Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, fucking fab! Jeg har fått en låt av Kobojsarna på hjernen. Helt ut av det flippin' blå. Sitter og løser kryssord og hører på John Frusciante, og nå dette.
"Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem."
Ta livet av meg nå plx. ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Veldig irriterende når man bruker loggen på google maps til å se hvor man har vært, og så stemmer overhodet ikke kart og terreng. Det er så lite detaljert at det er ubrukelig. Kanskje jeg har feil innstillinger men både plassering og datatrafikk er slått på.

Lenke til kommentar

Depper pga at vifta til HP G64 røk, men positivt er vel at jeg fant en erstatningsvifte til 60 spenn på Amazon og at service med støvrens og bytte av vifte koster 270kr....

Men er deppa fordi jeg var så sliten på vei for å hente ungen i barnehagen, og gikk milevis fram og tlibake til skolen til kona, og strandet på kafe, kjøpte en kaffe, ble sulten og kjøpte en buffet til 89k

Var så sulten at jeg holdt på å kollapse, men de pengene skulle jeg spart.

Så depper også fordi jeg liksom må prioritere om jeg skal ha råd til å kjøpe gave til søstra mi, når hun kjøpte en ganske dyr gave til meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...