Datasmurf Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Åh, fucking fab! Jeg har fått en låt av Kobojsarna på hjernen. Helt ut av det flippin' blå. Sitter og løser kryssord og hører på John Frusciante, og nå dette."Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig, så ställ ner ditt glas och följ med mig hem."Ta livet av meg nå plx. >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Folk som bruker ordet simpel(t) feil 1 Lenke til kommentar
janne87 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 irriterer meg overat telefonen min er sa dritt at den, ikke takler ginger bread os Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Folk som hører på repetiv musikk på høyttaler på bussen.... Enda en god grunn til å droppe buss... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Mer clickbait: Tidenes skihopper skrev at han var sint. Siden har ingen hørt fra ham. Men torsdag 7. januar la 26-åringen ut en melding på hjemmesida:- Jeg tar en pause! Å ja, han tar en pause. Vel, da var det ikke så rart at ingen har hørt fra ham. Endret 23. februar 2016 av Emancipate 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Mistet lyden på den ene hodetelefonen, tredje gang på et halvår. Noe løsning på dette? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kjøpe hodetelefoner av høyere kvalitet? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Og behold kvitteringen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 At fartsgrensene på veiene ser ut til og bli satt ned hele tiden. Hvor ikke bare innføre hest og kjerre med engang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 At fartsgrensene på veiene ser ut til og bli satt ned hele tiden. Hvor ikke bare innføre hest og kjerre med engang. På grunn av de *** pærene de legger igjen etter seg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Har du sånt hastverk da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Veldig irriterende når man bruker loggen på google maps til å se hvor man har vært, og så stemmer overhodet ikke kart og terreng. Det er så lite detaljert at det er ubrukelig. Kanskje jeg har feil innstillinger men både plassering og datatrafikk er slått på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) At windows 10 konstant driver og nullstiller standardprogram for diverse mediafiler til sin egen "Film og TV" app. Nei jeg vil ikke bruke den bedritne appen deres, og hadde avinstallert den om det var mulig. Endret 24. februar 2016 av Apox Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Fyr på jobb som ikke evner å sitte mer enn 1 minutt eller deromkring av gangen. Blir helt stressa av fyren, han flyr forbi pulten her som en rakett ørtentusen ganger i timen. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Depper pga at vifta til HP G64 røk, men positivt er vel at jeg fant en erstatningsvifte til 60 spenn på Amazon og at service med støvrens og bytte av vifte koster 270kr.... Men er deppa fordi jeg var så sliten på vei for å hente ungen i barnehagen, og gikk milevis fram og tlibake til skolen til kona, og strandet på kafe, kjøpte en kaffe, ble sulten og kjøpte en buffet til 89k Var så sulten at jeg holdt på å kollapse, men de pengene skulle jeg spart. Så depper også fordi jeg liksom må prioritere om jeg skal ha råd til å kjøpe gave til søstra mi, når hun kjøpte en ganske dyr gave til meg.... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Nattåpent i nettbutikken.... Hva i helvete gmax? Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Nettsider som spiller reklamemusikk og det er ingen synlig mulighet for å slå av FAENSKAPEN 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå