djgudleif Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Javel, ok. Men kommentaren var visstnok "wow, så store meloner du har". Hvorfor varsle om dette? Det er jo faen meg en positiv ting. Mener fortsatt at politikere i bystyret bør tåle storm, i det minste stiv kuling. Endret 14. mars 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 At GPS-en på mobilen min er fucka og tror jeg befinner meg i Trondhjem sentrum, noe jeg ikke gjør. Jeg er 4-5 mil sørvest for byen. >< Og ikke nok med det, men apper klarer ikke å finne ut at den er på, og ber meg skru på GPS-en når jeg åpner den, selv om tegnet klart og tydelig viser at den er på. Forhåpentligvis så var du ute da GPS funker dårlig innendørs De gangene det faktisk funker innendør så brukes enten wifi eller mobil data, ikke GPS Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ja, jeg var ute. Oppdaterte du manuelt? Automatisk lokasjon har vist meg på rare plasser også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Prøvd begge, stuck in Trondhjem. Stillestående i sentrum, selv da jeg var ute og gikk. Kjørte en signaltest, og fant ut at jeg var kobla til 30 satelitter elns, og at det var godt signal. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg jobber som arbeidsleder i butikk, dette medfører som regel at jeg sitter mye på kontor men må også trø til i kassen ved behov. Noe som gjør meg skikkelig førbajnna er når folk ikke følger med overhodet. "Det blir 139kr.. Pose?" "Hæ?" Pose?" ... Det var?" "POSE!?!?!?" Det er jo blitt nærmest en trend at folk skal spare så enormt dyrebar tid på å se på mobilen mens di taster pin-koden. SATANE PERKELE! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 At alle nettlesere er søppel. Crasher og henger seg og alt annet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Følelsen av å kjøpe ny telefon er alltid litt skuffende. "ah, pretty much same shit med litt bedre skjerm og kamera og sånt" Derfor er jeg så jævla irritert over at jeg vil ha ny telefon men ingenting frister å kjøpe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg jobber som arbeidsleder i butikk, dette medfører som regel at jeg sitter mye på kontor men må også trø til i kassen ved behov. Noe som gjør meg skikkelig førbajnna er når folk ikke følger med overhodet. "Det blir 139kr.. Pose?" "Hæ?" Pose?" ... Det var?" "POSE!?!?!?" Det er jo blitt nærmest en trend at folk skal spare så enormt dyrebar tid på å se på mobilen mens di taster pin-koden. SATANE PERKELE! Enda mer irriterende er det når man står i kassa og blir spurt om pose, svarer tydelig jatakk, betaler, går for å putte i posen, men har man fått den? Nope, så må man spør 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Nikk for ja, rist for nei. Etter det har jeg ikke hatt det problemet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Gjør det, men hjelper lite når de surrehuene slår inn posen også glemmer å gi den til meg.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 At alle nettlesere er søppel. Crasher og henger seg og alt annet. Brukerfeil Kræsjer aldri her (Chrome) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 At alle nettlesere er søppel. Crasher og henger seg og alt annet.BrukerfeilKræsjer aldri her (Chrome) Det skal ikke være mulig å krasje programmer vha av brukerfeil... Chrome har endel andre problemer også (mildt sagt). F.eks. kan den ikke bruke subpixel rendering med BGR. Dette fører til fontene ser ut sånn som de ser ut for deg når du leser der det står BGR om man har en skjerm med BRG. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 "Samsung lanserer sosial plattform som du «bygger» sammen med andre «Waffle» blir ikke helt som andre sosiale plattformer." Det der har jeg hørt 7 millioner ganger før. Dersom det ikke er som andre sosiale plattformer så blir det en kortvarig fadese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 https://www.yahoo.com/news/recall-issued-mom-discovers-pedophile-144446471.html Narvestad-syndrom = trangen til å pirke på alt Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg jobber som arbeidsleder i butikk, dette medfører som regel at jeg sitter mye på kontor men må også trø til i kassen ved behov. Noe som gjør meg skikkelig førbajnna er når folk ikke følger med overhodet. "Det blir 139kr.. Pose?" "Hæ?" Pose?" ... Det var?" "POSE!?!?!?" Det er jo blitt nærmest en trend at folk skal spare så enormt dyrebar tid på å se på mobilen mens di taster pin-koden. SATANE PERKELE! Har du prøvd å bruke hele setninger? Er ofte lettere for kunden å forstå hva du sier, og du som kundebehandler blir ikke like lei av høre din egen stemme. Men ja, folk som bruker mobil når de står i kasse er kanskje det mest provoserende som finnes. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) "Vi har for tiden ekstraordinær stor pågang per epost og kan derfor ha lengre svartid enn normalt" Hva er normal svartid da? Nå har jeg ventet et døgn, men vet ikke om dette er innenfor normal svartid i det hele tatt. En automatisk generert epost kan gjerne ha med litt mer basic informasjon om hvor lang tid dette vanligvis tar, og hvor mye ekstra tid det kan ta i travle perioder. Hvem vet, kanskje dere får mindre pågang da? Endret 16. mars 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Unge kvinner som virker å ha én ambisjon i livet: få barn uten å være i et forhold i ung alder, for så bli profesjonell naver, og i tillegg blogge om dette livet. Det virker som om det er utrolig mange av disse, det er så uinteressant at jeg får utslett av å tenke på det. Men utrolig nok elsker folk å lese om slik søppel. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Folk som klager på politiet. Regner med at de også ungår å gå til politiet når de har blitt ranet/knivstukket/blitt truet etcetc...? For politiet er jo som sagt tapere/jævler som kun er ute etter dem. Tragiske sjeler. Så fort de blir utsatt for noe så griner de etter politi 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det var da grusomt svart-hvitt det skulle være da. Selv om jeg ikke alltid er like fornøyd med det norske helsevesenet så har jeg fortsatt ikke lyst til å dø av kreft. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå