Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det som potensielt kan være ganske interessant er at BCG-vaksinen (tuberkulose) ikke lenger er i barnevaksinasjonsprogrammet. http://www.nrk.no/livsstil/kutter-ut-bcg-vaksinen-1.6256168 Du og jeg og vi som leser dette forumet er vaksinert, men jeg ser for meg at den blir reintrodusert ganske pronto, om vi skal fortsette å ta imot flyktninger.

Jeg vaksinerte meg aldri for tuberkulose så pass dere! Lolz.

Lenke til kommentar

Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil.

 

Du har rett. Og ja, det er irriterende som faen.

Lenke til kommentar

Taxi-sjåføren kastet meg av midt på motorveien. "Family emergency", sa han. Satt å hylte og skreik i telefonen til det jeg antar var kona.

anmeld ham da det ikke er lov å gå på motorveier, ville dog nektet å gå ut av bilen og ringt politiet viss han var truende

 

 

Jeg skjønner ikke poenget med høyhælte sko..?

Ikke er det fint og de kan umulig være noe god å gå i

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil.

inne på parkeringsplassen ja, på vei ut av en parkeringsplass til veien nei. da har du vikeplikt.

Lenke til kommentar

 

Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil.

inne på parkeringsplassen ja, på vei ut av en parkeringsplass til veien nei. da har du vikeplikt.

 

 

Selvfølgelig. Det er jeg klar over.

Lenke til kommentar

Folk som elsker å være frekk og gi trusler over nettet, men når man /oppsøker og konfronterer personen... nei, da er ikke personen så like tøff. Da gråter man og ber på sine knær. Patetisk og latterlig! *internettwarriors

 

Håper jeg finner en person en dag som står for sine trusler, slikt at man kan slå ned denne personen. Folk som sipper og blir redd når man konfrenterer er ikke verdt å slå ned

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Høyskolen som faen ikke klarer å overholde sensurfristene sine. Gir ingen konsekvenser for dem å bryte sine egne tidsfrister. Videre er det helt uaktuelt å få utsatt innleveringsfrister, for en frist er jo en frist...

Apropos: Fikk en gang en frist for en innlevering på høyskolen som var fredag 24:00. Flott, et klokkeslett som ikke eksisterer.
Lenke til kommentar

Kvinner som bruker lasaronklær fra H&M, Cubus, Lindex, Kappahl, med flere. Ikke bare tar disse kvinnene seg latterlig dårlig ut, men bruken og produksjonen av disse klærne er også umoralsk mtp ekstremt underbetalte arbeidere som produserer klærne kanskje til og med barnearbeid som flere av disse kjedene har vært ankaget for. Det er vel ikke så farlig så lenge man ikke eier smak og man slipper å se stakkaren som syr for ei krone om dagen.

 

Det positive er at man da kan identifisere disse kvinnene på lang vei og styre unna.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...