Getingar Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.- Er du feit? Ett seriöst spörsmål, ikke tull 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg ikke har bil, og ingen tilgang til verken sykkel eller moped på dette føret. Må da ty til kollektiv trafikk, som jeg hater. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At pappa spiller utrolig høy musikk i stua.... hvor jeg sitter ... Prøver å overdøve men hodetelefonene vil ikke mer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg skal stå opp for å dra på jobb om 6t og 10min sånn ca. God natt. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 +1 der ja, seks timer og syv minutter til jeg må opp. Det irriterer meg at juleferien er så kort. 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hmmm, rundt 12-13 timar til eg må opp... Irriterar at eg ikkje kan shoppe på nettet, må vel få meg eit spendon. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.- Er du feit? Ett seriöst spörsmål, ikke tull Har det slik selv, og nei, jeg er langt ifra feit. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.- Er du feit? Ett seriöst spörsmål, ikke tull Har det slik selv, og nei, jeg er langt ifra feit. Bendelorm Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Irriterer meg at jeg ikke får sett jenta mi idag. Men hey...da blir tirsdagen enda bedre. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Får ikke sove pga det svir så mye i øynene -.- Gleder meg virkelig til sjappene åpner i morgen. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.- That right there. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Irriterer meg at jeg ikke får sett jenta mi idag. Men hey...da blir tirsdagen enda bedre. you's guna sex hur EDIT: Bare for å ikke være offtopic. samme her, NothinDoin... Jeg spiser alltid grandis, potetmos, makaroni&ost etc en times tid etter middag, og jeg spiser faen meg hele tida. Jævlig irriterende når det da ikke er no mat i huset Endret 3. januar 2011 av Ch : ) 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg blir heller aldri mett. Jeg spiser meg mett, venter en snau halvtime, er sulten igjen. Akkurat nå døgner jeg for å snu døgnet nogenlunde tilbake på riktig plass, og jeg kjenner jeg er steintrøtt nå. Fatter det ikke. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg hoster blod innimellom. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Enorme smerter i halsen og bakerst i munnen. Skal ikkje leike doktor her, men skulle nesten tru at eg har fått mononukleose (kyssesyke). Litt rart med tanke på at eg aldri har kyssa Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du kan bli smittet av det med å drikke av samme flaske osv. men hvis det er en spøk.. Hehe. Nå gjør det vondt i hjerteområdet når jeg hoster, jeg må virkelig komme meg til legen.. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du kan få kyssesyke av blant annet å drikke fra en annens drikkeflaske på trening da / bli hostet på . Kyssesyke er en dråpesmitte, altså blir man smittet gjennom slik og spyttkontakt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nå gjør det vondt i hjerteområdet når jeg hoster, jeg må virkelig komme meg til legen.. Eg må ut på badet og spytte kvart 5. minutt fordi det er grenselaust smertefullt å svelge. Har vel fått svekka immunsystemet av forkjøling, og blitt smitta frå å ta feil glas med brus. Oh yes, vi er badass i vennegjengen. Brus>alkohol. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hadde det for noen dager siden, jeg klarte ikke å drikke engang. Pøste på med 2 liter cola og da svidde det ikke så jævlig når jeg svelgte. Den tok vel bakteriene med seg ned, magen føltes også bedre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvordan ser mandlene dine ut svelemoe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå