Dubious Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Irriterer meg over at vi ikka har Meny.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Er ikke hele poenget med Meny at de har ferskvare? Siden de har utkonkurrert alle slakterne, mener jeg. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Er ikke hele poenget med Meny at de har ferskvare? Siden de har utkonkurrert alle slakterne, mener jeg. De har ferskvare, men nå er den ferdigpakket Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 De har begge deler. Både ferskvare i varmedisc og ferskvare ferdigpakket. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Når noen er på fest og benytter muligheten til å sette på en låt som kanskje gir en litt fresh og fin vibe og hvilken låt blir det tro, jo det blir en låt av Queen. "MAMAAAA OOOOOoo, blablabla" flott tekst du mister gaylord aids Jeg HATER Queen. Endret 7. februar 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Adobe Flash Player. Kan like gjerne kalle seg Adobe Crash Player. Oppdaterer seg annenhver dag og er like stabilt som Nord Korea. 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Aldri hatt problemer med den. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Adobe Flash Player. Kan like gjerne kalle seg Adobe Crash Player. Oppdaterer seg annenhver dag og er like stabilt som Nord Korea. Nord-Korea er blant de mest stabile nasjoner, muligens den mest stabile. Endret 7. februar 2016 av BadCat Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 hadde endel problemer med flash for android, kan faktisk ikke huske sist det kræsja på pc. er vell omtrent kun nrk som serverer media-innhold med det nå for tiden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Webdesignere som setter fontstørrelser i piksler. ******. Vi var ferdig med denne debatten i år 2000, men så gjør tydeligvis ikke utdanningsinstitusjonene sine jobben sin, og nå gjør alle det igjen. ******. Endret 7. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Irriterer meg over at jeg ikke kan kjøpe øl på en søndag. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Irriterer meg over at jeg ikke kan kjøpe øl på en søndag. Du kan kjøpe lettøl, ikke at det smaker godt. Endret 7. februar 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Irriterer meg over at jeg ikke kan kjøpe øl på en søndag. Du kan kjøpe lettøl, ikke at det smaker godt. Lettøl er ikke øl. Irriterer meg og at jeg ikke kan kjøpe sterkøl i butikker og at det er ekstra avgifter utover MVA på alkohol. Lenke til kommentar
caver911 Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Øl er øl https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153801414095569&set=gm.837068819749095&type=3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Har skikkelig karpaltunnelsyndrom etter å ha jobbet foran et dårlig tastatur alt for lenge. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Folk som følger med på noe reality-greier på TV, og som hardnakket påstår at "den personen er garantert slik og slik i virkeligheten også, for jeg har sett ham (eller henne) gjøre slik og slik i ett reality-program på TV" Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 flash og java er utdatert og bør fjernes umiddelbart Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 flash og java er utdatert og bør fjernes umiddelbart Word. Men Java web er allerede faset ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå