Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Personer som spør "hvordan går det". Synes den setningen virker så respektløst og idiotisk. Man spør da ikke en person som har opplevd en tragedie/mistet noen om" hvordan går det/hva føler du nå" man vet jo hva svaret er allerede før man får svaret

Det er som om jeg skulle ha gått bort til en person som har vært voldsoffre eller blir utsatt for blindvold/voldtekt mens det pågår. Hva føler du nå? Er det hyggelig å bli banket/bli voldtatt mens jeg spør deg om dette? jeg vet jo ikke hva du føler. For jeg er en tilbakestående person.

Haha, håpløse mennesker

Folk sier det for å vise at de bryr seg. Hvordan ville du følt det om noen disse personene bare ignorerte deg etter du hadde vært gjennom noe tøft.

Tror ikke noen av de egentlig bryr seg så mye om svaret ditt.

For jeg har vært en av dem som har mistet folk som sto meg nære, med andre ord mamma og pappa. Så ikke Fortell meg om hvordan jeg ikke vet hvordan det er!

De som får det spørsmålet vet klart og tydelig at de gjør det for å vise at de bryr seg. MEN, når man får samme spørsmålet konstant fra en eller fler personer flere ganger om dagen i flere uker,så blir man små lei. Det eksisterer uendelig kommunikasjonsmåter å vise at man bryr seg om personen som har mistet noen. Akkurat på lik linje som Hvordan man skal lese voldshandlinger mellom to personer/grupper

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som plutselig skjærer foran en når man går ute. Gikk langs en vegg i dag tidlig og en dame gikk ved siden av meg. Ved veggens ende skjærte hun plutselig foran meg. Hadde normalt ikke reagert om hun hadde svingt rundt veggen, men når hun fortsatt rett fram, ble jeg irritert. Heldig for henne at stemmen ikke var klar enda.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At nye simkort tydeligvis fungerer kun på smarttelefoner og ikke eldre telefoner. Da må jeg ut og bruke penger på ny tlf, når jeg har 2 fine gamle liggende som kunne blitt brukt! Dritt!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ja vet jo det, er ikke det som er problemet. De gamle telefonene nekter og slå seg på med det nye simkortet og står heller og blinker som noen retarder.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nei er ikke det, men dette er ikke uvanlig, blir så ofte plaget med elektronikk, det skal ikke være mulig. Alltid blir det noe tull.

Lenke til kommentar

Vil det noengang bli likestilling når kvinnfolk må ha en kvinnedag?

Det er jo virkelig ikke likestilling når det ikke finnes en mannedag også...

Like lite som det er likestilling å bli kvotert inn i en jobb...

JEG ville ikke likt å bli ansatt bare fordi jeg er mann! Men for kvinner er det tydeligvis helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...