kris98 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tror jeg har fått en kraftig brist eller knekk i et ribbein. Utrolig vondt å bevege seg, da det plutselig kan komme en skarp smerte. Å le fungerer også dårlig. Merkelig nok kan jeg ikke huske å ha skadet meg der heller. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.- Er du feit? Ett seriöst spörsmål, ikke tull Har det slik selv, og nei, jeg er langt ifra feit. Bendelorm Er ikke feit nei, 175 høy og veier 73kg. Trener regelmessig. Har ingen av symptomene til bendelorm (av dem jeg har hørt), bortsett fra at jeg er sulten støtt.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan ser mandlene dine ut svelemoe? Dei blei liksom kutta vekk når eg var 4. Men det er veldig raudt og hovent i området der. Legane hadde det for travelt i dag, så eg tok nokre smertestillande. Men er fortsatt ganske så ubehagelig å svelge ting. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At pc'n min ikke klarer å spille HD filmer uten å hakke :/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At jeg må på jobb. Det er jo greit nok når jeg er der... men virkelig? Jeg må dra om 50 min, fordi jeg starter det 16.00. Jævla busser. Jeg må skaffe buss nærmere først. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At skolens nettverk bestemte seg for å knele, og at jeg nå må tappe mobilen for strøm ved å bruke den som hotspot. 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At jeg ikke har økonomi til og flytte ut hjemmefra.. 2 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 *snip* Er ikke feit nei, 175 høy og veier 73kg. Trener regelmessig. Har ingen av symptomene til bendelorm (av dem jeg har hørt), bortsett fra at jeg er sulten støtt.. jeg kjenner også til dette problemet, høy forbrenning er grunnen hos meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Folk som nesten styrter i fly og så skal de liksom aldri fly igjen. De har fått en illusjon om at det er større sjanse for at det skjer igjen. Bleh. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At det skal være så forbanna vanskelig og melde flytting på altinn. Faen altså at alt er så komplisert! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Avataren til hun over.. Grøsser like mye hver gang jeg ser den. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg bruker "uansett" for mye. Irriterer meg selv over at jeg gjør det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Når pcn er klikk...!! ------------------------ Luft i magen, i en full bil, 2 timer til vi er framme, kjenner at det IKKE er en smyger. Det var to forferdelige timer 3 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 første time etter juleferie: muntlig franskprøve :no: Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At jeg har fått inkassovarsel via post når jeg har vært på sjøen, og fikk en lite hyggelig telefonsamtale om inkassosak som blir satt i gang i morra >.< Har betalt regningen nå da.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Haha, endte opp 1 dag fra inkassovarsel selv. Grunnen var dog ren slapphet fra min side 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skylder på studentlivet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå