Sheldon C Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Har vondt i magen etter å ha fortært nærmere kiloen med smågodt, j*&% € priskrig!!!! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Vekket av den forbannede "det er en pakke på vei til deg". Jo, takk, det vet jeg, det er jeg som har bestilt den! Endret 11. mars 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Alle kronikkene om smågodtprisene begynner å irritere meg. Hvem klarer å mene mest? Hvem er mest politisk korrekt? Hvem hater mest? Spenningen er ikke til å holde ut. Det var ingen som døde av priskrigen i jula, så jeg tror det går greit denne gangen også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 En av mine større harddisker døde nettopp. Det irriterer meg rimelig greit Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 At fartsgrensene på veiene ser ut til og bli satt ned hele tiden. Hvor ikke bare innføre hest og kjerre med engang. Eller strekninger som har brått endret fartsgrense. F.eks 80-60-80-50 etc. Ekstra irriterende der det går fra 80-50 i nedoverbakke, så du er nødt til å bremse... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Eller strekninger som har brått endret fartsgrense. F.eks 80-60-80-50 etc. Ekstra irriterende der det går fra 80-50 i nedoverbakke, så du er nødt til å bremse... Min "favoritt" er Dale, på veien mellom Bergen og Voss (begge retninger.) Der kommer du i grei flyt med 80-grense, plutselig er det 60 og en sving og en fotoboks. Angivelig den som i forhold til antall passeringer tar flest "syndere" i landet. Geir Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Brått endret fartsgrense fra 80 til 60? Dette er da noe av det vanligste som finnes, skulle dere ha hatt en 70-sone mellom der igjen? På Dale har det fort sammenheng med alle vogntog som skal ut fra Essoen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Boksene inni de undersjøtunnelene på vei Stavanger er noen luringer. Der gikk jeg fem på for noen år siden og var nære at lappen røk. Lett å glemme seg når man renner nedover der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 På Dale har det fort sammenheng med alle vogntog som skal ut fra Essoen. På Dale kunne det godt ha vært 60 noen hundre meter ti, med tydelig skilting, slik at man rakk å reagere. Geir Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Har vondt i magen etter å ha fortært nærmere kiloen med smågodt, j*&% € priskrig!!!! den levern din sliter nok greit nå. det greiene der er omtrent det samme som røyk for lungene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 90% av godteriet var tomt på butikken i dag så jeg kjøpte ikke noe Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 90% av godteriet var tomt på butikken i dag så jeg kjøpte ikke noe Vært på butikken 2 forskjellige dager under tilbudet, helt tomt begge dagene. Jeg som skulle ha litt godis for en gangs skyld Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Det er fordi sånne som meg stikker innom butikken på morgenen og spiser seg kvalm på vei til jobb. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Det er fordi sånne som meg stikker innom butikken på morgenen og spiser seg kvalm på vei til jobb. Bedre deg enn meg Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Jeg var innom en dagligvarebutikk i dag. Da lå det faktisk en del smågodt strødd rundt på gulvet fremfor alle smågodt-diskene! Men det lå igjen fint lite smågodt oppi selve kurvene da... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Eller strekninger som har brått endret fartsgrense. F.eks 80-60-80-50 etc. Ekstra irriterende der det går fra 80-50 i nedoverbakke, så du er nødt til å bremse... Min "favoritt" er Dale, på veien mellom Bergen og Voss (begge retninger.) Der kommer du i grei flyt med 80-grense, plutselig er det 60 og en sving og en fotoboks. Angivelig den som i forhold til antall passeringer tar flest "syndere" i landet. Geir Stedet hvor mange lastebiler krysser veien samt med den trangeste tunnellen på E-16? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Når du oppdager noe feil en håndverker har gjort etter at du har betalt. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Når du oppdager noe feil en håndverker har gjort etter at du har betalt. Ring de å be de fikse feilene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Stedet hvor mange lastebiler krysser veien samt med den trangeste tunnellen på E-16? Desto større grunn til å legge opp systemet slik at færrest mulig bryter fartsgrensen akkurat der, i stedet for at det er flest... Geir Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Har vondt i magen etter å ha fortært nærmere kiloen med smågodt, j*&% € priskrig!!!! den levern din sliter nok greit nå. det greiene der er omtrent det samme som røyk for lungene. Hvor mange sigaretter tilsvarer en kilo smågodt? Vet du ikke det altså? Kanskje du skal dra enda mer fakta ut av ræva og finne på et svar til det også. Endret 12. mars 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå