Takkformeg Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Hehe, måtte bare siden du ønsket at folk måtte spikke mer flis. Er langt ifra perfekt selv på det området, men jeg prøver å skille og og å samt da eller når. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Sikkert ikke første gang noen her klager på leveringstiden til posten så jeg henger meg på der. Pakken min brukte 2 dager på å komme seg halve jorda rundt, mens posten i norge har nå brukt 7 dager på å få den gjennom sitt system å den er fortsatt ikke fremme. Dette er en ting jeg trenger til jobben min så takk til posten for at jeg nå må improvisere fordi jeg mangler utstyr. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kanskje fordi du valgte ekspress-levering eller pakken ble sendt med firma som håndterer sendinger raskt, f.eks DHL? Bestilte en pakke fra Tyrkia med DHL som fraktselskap og pakken ble levert på døra etter 2 døgn. Hender også at Posten håndterer pakker som B-post og da bruker de lang tid på veien. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Pakker fra kina sendes med ekspress da det ikke koster noe å sende pakkene Er du helt sikker på at det er posten sin feil? Jeg får ofte melding fra posten om at en pakke er på vei, men når jeg bruker sporing så står det at pakken kun er forhåndsmeldt og dermed ikke levert til posten ennå Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg kjøpte et nett med "2kg" appelsiner. 1738 gram. Sånn er det nesten alltid med frukt i nett. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kanskje fordi du valgte ekspress-levering eller pakken ble sendt med firma som håndterer sendinger raskt, f.eks DHL? Bestilte en pakke fra Tyrkia med DHL som fraktselskap og pakken ble levert på døra etter 2 døgn. Hender også at Posten håndterer pakker som B-post og da bruker de lang tid på veien. Pakken ble sendt med ekspress frem til Norge, jeg brukte ingen fraktselskap men tenker jeg skal det nestegang. Pakker fra kina sendes med ekspress da det ikke koster noe å sende pakkene Er du helt sikker på at det er posten sin feil? Jeg får ofte melding fra posten om at en pakke er på vei, men når jeg bruker sporing så står det at pakken kun er forhåndsmeldt og dermed ikke levert til posten ennå Ser på sporingen at pakken var sortert og videresendt etter å ha vært innom oslo letter center, tenkte jeg skulle få den neste dag men da var den tatt inn til toll istedet, jeg sendte inn alt av papirer i håp om at det skulle gå fortere, den gikk gjennom tollen å har nå stått som "Sendingen er fortollet" i mange dager å ingen i posten kan fortelle meg noe om hvor den er eller hva som skjer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hvorfor skal marklin allt på tysk, Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Folk som sutrer og klager over priskrigen om godisen. Skal vel ikke se bort I fra at det er de samme personene som klagde over priskrigen som var rett før jul. La nå folk velge hvor mye godis de har lyst til å kjøpe uten å bli kjeftet av moralpolitiet. Fedme, diabetes, skade for tenna.. ohplease, ikke kjøpe da vel. Protip: slutt å bry deg om hva andre foretar seg Nei vent, du er vel som de fleste andre som klager over det: en svak sjel Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 No er ikkje eg ein overformyndar som ein annan Bent Høie(sjølv om han overraskande nok ikkje er det i denne saka), men sjølv om ein prinsipielt kan gjere kva ein vil med kroppen sin er likevel folkehelsa eit større problem enn det reint individuelle. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Folk som sutrer og klager over priskrigen om godisen. Skal vel ikke se bort I fra at det er de samme personene som klagde over priskrigen som var rett før jul. La nå folk velge hvor mye godis de har lyst til å kjøpe uten å bli kjeftet av moralpolitiet. Fedme, diabetes, skade for tenna.. ohplease, ikke kjøpe da vel. Protip: slutt å bry deg om hva andre foretar seg Nei vent, du er vel som de fleste andre som klager over det: en svak sjel Det hander ikke om det, men at jeg, som ikke kjøper noe særlig smågodt betaler for gildet, når butikkene selger til under innkjøpspris. For det betyr at andre priser må settes opp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Dårlig folkehelse kommer av de valgene man gjør hele året, og ikke priskrigen før påske. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Det er priskrig hele året. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Folk som sutrer og klager over priskrigen om godisen. Skal vel ikke se bort I fra at det er de samme personene som klagde over priskrigen som var rett før jul. La nå folk velge hvor mye godis de har lyst til å kjøpe uten å bli kjeftet av moralpolitiet. Fedme, diabetes, skade for tenna.. ohplease, ikke kjøpe da vel. Protip: slutt å bry deg om hva andre foretar seg Nei vent, du er vel som de fleste andre som klager over det: en svak sjel Det hander ikke om det, men at jeg, som ikke kjøper noe særlig smågodt betaler for gildet, når butikkene selger til under innkjøpspris. For det betyr at andre priser må settes opp.Det er det mange tror. Når en vare settes ned, så settes andre ting opp og det er helt feil.For det er ikke bare godisen som har blitt satt ned. Man finner endel varer nå til 1 kr som kostet 5 - 20 kr også. Jobbet som prisjeger og sammenlignet det før, i og etter priskrig, og INGEN varer ble satt opp Endret 10. mars 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Enten går butikken med tap, eller så hentes underskudd på noen varer inn på det generelle prisnivået. De sitter ikke på bakrommet og trykker penger. Da hadde de ikke giddet å drive med butikk. Endret 10. mars 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Enten går butikken med tap, eller så hentes underskudd på noen varer inn på det generelle prisnivået. De sitter ikke på bakrommet og trykker penger. Da hadde de ikke giddet å drive med butikk. Er ikke sånn det fungerer. Hvis ikke en butikk hadde noen faste kostnader så kunne du kanskje regnet pris på varen kun ut ifra varekost, men i realiteten er det mange faktorer som avgjør prisen. Når butikker har priskrig som dette handler det om lokketilbud, de setter ned en vare fordi de vet at 99% av kunder som er interesserte i den varen vil kjøpe med flere andre produkter. Handler vi flere produkter i butikken spres butikkens kostnader, og det resulterer i et høyere resultat. Veldig forenklet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Norske teleoperatører. Jeg gir faen i gratis ringeminutter. Jeg vil ha mobildata som ikke koster 400kr i måneden. Skikkelige abonnementsløsninger er en ting jeg virkelig savner med Storbritannia. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Enten går butikken med tap, eller så hentes underskudd på noen varer inn på det generelle prisnivået. De sitter ikke på bakrommet og trykker penger. Da hadde de ikke giddet å drive med butikk. Igjen, feil. Det er som du sier butikken må ta tapet/kjøpemannen. Jeg har jobbet I butikk med bestilling, så jeg vet godt hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Folk som sutrer og klager over priskrigen om godisen. Skal vel ikke se bort I fra at det er de samme personene som klagde over priskrigen som var rett før jul. La nå folk velge hvor mye godis de har lyst til å kjøpe uten å bli kjeftet av moralpolitiet. Fedme, diabetes, skade for tenna.. ohplease, ikke kjøpe da vel. Protip: slutt å bry deg om hva andre foretar seg Nei vent, du er vel som de fleste andre som klager over det: en svak sjel Sotrapedoen : Så ska vi kjøpe MASSE smågodt og SVÆRE hamburgera......eg e så glad i dere at det e heilt UTRULIG ! Endret 11. mars 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Litt irritert men lettet, fortsetter min rant fra I går om hvor lang tid Posten bruker, ringte dem i dag tidlig å ble satt over til 4 forskjellige der den siste kunne fortelle meg at det hadde "skjedd en del feil" og hadde jeg ikke ring ville pakken min aldri blitt sendt til meg men ligget på toll lageret før de hadde sendt den tilbake. Den er nå heldigvis på vei men er ikke særlig fornøyd med Posten... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Enten går butikken med tap, eller så hentes underskudd på noen varer inn på det generelle prisnivået. De sitter ikke på bakrommet og trykker penger. Da hadde de ikke giddet å drive med butikk. Igjen, feil. Det er som du sier butikken må ta tapet/kjøpemannen. Jeg har jobbet I butikk med bestilling, så jeg vet godt hvordan det fungerer. "Jeg tar feil. Det er som jeg sier." Endret 11. mars 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå