Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem nettbutikk gjør sånt?

* Komplett

* Jeg husker ikke :p

* Nå i dag, etter at jeg skrev innlegget, fikk jeg en fra www.radioservice.no.

De gjør som regel slik med ting som allerede er pakket for frakt.

Det får ikke hjelpe, de kan ta gråpapir rundt. Den fra komplett var ikke egnet for frakt, ettersom den ikke var tapet igjen, og dermed var den revet/åpnet opp.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Folk som lever etter "ikke gjør som jeg gjør, men gjør som jeg sier".... Disse er ikke klar over det en gang, desverre. Slike fortjener null respekt...

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert grenseløst når jeg for en gangs skyld går til sengs før kl 22 og ser frem til å våkne grytidlig for å spille The Witcher 3, bare for å våkne igjen kl 00.30 og føle meg for trøtt til å gjøre noe fornuftig men for våken til å sove videre. Så jeg setter meg i sofaen for å se på TV frem til jeg er klar for å krype tilbake til loppekassa, og finner én film jeg har lyst til å se. Men så mister jeg signalet på dekoderen. På den ene kanalen. Alt annet virker som det skal. 

Lenke til kommentar

Ordet "skademarerittet". Javel, hvis det er et mareritt at du ikke kan løpe 100 meter hekk på 10 sekunder, eller kjøre utfor i mer enn 40 km/t.

Se heller på det slik: A blir mot sin vilje hindret fra å utøve yrket sitt, samtidig som man potensielt taper penger.

Sett det over på hvem som helst. Fasiten er at det ikke er noe moro.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Se heller på det slik: A blir mot sin vilje hindret fra å utøve yrket sitt, samtidig som man potensielt taper penger.
Jeg er så syk at jeg ikke kan utøve noe yrke. Idrettsutøvere som har vondt i foten kan ta nesten en hvilken som helst jobb der man faktisk er produktiv og nyttig for samfunnet.

Jeg forstår at det ikke er noe moro, og at en utøver kan bli "fryktelig skuffet og lei [seg]" (db.no) men det er langt stykke derfra og til "mareritt". Mareritt er når de ikke har trygderettigheter i et land med sosialstønad, ender i rullestol (som Dagfinn Enerly), er traumatisert av voldtekt eller krig og har flashback, osv...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...