Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. :mad:

 

NetCom mobilt bredbånd?

Opplevde det samme som deg etter å ha lastet ned diverse Linux-distroer for testing.

"Estimated time left" endret seg fra 32 minutter til over 12 timer...

 

Det stod at man kan sende en SMS til et bestemt telefonnummer for å få en utvidet kvote for 99 kroner.

Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

At jeg har brukt opp internett kvoten min og farten blir nå senket til max 200kb/s. :mad:

 

NetCom mobilt bredbånd?

Jeg brukte nettopp opp kvoten min etter å ha lastet ned flere gratis operativsystemer for testing.

"Estimated time left" hopped fra 32 minutter til over 12 timer.

Den neste nettsiden jeg gikk inn på, ble byttet ut med en infoside fra NetCom, der stod at jeg kunne sende en SMS for å utvide kvoten frem til neste periode for 99 kroner.

 

PS. Jeg irriterer meg over nettleserens prioriteringen når jeg sitter på treg linje.

Hvorfor laster den ned reklamene, før den laster ned siden jeg er ute etter?

 

Installere AdBlock...

Lenke til kommentar

Var i et selskap idag og hørte på gamle tanter som satt å skrøyt av det ene søskenbarnet mitt på 23 som er sååå flink til å "klare seg selv" osv.

 

For det første så fikk hun et flunkende nytt hus til nærmere 4,5 millioner av sin far + innventar og bil.

 

HALLO? ALLE I VERDEN KLARER SEG FINT OM DE FÅR SLIKT SLENG I FANGET! Hvor lett er det ikke når man kun går på jobb for å tjene penger til mat, hygge og diverse regninger, uten å tenke på lån opp etter ryggen??

 

Hun har det jammen ikke lett!

 

ARGHHHHHHHHHH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...