BadCat Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 En hund som angriper meg bakfra fordi eieren slipper den løs uten å ha kontroll på beistet. Det ble ikke akkurat mindre skummelt av at det var i et mørkt smug og hunden hadde et rødt LED-lys festet til seg. Rene Terminatoren:S Når et egg knuser er det dobbelt trist. Det blir mindre å spise og et klissete søl å rydde opp, omtrent som ved seksuelt samkvem. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Serier som starter med "Previously on..." Greit nok med første episoden i en sesong, men alle som følger med på en serie vet allerede hva som skjedde sist gang og spessielt når en ser flere episoder på rad Selv i samlebokser så klarer de ikke å fjerne "Previously on..." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Den nye Battlestar Galactica hadde til og med en "this week on...". Jeg måtte se bort hver gang jeg hørte de ordene for å ikke få episoden spoilet eller bare få sekunder. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Kommentarfeltskrivere. Ikke bare irriterende, men får meg og til å miste troen på menneskeheten. 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Serier som starter med "Previously on..." Greit nok med første episoden i en sesong, men alle som følger med på en serie vet allerede hva som skjedde sist gang og spessielt når en ser flere episoder på rad Selv i samlebokser så klarer de ikke å fjerne "Previously on..." Helt enig. Jeg er for det når det er en ny sesong, det er veldig greit å ha hvis det er et år siden sist f.eks. men å ha det når man ser episoder rett etter hverandre..er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) En hund som angriper meg bakfra fordi eieren slipper den løs uten å ha kontroll på beistet. Det ble ikke akkurat mindre skummelt av at det var i et mørkt smug og hunden hadde et rødt LED-lys festet til seg. Rene Terminatoren:S Når et egg knuser er det dobbelt trist. Det blir mindre å spise og et klissete søl å rydde opp, omtrent som ved seksuelt samkvem. Jeg hadde en hund som fløy på meg og min hund som jeg hadde i bånd, jeg tok hunden som angrep i nakkeskinnet og ringte politiet. Nå har ikke den personen hunden lengre. Min hund veier 40 kilo(uten fett), og hadde mest sannsynelig drept den andre hunden. Endret 27. februar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Tv2 sin filming av x-games.. patetisk Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 At boksekampen går på viaplay. Koster kr. 299. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Serier som starter med "Previously on..." Greit nok med første episoden i en sesong, men alle som følger med på en serie vet allerede hva som skjedde sist gang og spessielt når en ser flere episoder på rad Selv i samlebokser så klarer de ikke å fjerne "Previously on..." Synes den er helt innafor. Legger du en serie på hylla for en periode er det greit med ett kjapt tilbakeblikk på hva som faktisk har skjedd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Hvor dårlig hukommelse har folk egentlig? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Det er irriterende når du ser 20 episoder i strekk. Om du ser en serie etterhvert som episodene kommer ut med en ukes mellomrom er det helt greit. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Det er irriterende når du ser 20 episoder i strekk. Om du ser en serie etterhvert som episodene kommer ut med en ukes mellomrom er det helt greit. Synes ikke jeg Hopper alltid over sånt der jeg kan Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Kommentarfeltskrivere. Ikke bare irriterende, men får meg og til å miste troen på menneskeheten. Blir helt SYK av å lese alle rare ting der. Men det var jo sånn det måtte bli når BERMEN fikk tilgang til nettet. 1 Lenke til kommentar
Nicke1234 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Når det ringer på døra og når man går for å åpne så ringer det på nytt i samme øyeblikk som man tar i dørhåndtaket... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Når det ringer på døra og når man går for å åpne så ringer det på nytt i samme øyeblikk som man tar i dørhåndtaket... Noen fordeler med å ikke ha ringeklokke Lenke til kommentar
Nicke1234 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Når det ringer på døra og når man går for å åpne så ringer det på nytt i samme øyeblikk som man tar i dørhåndtaket... Noen fordeler med å ikke ha ringeklokke Har bodd i hus uten ringeklokke også, men det er like irriterende når folk banker på døra i samme stund som man skal åpne. Men det aller verste er jo selvfølgelig når det banker/ringer på døra når man ligger og sover! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Posten bruker faen meg good tid nå med pakken min arg, Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Kan stå å banke på døren så lenge de vil for jeg vil ikke høre de uansett Alle som skal besøke meg vet at de må ringe meg på mobilen, alle andre kommer ikke langt 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Apropos mobilen, min gikk nettopp fra 32% til 4% batteri på en halvtime (eller i hvert fall et part timer) uten at jeg brukte den mer enn et par minutter. Det irriterer meg. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Apropos mobilen, min gikk nettopp fra 32% til 4% batteri på en halvtime (eller i hvert fall et part timer) uten at jeg brukte den mer enn et par minutter. Det irriterer meg. Skjer med min også av og til. Når den har ligget helt i ro, merkelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå