Dubious Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har og søvnproblemer Klarer meg fint gjennom hele dagen, men når jeg kommer til sengetid så blir jeg plutselig rastløs og det er umulig å få seg noe søvn Natt til tirsdag ble det ikke noe søvn, så natt til onsdag og torsdag så ble det sovepille til onsdag sovnet jeg ganske så fort, mens i natt så husker jeg ikke når jeg sovnet da det tok mye lenger tid enn vanlig Skal til legen i slutten av måneden (igjen).. Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Sleit fælt med og sove en periode, samlivsbrudd, dårlig økonomi, regninger osv gjorde at jeg rett og slett brukte halve natta på og ligge og vri meg og tenke på alle problemene. Det som (overraskende) hjalp meg var asmr videoer på youtube. Så ikke på videoene, men hørte på med lavt volum når jeg la meg. On topic: Kunder som ikke hører på hva du sier! To stykker i dag med pc problemer, informerer om at det er kø da det er veldig mange saker nå så vi ikke får sett på det før etter helga, tre timer etterpå står de samme der og lurer på om pcene er ferdig... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Har du søvnproblemer? Ta å skjerp deg 'a! Ta deg sammen! Sånn, problem løst. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) At Politiet ga faen i et en kompis ble utsatt for blind vold i går kveld/natt til i dag. "Best å bare gå hjem" sa politimannen mens utlendingene som forårsaket det fikk ikke et ord til seg. Fantastiske Bergen. Politiet er oppegående. Endret 12. februar 2016 av Lami 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (...)Ifølge politiet er ikke slynglene såkalt gamle kjenninger av etaten. Om hasjbeslaget får betydning for utviklingen av kjæresteforholdet var det fredag morgen for tidlig å si noe sikkert om. PS: Saken var innledningsvis publisert med formuleringen 36-åringen og hans kvinne (33). Dette er nå endret. Aftenposten beklager at denne formuleringen kunne oppfattes uheldig. Aftenpostens bruk av order "slynglene". Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 "Hans kvinne", den var fin! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 At så mange guider, tutorials, bruksanvisninger, eksempler, osv... på internettet er riv ruskende gale. Hvis dere ikke kan hverken temaet eller hvordan lære bort, bare drit i det! Slutt å forsøple verden. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 SV-ere. Helvetes nakkekoteletter hele gjengen. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Folk som kaller snø for sne. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Folk som kaller snø for sne. Sne høres hvitere ut enn snø syns jeg. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Folk som kaller tannkrem for tannpasta. Synes du det ser ut som pasta kanskje? Det er en jævla krem. Folk som sier "sne" bør flytte til Danmark. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Klart det ligner på pasta. Pasta betyr deig. Endret 13. februar 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) Jeg har ennå å kjøpe tannkrem med deigkonsistens. "Tannpasta" kommer av at idiotene ikke klarer å skjønne forskjellen på "pasta" og "paste". Endret 13. februar 2016 av Dragen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 http://www.nob-ordbok.uio.no/PASTA Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 "Norges største leverandør av X""Norges eneste som tilbyr Y" Jeg DRITER i det. Slutt å lyg. Dere trenger faen ikke å være verdens beste til blabla, dersom jeg vil ha noe så vil jeg at det skal være ærlig. Det er rævkjørt gammeldags markedsføring og det funker ikke lenger, hold kjeft forbanna kuksopper Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 http://www.nob-ordbok.uio.no/PASTA og ordbøker er aldri feil.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 at det snør under 500 meter (Snø skal være på fjellet) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 De er korrekte, dermed Pasta! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 De er korrekte, dermed Pasta! Stoler ikke på noe som kommer fra Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå