Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som får svar på en kommentar (uansett hvor) og deretter presterer å belære svarskriveren eller krangle med de når de er enige med dem.

A: "Bla bla bla"

B: "Helt enig!"

A: "B, nå skal du høre her, din jævla idiot! Bla bla bla!"

Lenke til kommentar

Noe som ligner i RL som har irritert meg mang en gang:

Når du er på 2-mannshånd med noen, som er dus og enig med deg om fornuftige ting. Så dukker det opp andre

og da snur de helt på flisa bare pga det, og motsier deg på alt de var enig om for litt siden. Eller blir sånn nedrige i måten å snakke til deg på, som for å demonstrere et etter annet for de andre som er dukket opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt som det over. Når man kjenner en ustabil person som plutselig sier ting som "beste musikken er fra 80 tallet"

Senere ved en annen anledning kan de si noe som "gammel musikk suger, er ikke noe bass!!"

Samme person kan også mene at en låt er dritbra, men noen dager senere er den dritdårlig.

Forvirrede, ustabile personer som ikke husker hva de har ment om noe tidligere og forandrer mening om ting basert på humøret de er i.

De aner egentlig ikke hva de liker eller ikke. Skikkelig vanskelig å være rundt.

EN ANNEN TING.

Jeg har kranglet med flere når de sier at gamle filmer har "dårlig grafikk" som de sier.

Jeg prøver å forklare at IMAX og andre filmformater har mye, mye fysisk større "oppløsning" enn digitale filmer.

De består ikke av piksler i den forstand og film er derfor på mange måter et overlegent format.

Men de tenker egentlig bare på den tiden de så filmer på VHS. Umulig å få noen til å forstå at selv om filmen er gitt ut på VHS en gang i tiden så er det ikke sånn den egentlig skal se ut.

Svart-hvitt er også utelukkende veldig "kjedelig og gammelt" visstnok. Slike utsagn dreper meg litt innvendig.

Har også diskutert med folk som mener at når bakgrunnen er ute av fokus så er det "DÅRLIG KAMERA"

jeg bare WHATTTTTTTT THE FUCKKKK

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Noe som ligner i RL som har irritert meg mang en gang:

Når du er på 2-mannshånd med noen, som er dus og enig med deg om fornuftige ting. Så dukker det opp andre

og da snur de helt på flisa bare pga det, og motsier deg på alt de var enig om for litt siden. Eller blir sånn nedrige i måten å snakke til deg på, som for å demonstrere et etter annet for de andre som er dukket opp. 

Hvorfor gidder du egentlig å henge sammen med slike folk?

Lenke til kommentar

Personer som spør "hvordan går det". Synes den setningen virker så respektløst og idiotisk. Man spør da ikke en person som har opplevd en tragedie/mistet noen om" hvordan går det/hva føler du nå" man vet jo hva svaret er allerede før man får svaret

Det er som om jeg skulle ha gått bort til en person som har vært voldsoffre eller blir utsatt for blindvold/voldtekt mens det pågår. Hva føler du nå? Er det hyggelig å bli banket/bli voldtatt mens jeg spør deg om dette? jeg vet jo ikke hva du føler. For jeg er en tilbakestående person.

Haha, håpløse mennesker

Endret av Laffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pynt uten funksjon generelt? Lys er pynt som har en funksjon. Fine skap, skåler, duftlys, planter osv. Bilder har jo ogs[ en mening og tar ikke særlig plass.

Men alt mulig annet unødvendig dritt som ikke har noe for seg som bare tar plass, whyyy, WHY?!

Lenke til kommentar

Personer som spør "hvordan går det". Synes den setningen virker så respektløst og idiotisk. Man spør da ikke en person som har opplevd en tragedie/mistet noen om" hvordan går det/hva føler du nå" man vet jo hva svaret er allerede før man får svaret

Det er som om jeg skulle ha gått bort til en person som har vært voldsoffre eller blir utsatt for blindvold/voldtekt mens det pågår. Hva føler du nå? Er det hyggelig å bli banket/bli voldtatt mens jeg spør deg om dette? jeg vet jo ikke hva du føler. For jeg er en tilbakestående person.

Haha, håpløse mennesker

Folk sier det for å vise at de bryr seg. Hvordan ville du følt det om noen disse personene bare ignorerte deg etter du hadde vært gjennom noe tøft.

Tror ikke noen av de egentlig bryr seg så mye om svaret ditt. 

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Liker ikke den "hvordan går det?" jeg heller.sånt til vanlig altså. Det er som en stresset konkurranse om hvem som er raskest å si den lille hersketeknikken der| først når man treffer på noen. Hvis den andre sier det først, er du allerede på defensiven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...