Dubious Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Når folk mener man er <sett inn mindre pen beskrivelse her> om man ikke donerer til akkurat deres favoritt-veldedige formål. Jo da, det er viktig - akkurat som 100 andre organisasjoner. Jeg kan ikke donere til alle Jeg donerer tomflasker på Røde Kors automater, har ihvertfall en liten sjangs til å få noe igjen for pengene, i motsetning til alt annet hvor en likeså kan tenne på pengene Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) At jeg ikke kan få oppfølgingskonsultasjon over skype til en lege, det er ingenting fysisk som skal kontrolleres. Litt umoderne. Endret 1. mars 2016 av bruker59482 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hvorfor må det være på skype? Det er normalt at leger kan gi tlf time. Da ringer han meg, og jeg fikk en liten faktura i posten. Men skype?? Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Fordi han ville snakke med meg og se hvordan jeg hadde det osv. Tenkte skype var et nærmere alternativ enn tlf. Endret 1. mars 2016 av bruker59482 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) Folk som ikke skjønner ironi, samt oversensitive folk. Endret 1. mars 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Lege på Skype? Spørs om Pentium II-maskina hans med Windows NT støtter det gitt... 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Formaliteter. Ting man gjør bare for å gjøre det. Trenger ikke noe jævla "vennlig hilsen". Trenger ikke å håndhilse på noen jeg ikke skal snakke mer med. Trenger ikke å komme på minuttet når ingen gjør noe på en halvtime. Trenger ikke skikk og bruk når INGEN EGENTLIG BRYR SEG Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Folk som søker etter venner men ikke gidder å godta venneforespørsler. Søren ta, har dere spesielle krav, får dere fortelle om dem da, så vi andre ikke tar kontakt forgjeves! Dumrianer. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Daglige artikler om hvilke partier som går frem og tilbake. Oj, Ap er 2% mer populære enn i forrige uke! Så spennende! Dette er fullstendig irrelevant informasjon om det ikke er under en måned igjen til valget. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Folk som ikke evner å klare seg på egen hånd i den vidstrakte verden. Mine framgangsmåter: Sjekk buss -> sjekk tog -> vurdere taxi -> spør om skyss. Forsøk å løse problem -> google problem -> lær om det -> forsøk en gang til -> vemodig spør noen som kan det. Lete etter mynter -> pante flasker -> selge noe -> sjekke lommer -> låne penger Det som angår andre mennesker er alltid siste utvei for min del. Jeg hater å bry andre, ikke fordi det er så sinnsykt galt å bry andre men liker ikke å være avhengig av andre. Endret 2. mars 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 #blacklivesmatter 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 "Men de hadde jo ikke solgt den hvis den ikke var trygg!" Den er trygg HVIS MAN BRUKER DEN RETT, men ikke hvis man vifter med den som en lasso. Ikke gjør det i nærheten av meg! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Bakere. Problemer med Mesterbakeren (Rema): * Loffen inneholder kneipp. * Flere ganger har loffen vært helt sammensunket og sur. * Bollene i papirposen smaker av papir. * Berlinerbollene har ikke nok bær i syltetøyet, og det har skjedd at de smaker av kneipp. * Så nå kjøpte jeg to solskinnsboller, og halvveis kom jeg til et område med en kjemisk lukt og smak. Problemer med andre bakere: * Kneipp i loffen. * Ustekte boller. * Tørre boller. Endret 3. mars 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Får ikke betalt for å være syk(har bare jobbet 1 måned) men blir sett ned på av å komme på jobb pga smittefare. Dessuten vil jeg jo ikke ha sykefravær tvert jeg begynner å jobbe her. Hva faen skal jeg gjøre da?!??! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Er du frisk nok til å gjøre jobben? Gå på jobb, og sørg for topp hygiene med såpe osv. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg er frisk nok og jeg bruker mye antibac nå så, men holdningen er "du burde holdt deg hjem en dag til minst" Lett for dere å si, ingeniører med topp lønn og ordninger. Så kommer jeg her via bemmaningsbyrå da, nederst på rangstigen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Du har regninger å betale som alle andre, så du burde egentlig be dem om å shut the fuck up, eller si det på en penere måte da, som "det angår ikke deg" og "det er mitt valg". Hadde de brydd seg så om smittefare hadde du blitt sendt hjem med lønn. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Folk som nesten setter seg oppå deg, så du føler deg ukomfortabel med å være rumpe til rumpe med en fremmed og flytter deg. Dobbel ergelse når det er ett par som gjør det samme på tur så du bare flytter deg helt og holdent. Faen folk er frekke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Folk som er på ett venterom med masse andre folk og ser fotballkamp med høytalere på mobilen sin. Fuck off!!!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Lip Sync Battle på TV. Er dette underholdning? Det er som idol uten å faktisk synge. Det eneste som kan redde makkverket Idol er altså tatt vekk. HELE DRITEN er blottet for talent. Jeg hater idioter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå