Delvis Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Foreldrene. Var innom hjemme et par timer og er helt utslitt. Skulle tro det var i en rettsak, de må formelig spørre meg i senk opp og ned om alle fandens detaljer om alt mulig. Plageånder. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 350 kroners-grensen!! Sett den nå til 400 kroner uten frakt så løser alt seg. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Det som potensielt kan være ganske interessant er at BCG-vaksinen (tuberkulose) ikke lenger er i barnevaksinasjonsprogrammet. http://www.nrk.no/livsstil/kutter-ut-bcg-vaksinen-1.6256168 Du og jeg og vi som leser dette forumet er vaksinert, men jeg ser for meg at den blir reintrodusert ganske pronto, om vi skal fortsette å ta imot flyktninger. Jeg vaksinerte meg aldri for tuberkulose så pass dere! Lolz. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil. Du har rett. Og ja, det er irriterende som faen. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Foreldrene. Var innom hjemme et par timer og er helt utslitt. Skulle tro det var i en rettsak, de må formelig spørre meg i senk opp og ned om alle fandens detaljer om alt mulig. Plageånder. Er du ung og nettopp flyttet hjemmefra? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Taxi-sjåføren kastet meg av midt på motorveien. "Family emergency", sa han. Satt å hylte og skreik i telefonen til det jeg antar var kona. anmeld ham da det ikke er lov å gå på motorveier, ville dog nektet å gå ut av bilen og ringt politiet viss han var truende Jeg skjønner ikke poenget med høyhælte sko..? Ikke er det fint og de kan umulig være noe god å gå i 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 John Arne Riise Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg skjønner ikke poenget med høyhælte sko..?Det er mange menn som synes de er sexy. Noen ganger ønsker også jenter å bli høyere. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Når du gjør en kompis en tjeneste for å være grei, så skal absolutt alle ha det samme! NEI JEG VIL IKKE GJØRE DET SAMME FOR 20 STYKKER. 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil. inne på parkeringsplassen ja, på vei ut av en parkeringsplass til veien nei. da har du vikeplikt. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil. inne på parkeringsplassen ja, på vei ut av en parkeringsplass til veien nei. da har du vikeplikt. Selvfølgelig. Det er jeg klar over. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Folk som elsker å være frekk og gi trusler over nettet, men når man /oppsøker og konfronterer personen... nei, da er ikke personen så like tøff. Da gråter man og ber på sine knær. Patetisk og latterlig! *internettwarriors Håper jeg finner en person en dag som står for sine trusler, slikt at man kan slå ned denne personen. Folk som sipper og blir redd når man konfrenterer er ikke verdt å slå ned Endret 5. februar 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Haha, drar du faktisk hjem til ukjente folk og truer dem? Hvordan finner du ut hvor dem bor? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Høres smått ulovlig ut og veldig nær trakassering, hvis det ikke er ett avtalt møte på forhånd. Hvis en kar hadde sporet meg opp via nettet og skulle plutselig "banke meg" så hadde jeg med full rett klikka og så ringt politiet. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Åja! Feige folk som tror at vold er løsningen. Tsk tsk, ender aldri bra, det er som regel alltid noen som er større enn dem, og man er jo dømt til å tilslutt prøve seg på noen man egentlig ikke burde prøvd seg på. Folk er helt psycho. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Høyskolen som faen ikke klarer å overholde sensurfristene sine. Gir ingen konsekvenser for dem å bryte sine egne tidsfrister. Videre er det helt uaktuelt å få utsatt innleveringsfrister, for en frist er jo en frist... Endret 5. februar 2016 av Quote Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Høyskolen som faen ikke klarer å overholde sensurfristene sine. Gir ingen konsekvenser for dem å bryte sine egne tidsfrister. Videre er det helt uaktuelt å få utsatt innleveringsfrister, for en frist er jo en frist...Apropos: Fikk en gang en frist for en innlevering på høyskolen som var fredag 24:00. Flott, et klokkeslett som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 (endret) Kvinner som bruker lasaronklær fra H&M, Cubus, Lindex, Kappahl, med flere. Ikke bare tar disse kvinnene seg latterlig dårlig ut, men bruken og produksjonen av disse klærne er også umoralsk mtp ekstremt underbetalte arbeidere som produserer klærne kanskje til og med barnearbeid som flere av disse kjedene har vært ankaget for. Det er vel ikke så farlig så lenge man ikke eier smak og man slipper å se stakkaren som syr for ei krone om dagen. Det positive er at man da kan identifisere disse kvinnene på lang vei og styre unna. Endret 5. februar 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Profesjonelle sider som bruker wordpress. Det er så vanvittig treigt til å svare. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 SUPERSALG PÅ ALT I BUTIKKEN!!! *gjelder ikke merkevarer fra a og b, produktgruppe c, d, e, f og g, samt ting som koster over 300kr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå