Datasmurf Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bah. Windows fant plutselig på at de skulle laste ned Windows 10-oppgraderingen, og vips er jeg nede i under en gig ledig plass på C. >< Jeg vil ikke ha Win10 på denne maskina. For mange gamle programmer som slutter å fungere, samt at jeg mister WinXP-mode. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg reinstallerte win 8. Hater win 10. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Samme jævla bildet etter reboot, hver eneste gang. Finner ikke ut av hvordan man endrer det. Så fukkings annoying. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Jeg reinstallerte win 8. Hater win 10. Selv liker jeg Win10, har det på laptopen og er kjempefornøyd, men så lenge brorparten av spillene mine nekter å fungere med Win10, så kan det være det samme. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Oppdateringer, jeg hater dem. Android, OSX, Windows. Bare ha ting slik de er. La verden stå stille ei stund. Trenger faen ikke ny versjon hvis det jeg får er at musa scroller motsatt vei eller Service Pack 3 til Office for Windows. HURRA. DET TRENGTE JEG. Og til Android så ser nedtrekksmenyen kanskje litt annerledes ut, wow, gratulerer. Men et det ikke flott da, nå er det mer stabilt slik at man kan jobbe med mer flyt. Men ca halvparten av mine plugins og apper fungerer ikke. Supert Lever heller med litt bugs enn å la mine devices få det som de vil Endret 10. februar 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Virker som kollegan foran har dusja i parfyme i dag. Fytti katta som det lukter. Skal bli stor prøvelse å bli i fokus i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 108610d1436983867t-windows-10-desktop-wallpaper-hd-07.jpg Samme jævla bildet etter reboot, hver eneste gang. Finner ikke ut av hvordan man endrer det. Så fukkings annoying. Hei. Kan prøve dette http://www.laptopmag.com/articles/disable-lock-screen-windows-10 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bah. Windows fant plutselig på at de skulle laste ned Windows 10-oppgraderingen, og vips er jeg nede i under en gig ledig plass på C. >< Jeg vil ikke ha Win10 på denne maskina. For mange gamle programmer som slutter å fungere, samt at jeg mister WinXP-mode. Win10 tar vare på gamle versjon så du kan enten skru tilbake tiden eller slette forrige versjon Men det er jo idiotisk at Microsoft tvinger på brukere W10 For min del så liker jeg W10 og har ingen gamle programmer jeg trenger å bruke Jeg hater derimot alt som starter med 8.. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Win 8 har vært veldig kjekt å ha. Kjøpte en PC med win 8 til min mor. Hver gang hun skulle spørre om noe så sa jeg at jeg har aldri brukt win 8 og at jeg bruker win 7. Slapp å være IT-support i stor grad. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Win 8 har vært veldig kjekt å ha. Kjøpte en PC med win 8 til min mor. Hver gang hun skulle spørre om noe så sa jeg at jeg har aldri brukt win 8 og at jeg bruker win 7. Slapp å være IT-support i stor grad. Hadde jeg vært din mor ville jeg returnert gaven og krevd W7 eller W10 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) At alkohol er så jævlig dyrt i Norge. Spesielt på utesteder/serveringstider. Er litt drøyt med over 100kr for en halvliter. Edit: mente selvsagt 100kr og ikke 10kr. Endret 10. februar 2016 av BananLaks Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det er egentlig ikke så fryktelig dyrt om man justerer for lønninger. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 At alkohol er så jævlig dyrt i Norge. Spesielt på utesteder/serveringstider. Er litt drøyt med over 100kr for en halvliter. Edit: mente selvsagt 100kr og ikke 10kr. Regner med du bor i Oslo.. Best å ikke drikke alkohol Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 At alkohol er så jævlig dyrt i Norge. Spesielt på utesteder/serveringstider. Er litt drøyt med over 100kr for en halvliter. Edit: mente selvsagt 100kr og ikke 10kr. Kommer jo helt an på hvor du er og hva du drikker. Jeg har ikke problemer med å finne øl til en femtilap for halvliteren i Oslo, men jeg vet om steder hvor jeg kan drikke øl til flere hundrelapper for halvliteren. Hvis du kun bruker øl som en tørstedrikk eller for alkoholen er det dumt å gå på en håndtverksølbasert pub eller sitte på Aker brygge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Nordmenn som uttaler "Åsslåo" og "Børgen" når de snakker på engelsk. Det heter vel like mye Oslo og Bergen for det om man snakker Engelsk vel? 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Avhengig av hvor man kommer fra så kan det være veldig uvant at man uttaler bokstaven o slik som man gjør i Norge. Flere steder blir det uttalt som å. Dermed blir Åsslåo mye lettere å forstå da det uttales slik som det ville ha blitt skrevet og følgelig uttalt på engelsk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Folk som bruker halve hattehyllen på to vinflasker og en jakke 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Og hvorfor i helvete tar noen med seg porta pro på et fly? (Eller noe sted der det er andre mennesker). 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Og hvorfor i helvete tar noen med seg porta pro på et fly? (Eller noe sted der det er andre mennesker).Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå