Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Depper pga at vifta til HP G64 røk, men positivt er vel at jeg fant en erstatningsvifte til 60 spenn på Amazon og at service med støvrens og bytte av vifte koster 270kr....

 

Men er deppa fordi jeg var så sliten på vei for å hente ungen i barnehagen, og gikk milevis fram og tlibake til skolen til kona, og strandet på kafe, kjøpte en kaffe, ble sulten og kjøpte en buffet til 89k

Var så sulten at jeg holdt på å kollapse, men de pengene skulle jeg spart.

 

Så depper også fordi jeg liksom må prioritere om jeg skal ha råd til å kjøpe gave til søstra mi, når hun kjøpte en ganske dyr gave til meg....

Buffet til 89 000?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Depper pga at vifta til HP G64 røk, men positivt er vel at jeg fant en erstatningsvifte til 60 spenn på Amazon og at service med støvrens og bytte av vifte koster 270kr....

 

Men er deppa fordi jeg var så sliten på vei for å hente ungen i barnehagen, og gikk milevis fram og tlibake til skolen til kona, og strandet på kafe, kjøpte en kaffe, ble sulten og kjøpte en buffet til 89k

Var så sulten at jeg holdt på å kollapse, men de pengene skulle jeg spart.

 

Så depper også fordi jeg liksom må prioritere om jeg skal ha råd til å kjøpe gave til søstra mi, når hun kjøpte en ganske dyr gave til meg....

Buffet til 89 000?!

 

89 kroner jeg er helt utafor idag skriveleif også nå da hva skal det neste bli.

Lenke til kommentar

 

Det man har i mot vegetarianere er at de bryr seg sånn om at andre spiser kjøtt.

Jeg hører deg si det, men i praksis så ser jeg bare folk som klager over "alle de vegetarianere som bryr seg så mye", men har ikke møtt på noen enda.

 

Mer klaging på kjøttetere: DB: Rasisme, sexisme og artsisme

 

Artsismen er et like alvorlig moralsk overtramp som rasisme og sexisme. Framtidige generasjoner vil dømme oss hardt for at vi i så lang tid har unnlatt å inkludere dyr i vår moralske sfære.

Lenke til kommentar

Mer klaging på kjøttetere

Litt fasinert over at du dro opp den etter 3 uker. Jeg vet dog ikke helt om jeg vil kategorisere det som ren klaging. Som man ser utifra kommentarfeltet så er det masse klaging tilbake. Når flere der ikke kommer med noe som helst konstruktivt tilbake, men heller forteller vitser om hvordan de venter på at planter skal få følelser, så ser det ut som et typisk tilfelle av "jeg har allerede gjort opp min mening, ikke forvirr meg med mer info/synspunkter/fakta".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...