på politiet. Regner med at de også ungår å gå til politiet når de har blitt ranet/knivstukket/blitt truet etcetc...? For politiet er jo som sagt tapere/jævler som kun er ute etter dem. Tragiske sjeler. Så fort de blir utsatt for noe så griner de etter politi

Hvilket politi? Norge har jo ikke politi. Vi har en offentlig vektertjeneste.

Ikke bekjemper de kriminalitet, ikke beskytter de oss. De er fullstendig uskikket til å håndtere våpen.

De skryter av å ha 20 minutter responstid i mitt distrikt.

"Hjelp, det er en mann som prøver å voldta meg!"

"Vi er der om minst 20 minutter. Vennligst vent."

Og det er hvis de ikke har kaffe de skulle ha drukket.

"En gjeng med polakker har brutt seg inn i huset mitt og stjeler alt jeg har!"

"Vi har ingen patruljer i ditt område nå, vi kan være der om seks timer. Vennligst vent."

Lenke til kommentar

Folk som klager på politiet. Regner med at de også ungår å gå til politiet når de har blitt ranet/knivstukket/blitt truet etcetc...? For politiet er jo som sagt tapere/jævler som kun er ute etter dem. Tragiske sjeler. Så fort de blir utsatt for noe så griner de etter politi

Hvilket politi? Norge har jo ikke politi. Vi har en offentlig vektertjeneste.Ikke bekjemper de kriminalitet, ikke beskytter de oss. De er fullstendig uskikket til å håndtere våpen.De skryter av å ha 20 minutter responstid i mitt distrikt."Hjelp, det er en mann som prøver å voldta meg!""Vi er der om minst 20 minutter. Vennligst vent."Og det er hvis de ikke har kaffe de skulle ha drukket."En gjeng med polakker har brutt seg inn i huset mitt og stjeler alt jeg har!""Vi har ingen patruljer i ditt område nå, vi kan være der om seks timer. Vennligst vent."

Så det du sier er at du heller foretrekker å ha et land med uten politi pga dårlige opplevelser/erfaring? Great! La oss kvitte oss med politiet, fuck the police! Lizm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det var da grusomt svart-hvitt det skulle være da.

Selv om jeg ikke alltid er like fornøyd med det norske helsevesenet så har jeg fortsatt ikke lyst til å dø av kreft.

*plystrer i takt* :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvilket politi? Norge har jo ikke politi. Vi har en offentlig vektertjeneste.Ikke bekjemper de kriminalitet, ikke beskytter de oss. De er fullstendig uskikket til å håndtere våpen.De skryter av å ha 20 minutter responstid i mitt distrikt."Hjelp, det er en mann som prøver å voldta meg!""Vi er der om minst 20 minutter. Vennligst vent."Og det er hvis de ikke har kaffe de skulle ha drukket."En gjeng med polakker har brutt seg inn i huset mitt og stjeler alt jeg har!""Vi har ingen patruljer i ditt område nå, vi kan være der om seks timer. Vennligst vent."

Så det du sier er at du heller foretrekker å ha et land med uten politi pga dårlige opplevelser/erfaring? Great! La oss kvitte oss med politiet, fuck the police! Lizm

Liker du ikke Sting fra The Police :p

Lenke til kommentar

Ringer du brannveset så er de på døren etter 5-10 minutter, uansett hvor du bor

Egentlig rart det der at de kutter ned på politi og leger, men brannvesen skal de ha overalt 

Lenke til kommentar

Feil. Når det brant i en bil ved der jeg bodde før tok det 20 minutter før de tok telefonen. Deretter 20 minutter før de kom. Da var bilen utbrent, og garasjen reddet vha en hageslange.

Det tar kanskje 7-15 minutter å kjøre fra nærmeste brannstasjon.

Lenke til kommentar

Feil. Når det brant i en bil ved der jeg bodde før tok det 20 minutter før de tok telefonen. Deretter 20 minutter før de kom. Da var bilen utbrent, og garasjen reddet vha en hageslange.

Det tar kanskje 7-15 minutter å kjøre fra nærmeste brannstasjon.

Fordel å ringe 110 å ikke direkte nummer

Lenke til kommentar

Mer god latinamerikansk politiinspirert musikk ;)

Det som irriterer meg er at jeg må legge tilsides mesteparten av feriepengene når den tid kommer (må legge tilsides for depositum for ny leilighet og andre dritkjedelige ting), når det jeg egentlig hadde hatt råd til var både stort anlegg til bilen, ny felger, mtec2 fanger, hjemmegym, ett par nye par hvite jordans og skikkelig gamer-stasjonær.

Suger så latterlig å være "voksen" 

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Folk som tror det er OK å stå rett utenfor noens leilighet og se inn :huh: Ikke sånn litt, men stå der i 15-20 min.

Da syns jeg det er OK å konfrontere dem med en stor, ''skummel'' bikkje.

Eller kvesse noen kniver mens en stirrer på denne personen

Eventuelt tar fram hagla og putter inn patroner mens en stirrer på denne personen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...