E.C. Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Døde battericeller eller dårlig kalibreringskurve. Ingenting uvanlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Folk som ikke skjønner at en kalori er en kalori, om det er sjokolade eller salat så er 1 kcal, 1 kcal!!!!!! 2 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Folk som ikke skjønner at en kalori er en kalori, om det er sjokolade eller salat så er 1 kcal, 1 kcal!!!!!! Det er det jo, men mange har godt av å se denne. Hva man spiser er ikke likegyldig, det er matvarer og drikker som man får i seg så mye kalorier av at man bare må holde seg borte fra de. http://www.boredpanda.com/what-200-calories-look-like/ Endret 28. februar 2016 av bzzlink 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Skjønner ikke mye av det, for jeg gidder ikke plyndre med å studere sånt på alle mater hele tiden. Spiser sånn noenlunde fornuftig forskjelligt og regner med det er ok nok. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) Døde battericeller eller dårlig kalibreringskurve. Ingenting uvanlig i det hele tatt. Jeg vil jo ikke ha døde battericeller på en nesten ny mobil... Endret 28. februar 2016 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Skjønner ikke mye av det, for jeg gidder ikke plyndre med å studere sånt på alle mater hele tiden. Spiser sånn noenlunde fornuftig forskjelligt og regner med det er ok nok. Det er så enkelt atte. Så lenge man spiser variert og ikke sliter med overvekt e.l så er det jo bare å fortsette det du gjør. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Når du har vært på en nettside i under 5 sekunder og den foreslår at du tar en spørreundersøkelse angående hvordan du liker den. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Tregt internett når en laster ned/opp store filer, lovlig seff Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Når kaffemaskinen klikker helt og gjør at 90% av kaffen havner rundt omkring på benken, inni maskinen og alle andre plasser en i koppen... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Avisartikkel om potetdyrking på Mars. Potetene må kunne vokse i forskjellige økologiske soner, motstå plutselige klimaforandringer og trives i karrig jord. Alt ikke ulikt Matt Damons potetdyrking i den Oscar-nominerte filmen «The Martian» der Aksel Hennie også har en større rolle. "JA VI ER NORDMENN VI MÅ NEVNE AKSEL HENNIE SELV OM DET IKKE HAR EN DRITT MED SAKEN Å GJØRE. Nasjonalhelt hipp hipp hurra!!! Vi elsker alt som er norsk!! jippi faeenn" 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Enig, så typisk nordmenn det der @Ikkespisweed. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Avisartikkel om potetdyrking på Mars. Potetene må kunne vokse i forskjellige økologiske soner, motstå plutselige klimaforandringer og trives i karrig jord. Alt ikke ulikt Matt Damons potetdyrking i den Oscar-nominerte filmen «The Martian» der Aksel Hennie også har en større rolle. "JA VI ER NORDMENN VI MÅ NEVNE AKSEL HENNIE SELV OM DET IKKE HAR EN DRITT MED SAKEN Å GJØRE. Nasjonalhelt hipp hipp hurra!!! Vi elsker alt som er norsk!! jippi faeenn" Det er faktisk på grensen til sinnsykt. De kunne likeså satt overskriften til "Aksel Hennie har lært den viktigste årsaken til overlevelsen av en grønnsak gjennom sin hovedrolle i oscarnominerte The Martian" Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Litt som da en norsk reporter spurte Zlatan om han hadde fått med seg Magnus Carlsens prestasjoner. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 VPNen jeg må bruke på jobb-pcen føles som en ISDN-forbindelse Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Du kan sette opp nettleseren din til å bruke en annen VPN. Jeg bruker IE til jobb og Chrome til surfing. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Du kan sette opp nettleseren din til å bruke en annen VPN. Jeg bruker IE til jobb og Chrome til surfing. Det er selve jobbprogrammene som er trege. Hvis jeg skal surfe, skrur jeg av VPN eller bruker en annen PC. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Når folk mener man er <sett inn mindre pen beskrivelse her> om man ikke donerer til akkurat deres favoritt-veldedige formål. Jo da, det er viktig - akkurat som 100 andre organisasjoner. Jeg kan ikke donere til alle Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Herre- og kvinnekategorier i ting som herrer og kvinner er like gode i. Som for eksempel kategorier under Academy Awards. Det burde vært "Beste hovedrolle" og "Beste birolle". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. februar 2016 Del Skrevet 29. februar 2016 Herre- og kvinnekategorier i ting som herrer og kvinner er like gode i. Som for eksempel kategorier under Academy Awards. Det burde vært "Beste hovedrolle" og "Beste birolle". Da blir det jo enda mindre nominerte ikke hvite skuespillere. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Hva er det med cdon, fikk Energilampen min men cdon greier ikke sende faen meg Lifeproof Armband i samme pakke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå