d'espresso Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Ingen tvil om at idrettsutøvere som ryker et korsbånd kan ta andre jobber. Saken er heller den at de har gjort det beundringsverdige og fulgt en drøm der det som oftest er et veldig trangt nåløye for å slå gjennom. Når man først da oppnår det vil det virke knusende på personen om for eksempel en skade skal utsette det, eller i verste fall ødelegge så mye at all den jobben går i vasken. Mareritt er subjektivt. Folk tar ting annerledes. Kan godt hende at i en perfekt verden burde Svindal sagt "korsbåndet røyk? Ikke noe stress det, jeg jobber ett års tid som lagermedarbeider", men sånn er det ikke. Idrettsutøvere gjør faktisk noe som er produktivt og nyttig for samfunnet, i og med at glede for andre er viktig. Endret 21. februar 2016 av Haakon* Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er klart det er subjektivt, og om de sier det selv blir det litt annerledes. Men det er først og fremst kommentatorer og journalister som ikke kjenner personen som bruker uttrykket. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Journalister overdriver bestandig. Det står ofte at "fansen raser", enda det ikke er raseriutbrudd, men bare skuffelse eller irritasjon. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg har faktisk aldri hørt en utøver bruke ordet "skademarerittet". Men om de gjør det aksepterer jeg det. "Internett gikk av skaftet på grunn av denne videoen." (not) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Søndager Ja faktisk. Søndager er absolutt verste dagen i uka.. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Journalister overdriver bestandig. Det står ofte at "fansen raser", enda det ikke er raseriutbrudd, men bare skuffelse eller irritasjon. Tabloidorbok: Raser = smått irritert Sjokkert = lettere overrasket Går verden rundt = delt hundre ganger på Facebook 5 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 "Hylles av hele verden" 4 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Haha spot on @Kjøleskap. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Twitterstorm! Internett koker! Facebook eksploderer! Instagram står på hodet! Går ikke en eneste dag uten en av disse. 2 Lenke til kommentar
RAG Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Irriterende når man lager en tag, å man fucke opp en bokstav eller to.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Dette kunne sikkert passet bedre i Traffikalt men.. Opphevingsskilt for fartssoner, hvorfor brukes det ikke bare 80 sone skilt istede for skilt som kan missforstås tenker da mest på utlendinger Jeg forstår skiltet, men skjønner ikke hvorfor det brukes.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er forskjell på steder hvor det er opphevet og fastsatt 80-sone, helt sikkert med tanke veikrav. På dårlige veier i ubebygd strøk med plass til en bil i bredden kan det like godt være opphevet fra en 60-sone, men det betyr ikke at det nødvendigvis er trygt å ligge i 80. Ser man et 80-skilt forventer man at det er trygt å kjøre i 80. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jævla clickbait som dette. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Boikott slike nettsteder. Clickbait er sjanseløst. Ærlige overskrifter er et kvalitetsstempel. Hvis en artikkel er så dårlig at den krever clickbait, burde den aldri blitt skrevet i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jævla clickbait som dette. Vel, hvilket kort var det? Om det var gult eller rødt, så tror jeg det. Om det var svart kort, eller et postkort over Geirangerfjorden, så tviler jeg litt mer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det som er skikkelig irriterende er saker som er bra nok skrevet og/eller interessante nok til å ha en god gammel informativ overskrift, men så setter avisa/nettstedet en klikkagnoverskrift allikevel. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Irriterer meg at jeg ikke kan sette manuelt høyeste kvalitet på Youtube-applikasjonen til iPhone mens jeg er på mobilnett. Er en av tingene jeg savner fra da jeg brukte Android. Jeg har ubegrenset mobildata i abonnementet mitt - la meg velge kvalitet selv! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er forskjell på steder hvor det er opphevet og fastsatt 80-sone, helt sikkert med tanke veikrav. På dårlige veier i ubebygd strøk med plass til en bil i bredden kan det like godt være opphevet fra en 60-sone, men det betyr ikke at det nødvendigvis er trygt å ligge i 80. Ser man et 80-skilt forventer man at det er trygt å kjøre i 80. Men det er kun Norge som fortsatt bruker sånne håpløse skilt oppheving = 80 sone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå