djgudleif Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 flash og java er utdatert og bør fjernes umiddelbart men da kan ikke jeg spille runescape eller spille på miniclip med mine venner i klasserommet (hjelp jeg er sendt tilbake i tid til 2006) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 men da kan ikke jeg spille runescape (hjelp jeg er sendt tilbake i tid til 2006) Please si at du spiller old school, for da er jeg jævlig gira. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Folk som følger med på noe reality-greier på TV, og som hardnakket påstår at "den personen er garantert slik og slik i virkeligheten også, for jeg har sett ham (eller henne) gjøre slik og slik i ett reality-program på TV" Prøver du å si at Kriss i Anno ikke er en dust? 1 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Folk som voldtar jenter for så å tenne på de og drepe de irriterer meg grenseløst http://www.exponerat.net/afghan-domd-for-valdtakt-och-mord-pa-en-17-arig-flicka-i-finland/ Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Barista Bob, den 07 Feb 2016 - 21:00, sa: WeirdFace, den 07 Feb 2016 - 18:49, sa:Folk som følger med på noe reality-greier på TV, og som hardnakket påstår at "den personen er garantert slik og slik i virkeligheten også, for jeg har sett ham (eller henne) gjøre slik og slik i ett reality-program på TV" Prøver du å si at Kriss i Anno ikke er en dust? Det programmet har ikke jeg giddet å følge med på, så akkurat det kan jeg ikke uttalte meg om. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Hearthstone... et mer urettferdig og tilfeldig spill skal man lete lenge etter 50% luck 40% pay to win 10% skill Møter hele tiden personer som har alle kort i spillet så sitter jeg her med nesten bare standard kort Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Ferdigheter teller mest, men kort er ikke ubetydelig, selskapet ønsker profitt. Endret 8. februar 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 At jeg har blitt så avhengig av pc igjen. Og nå har jeg skikkelig vondt i nakken og øynene, så uansett hva jeg gjør så blir det ubehagelig Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 John Arne Riise Han irriterer meg i de siste ukene nå! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det irriterer meg at det ikke er noe som irriterer meg i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Fjotter på ebay som annonserer varer med BIN , så forteller de meg at de ikke har det på lager likevel.....hva faen er det for slags bullskitt > : ( Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Vi bruker Git på jobb, det er "vanskeligere" enn koden jeg skriver... Altså det er helt ukjent for i meg i forhold til jeg gjør, så jeg bruker mer tid på å forstå det akkurat nå. Endret 9. februar 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Folk som har utydelig håndskrift. Hvis det er en del av jobben din å skrive med penn, men ingen andre greier å tyde hva som står der så har du feilet. "Bonuspoeng" til de som ikke greier å tyde sin egen håndskrift i etterkant. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Uleselig håndskrift er en obligatorisk del av legeutdannelsen. 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det greier jeg faktisk å leve med, fordi det dem skriver blir som regel levert inn på apoteket der personen bak skranken greier å tyde hva som står. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det greier jeg faktisk å leve med, fordi det dem skriver blir som regel levert inn på apoteket der personen bak skranken greier å tyde hva som står. Tror du, ja. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Religiøse som kommer på døra for å preke. Det er ikke greit å begynne å lese fra bibelen i det jeg åpner døra. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Det greier jeg faktisk å leve med, fordi det dem skriver blir som regel levert inn på apoteket der personen bak skranken greier å tyde hva som står. Hadde de klart å tyde det hadde de skjønt det var forfalskning Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Hjernen har ikke nociceptorer, så det er umulig! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Det var i hjernen han kjente det, dog. Alle fornemmelser oppstår der. For øvrig er det forskjell på smertereseptorer og kuldereseptorer. Det står ingenting om at det var vondt. Endret 9. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå