Hyperio Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt å trene ute i fem timer, og så komme hjem med hodepine og hoste. HVOR ER UTBYTTET MITT!? Remember, we are eternal, all this pain is an illusion. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) The Sopranos er alltid kos edit: Hmm... Feil tråd, gitt. Endret 2. januar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt å trene ute i fem timer, og så komme hjem med hodepine og hoste. HVOR ER UTBYTTET MITT!? Remember, we are eternal, all this pain is an illusion. Absolutely! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har NES, men irriterer meg over at AC adapter-ledningen ikke passer i den europeiske versjonen av konsollen. Noen som vet hvor jeg kan skaffe det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det der ser heller ut som et frø en en stein. Irriterer meg fortsatt over at jeg bor i feil tidsone Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. Du har det jævlig! Jeg får ikke lov å være på internett.... Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. Du har det jævlig! Jeg får ikke lov å være på internett.... Du er jo her nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har noe som heter månedsbetaling og fiii-beeer-nett, vet ikke om dere har det i Afrika. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Den jævla øyebetennelsen min er her enda. Og jeg er helt tom for smertestillende og alle butikker er stengte. Om det finnes en gud så hatern meg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At det er umulig for meg å være mett i mer enn en time av gangen. Nå har jeg spist 2 fulle middager på 3 timer, og jeg er drit sulten -.- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. NetCom mobilt bredbånd? Opplevde det samme som deg etter å ha lastet ned diverse Linux-distroer for testing. "Estimated time left" endret seg fra 32 minutter til over 12 timer... Det stod at man kan sende en SMS til et bestemt telefonnummer for å få en utvidet kvote for 99 kroner. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg ikke får VlC remote til å funke .. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. NetCom mobilt bredbånd? Jeg brukte nettopp opp kvoten min etter å ha lastet ned flere gratis operativsystemer for testing. "Estimated time left" hopped fra 32 minutter til over 12 timer. Den neste nettsiden jeg gikk inn på, ble byttet ut med en infoside fra NetCom, der stod at jeg kunne sende en SMS for å utvide kvoten frem til neste periode for 99 kroner. PS. Jeg irriterer meg over nettleserens prioriteringen når jeg sitter på treg linje. Hvorfor laster den ned reklamene, før den laster ned siden jeg er ute etter? Installere AdBlock... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jepp er det jeg og har. Men egentlig ikke så stor fare, mener at det sto at jeg fikk full kvote igjen den 5 januar eller noe. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. Du har det jævlig! Jeg får ikke lov å være på internett.... Du er jo her nå Ok da , Jeg får EGENTLIG ikke lov å være på internett Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Var i et selskap idag og hørte på gamle tanter som satt å skrøyt av det ene søskenbarnet mitt på 23 som er sååå flink til å "klare seg selv" osv. For det første så fikk hun et flunkende nytt hus til nærmere 4,5 millioner av sin far + innventar og bil. HALLO? ALLE I VERDEN KLARER SEG FINT OM DE FÅR SLIKT SLENG I FANGET! Hvor lett er det ikke når man kun går på jobb for å tjene penger til mat, hygge og diverse regninger, uten å tenke på lån opp etter ryggen?? Hun har det jammen ikke lett! ARGHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
;_; Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Irriterer meg at antivirusprogrammet har scannet gjennom 6.100.000 filer og har bare kommet til ~80 % etter 4,5 timer. Endret 2. januar 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå