Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdateringer, jeg hater dem. Android, OSX, Windows.

Bare ha ting slik de er. La verden stå stille ei stund.

Trenger faen ikke ny versjon hvis det jeg får er at musa scroller motsatt vei eller Service Pack 3 til Office for Windows. HURRA. DET TRENGTE JEG.

Og til Android så ser nedtrekksmenyen kanskje litt annerledes ut, wow, gratulerer. Men et det ikke flott da, nå er det mer stabilt slik at man kan jobbe med mer flyt. Men ca halvparten av mine plugins og apper fungerer ikke. Supert

Lever heller med litt bugs enn å la mine devices få det som de vil

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Bah. Windows fant plutselig på at de skulle laste ned Windows 10-oppgraderingen, og vips er jeg nede i under en gig ledig plass på C. ><

Jeg vil ikke ha Win10 på denne maskina. For mange gamle programmer som slutter å fungere, samt at jeg mister WinXP-mode.

Win10 tar vare på gamle versjon så du kan enten skru tilbake tiden eller slette forrige versjon

Men det er jo idiotisk at Microsoft tvinger på brukere W10

For min del så liker jeg W10 og har ingen gamle programmer jeg trenger å bruke

Jeg hater derimot alt som starter med 8..

Lenke til kommentar

Win 8 har vært veldig kjekt å ha. Kjøpte en PC med win 8 til min mor. Hver gang hun skulle spørre om noe så sa jeg at jeg har aldri brukt win 8 og at jeg bruker win 7. Slapp å være IT-support i stor grad.

Hadde jeg vært din mor ville jeg returnert gaven og krevd W7 eller W10 :p

Lenke til kommentar

At alkohol er så jævlig dyrt i Norge. Spesielt på utesteder/serveringstider. Er litt drøyt med over 100kr for en halvliter.

Edit: mente selvsagt 100kr og ikke 10kr.

Kommer jo helt an på hvor du er og hva du drikker. Jeg har ikke problemer med å finne øl til en femtilap for halvliteren i Oslo, men jeg vet om steder hvor jeg kan drikke øl til flere hundrelapper for halvliteren. Hvis du kun bruker øl som en tørstedrikk eller for alkoholen er det dumt å gå på en håndtverksølbasert pub eller sitte på Aker brygge.
Lenke til kommentar

Avhengig av hvor man kommer fra så kan det være veldig uvant at man uttaler bokstaven o slik som man gjør i Norge. Flere steder blir det uttalt som å. Dermed blir Åsslåo mye lettere å forstå da det uttales slik som det ville ha blitt skrevet og følgelig uttalt på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...