Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Må si jeg virkelig irriterer meg over franchisen o'learys. Makan til håpløst svenskdreven rasteplass skal man lete lenge etter. Later som de er en sportslig, men 70% av klientellet er brunsjere som ikke kunne bry seg mindre om sport. O

Lenke til kommentar

Nå lydutganger routes i softwaren. Sett inn headset. Bli spurt om hva jeg satt inn? Jo jeg satt inn et headset, gi meg lyd uten ekstra arbeid. Sånn er det blitt på både Windows og OSX.

 

Det er egentlig en veldig, veldig mild irritasjon og det fungerer stort sett, men det er ikke alltid at det fungerer slik det skal hvis det bugger seg og da tenker jeg... la lydutgang være lydutgang.

Lenke til kommentar

Disiplin. Bestemmelser. Faenskap. Helvetes dritt.

 

Mennesker har en unik evne til å gjøre tilværelsen så kjedelig og fargeløs som mulig.

Man selger 8 timer av dagen sin for å få samlet noen små kroner. Men ikke bruk det på noe som er gøy, alt som er moro er det lagt skyhøye skatter på. Bil. Søtsaker. Alkohol... Nei, bruk heller dine hardt tjente penger på noe "fornuftig" og kjedelig.

 

Jeg synes synd på dem som jobber slik jeg gjorde før, som f.eks i Posten Norge AS. Jeg går hardt ut mot hvordan de behandler ansatte. Håper de brenner ned til avgrunnen. De tok fra meg livet mitt. Jeg solgte sjela mi til jævla fittegjengen der. Jeg har varige men.

Jeg har en form PTSD fordi jobben var så kjedelig. Jeg våkner med krampe i rævva og tenker på at de gråmusene av noen ledere puster meg i nakken.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Norges største leverandør av X"

"Norges eneste som tilbyr Y"

 

Jeg DRITER i det. Slutt å lyg. Dere trenger faen ikke å være verdens beste til blabla, dersom jeg vil ha noe så vil jeg at det skal være ærlig. Det er rævkjørt gammeldags markedsføring og det funker ikke lenger, hold kjeft forbanna kuksopper

"Byens beste pølse" sier dem overalt i f.eks L.A :p

Lenke til kommentar

Likestilling dit, likestilling dat "Kun 3/10 Politiledere er Kvinner" er for likestilling men skal man skifte ut halvparten av sjefene i det offentlige for å få 50/50 kjønnsfordelt.

Om sjefen i Telenor slutter og den beste søkeren er er mann skal man da velge en kvinne for å unngå debatten om likestilling ?

Lenke til kommentar

Det irriterer meg hver gang et sånt regnestykke "får facebook til å koke". Greit nok at folk ikke husker alt fra mattetimene, men når sånne regnestykker går sin runde på nettet én gang i måneden burde folk huske at man skal gange først. Det er ikke akkurat rakettforskning. Også har vi de luringene som tror at svaret på alle sånne regnestykker er 0.

Lenke til kommentar

Likestilling dit, likestilling dat "Kun 3/10 Politiledere er Kvinner" er for likestilling men skal man skifte ut halvparten av sjefene i det offentlige for å få 50/50 kjønnsfordelt.

Om sjefen i Telenor slutter og den beste søkeren er er mann skal man da velge en kvinne for å unngå debatten om likestilling ?

Nei, det skal kun kvoteres når man har kandidater som er like gode. Grunnen til den sterke kritikken er at det kvinnelige kandidatene knapt blir vurdert engang. Dette er i strid med regelverket. F.eks. Marit Fostervold-saken, der det var klart at en mann skulle få jobben månedsvis i forveien, og de ikke gadd å innhente referanser fra Marit Fostervold. Uten å innhente referanser vet de ikke sikkert hvem som er den beste kandidaten. Det kan komme frem ting som endrer på synet på kandidatene.

 

Kanskje du skulle satt deg litt bedre inn i det.

Lenke til kommentar

Religiøse som kommer på døra for å preke. Det er ikke greit å begynne å lese fra bibelen i det jeg åpner døra. :wallbash:

 

Sier bare "nei takk, kom aldri hit igjen" og så lukker jeg døra.  Noen av de folka eier ikke sosiale antenner overhodet.  Man spør pent om noen er interessert, for svarte, man buser ikke på med bibelvers eller annet surr.

Lenke til kommentar

Nesten ingen i min klasse har jobb. Allikevel har nesten alle solbriller til over tusenlappen. PAPPA BETALER?

Galskapen lenge leve.Så fort sola er fremme er det viktig å ha sine solbriller med. (på skolen) Det må være fullstening krise å få litt sol øyene på vei hjem.

 

Showoff er nok viktigere enn effekten for mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...