Gavekort Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) House var en sånn serie for meg. To-tre sesonger for mye. Så ufattelig enig. Jeg led meg gjennom de to siste sesongene for å se den glimrende finalen. Enig! Jeg så aldri ferdig siste sesongen. Det ble bare så dårlig at jeg valgte å begynne å se noe annet :-P Dropp sesongen og se de to siste episodene. Det eneste du trenger å vite er: Wilson har kreft Endret 18. februar 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 House var en sånn serie for meg. To-tre sesonger for mye. Så ufattelig enig. Jeg led meg gjennom de to siste sesongene for å se den glimrende finalen. Enig! Jeg så aldri ferdig siste sesongen. Det ble bare så dårlig at jeg valgte å begynne å se noe annet :-P Dropp sesongen og se de to siste episodene. Det eneste du trenger å vite er: Wilson har kreft Hehe. Fikk faktisk med meg det som stod i spoileren. Så da har jeg fått med meg det viktigste. Har ikke planer om å ta opp ballen igjen for å si det sånn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg kjøpte en ting på ebay, som viste seg å være utsolgt. Jeg trodde ikke det skulle være mulig der. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Ikke så mye som irriterer meg lenger, men folk som dette: Hvorfor er folk som angivelig er "for liv" så vanvittig blodtørstige...? Edit: Emnet var tvillingabort, altså å fjerne det ene av to fostre. Geir Endret 18. februar 2016 av tom waits for alice 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Folk som sier «headset» når de mener hodetelefoner. To forskjellige ting, både når det gjelder pris, byggekvalitet, og lyd. Samt at headset har mic, det har ikke hodetelefoner. Gah! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Det har ikke noe med kvalitet og pris å gjøre, nei. https://en.wikipedia.org/wiki/Headset_%28audio%29 A headset combines a headphone with a microphone. Headsets are made with either a single-earpiece (mono) or a double-earpiece (mono to both ears or stereo). Headsets provide the equivalent functionality of a telephone handset but with hands-free operation.[1] Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Ikke så mye som irriterer meg lenger, men folk som dette: Hvorfor er folk som angivelig er "for liv" så vanvittig blodtørstige...? Edit: Emnet var tvillingabort, altså å fjerne det ene av to fostre. Geir En ting som skremmer meg er når tilsynelatende "vanlige mennesker" kan vise så mye hat. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Lillehammer Kino har en årrekke hatt ødelagt lerret i sal 1. For litt over et år siden startet de store ombygginger, og hadde derfor stengt i 9 måneder. I høst åpnet de igjen sal 1, men med nedsatt tilgjengelige seter for publikum. I sal 1 er det gjort absolutt ingen forbedringer. Lerretet er fortsatt ødelagt, setene er fortsatt vonde. Når jeg spurte hvorfor de ikke har fikset lerretet, så sa de at de ikke har råd til å stenge salen i noen dager for å henge nytt lerret. De hadde stengt i 9 forbanna måneder. Og grunnen til færre seter? Mangel på nødutganger. Det er samme antall nødutganger nå som før. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Da fjerner de heller setene så de ikke får problemer med brannvesenet. Har de ikke nok utganger er faktisk det å fjerne seter billigere enn å lage nye utganger. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 De har nok nødutganger. De har alltid hatt nok nødutganger. Disse nødutgangene skal også brukes av sal 2 og 3. Så, hvis de ikke har nok nødutganger til 350 personer, hvordan skal de da ha kunne ha 1000 besøkende? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Det er nok heller brannvesenet du må klage på der, enn kinoen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 De burde ha laget alt i stein, slik at det ikke kunne bli brann. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Når VG kjører sine click bate historier. Denne kom i dag. Tyrkia: Disse sto bak bombeangrepet! Istedet for å skrive fks: YPG-militsen sto bak angrepet i Tyrkia els.. Det er så rar måte å skrive det på at det blir åpenbart at det er click bate.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 De burde ha laget alt i stein, slik at det ikke kunne bli brann. Det ville ikke akkurat ha løst det andre problemet han nevnte, vonde seter... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Alle må få seg adblocker, slik at de ikke får inntekt for reklamen som vises når man trykker seg inn på en sak. Da hadde de sluttet med click bait. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Da hadde de lagt ned avisa. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 De burde ha laget alt i stein, slik at det ikke kunne bli brann. Projektor og lerret i stein? Den dagen det blir mulig så blir jeg rik Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Når VG kjører sine click bate historier. Denne kom i dag. Tyrkia: Disse sto bak bombeangrepet! Istedet for å skrive fks: YPG-militsen sto bak angrepet i Tyrkia els.. Det er så rar måte å skrive det på at det blir åpenbart at det er click bate.. Bare vent. Snart kommer de til å skrive "Tyrkia: Noen utførte et bombeangrep. Du vil ikke tro hvem som stod bak!"... Geir 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Da hadde de lagt ned avisa. Så synd. Det beste hadde vært en betalingsmur. Det hadde økt kvaliteten betraktelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå