Dragen Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Depper pga at vifta til HP G64 røk, men positivt er vel at jeg fant en erstatningsvifte til 60 spenn på Amazon og at service med støvrens og bytte av vifte koster 270kr.... Men er deppa fordi jeg var så sliten på vei for å hente ungen i barnehagen, og gikk milevis fram og tlibake til skolen til kona, og strandet på kafe, kjøpte en kaffe, ble sulten og kjøpte en buffet til 89k Var så sulten at jeg holdt på å kollapse, men de pengene skulle jeg spart. Så depper også fordi jeg liksom må prioritere om jeg skal ha råd til å kjøpe gave til søstra mi, når hun kjøpte en ganske dyr gave til meg.... Buffet til 89 000?! 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Nettsider som spiller reklamemusikk og det er ingen synlig mulighet for å slå av FAENSKAPEN "X" i øverste høyre hjørne funker for meg Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Lukker bare fanen og gidder ikke å besøke sia da jeg, men er uansett jævlig irriterende Endret 25. februar 2016 av Rolf_X Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Depper pga at vifta til HP G64 røk, men positivt er vel at jeg fant en erstatningsvifte til 60 spenn på Amazon og at service med støvrens og bytte av vifte koster 270kr.... Men er deppa fordi jeg var så sliten på vei for å hente ungen i barnehagen, og gikk milevis fram og tlibake til skolen til kona, og strandet på kafe, kjøpte en kaffe, ble sulten og kjøpte en buffet til 89k Var så sulten at jeg holdt på å kollapse, men de pengene skulle jeg spart. Så depper også fordi jeg liksom må prioritere om jeg skal ha råd til å kjøpe gave til søstra mi, når hun kjøpte en ganske dyr gave til meg.... Buffet til 89 000?! 89 kroner jeg er helt utafor idag skriveleif også nå da hva skal det neste bli. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Gleda meg jævli mye til Straight Outta Compton. Var først glad for at den varte over to timer, men etter å ha sett den burde den ikke vart så lenge denne her. Blandede følelser. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 At norske aktører er tragisk dårlig på å bygge ut Internett. Kan vel ikke regne med at alle har 25/25 før en gang etter år 2050. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Folk som skriver på dialekta si. Ser dette ofte på Facebook. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Femsifra numre til mobiloperatører. 1 kr i oppstart, og 1,50 per minutt.Ringer nå for å si opp et abonnement, og det tar 7 minutter hvorav 6:30 er døll ventemusikk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Det man har i mot vegetarianere er at de bryr seg sånn om at andre spiser kjøtt. Jeg hører deg si det, men i praksis så ser jeg bare folk som klager over "alle de vegetarianere som bryr seg så mye", men har ikke møtt på noen enda. Mer klaging på kjøttetere: DB: Rasisme, sexisme og artsisme Artsismen er et like alvorlig moralsk overtramp som rasisme og sexisme. Framtidige generasjoner vil dømme oss hardt for at vi i så lang tid har unnlatt å inkludere dyr i vår moralske sfære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Pølsevev Lenke til kommentar
Woods Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Folk som lar hunden gå uten bånd - midt i sentrum av Oslo. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Mer klaging på kjøttetere Litt fasinert over at du dro opp den etter 3 uker. Jeg vet dog ikke helt om jeg vil kategorisere det som ren klaging. Som man ser utifra kommentarfeltet så er det masse klaging tilbake. Når flere der ikke kommer med noe som helst konstruktivt tilbake, men heller forteller vitser om hvordan de venter på at planter skal få følelser, så ser det ut som et typisk tilfelle av "jeg har allerede gjort opp min mening, ikke forvirr meg med mer info/synspunkter/fakta". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Peter : What is the thing that irritates you the most , MacGyver ? MacGyver : Jack Dalton and his f-in schemes......I *hate* the sonnuvabitch ! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 At Diskusjon.no nå er Kvinneguiden.no light. 6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 De bra folka dro i 09/10. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Når folk bruker mobilkamera til å ta bilder av klær under elendige lysforhold og alle på nett som har hver sin feilkalebrerte skjerm bestemmer seg for å gjette fargen. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Folk som skriver #blacklivesmatter som klikker når du sier #alllivesmatter Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Folk som tror at liv betyr noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Venter på mine Beats by Dr. Dre™ Wireless Freedom For Every Athlete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå