Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er ikke utført studier som sammenligner vaksinerte mot ikke-vaksinerte barn.

 

Anerkjente leger med lang erfaring og forskning innenfor temaet er mer troverdige enn tilfeldige folk på Internett eller TV og NRK for den saks skyld. Det er dokumenter både hvorfor man ikke skal ta vaksiner og at vaksineforkjemperne bedriver tomsnakk siden det ikke er foretatt studier som bygger opp rundt påstandene.

 

"Ask your vaccine promoting health care provider, to show you the double blind studies, or any long term study, that shows that the particular vaccine confers immunity to the disease it is supposed to. You have the right to know the effectiveness of each vaccine you use, and to consider its effectiveness in light of the known side effects. You will find that no such study exists for any vaccine. The claims that vaccines work are not based on scientific facts."

 

Å ta en vaksine må sammenlignes med å kjøpe en singalkabel til 160k til stereoanlegget. Man tror man kommer bedre ut, men dessvere så har det ikke en bevist effekt.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bring. Venter en pakke som blei kjørt ut fra terminal 2 timer fra der jeg bor 07.40 i dag, og har ikke fått den.

 

Godset kjøres ut til mottaker

03.02.2016 07:40

WTF?

Sjekk postkassen din. Skal vedde på at du finner en "vi har prøvd å levere, men ingen var hjemme"-lapp. Det er så typisk dem. Gidder ikke ringe på engang.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mange kjenner du som har fått polio eller kopper?

Hvilken relevans har det når vi vet skadene av det? Jeg kjenner forøvrig en som har fått meslinger og sliter i ettertid og min oldemor mistet to søsken til polio. En død og en alvorlig lam.

Vaksiner funker. Enkelt og greit.

 

Skal forresten svare deg BadCat fordi du kommer med så masse sprøyt at jeg tror du henger på naturalnews og vaksineaksjonen til vanlig. Blir du ikke flau over deg selv?

Kan forøvrig sende deg masse god litteratur om du trenger beviser på at vaksiner funker. Vi trenger flokkimmunitet. Du ser jo hva som ser med meslinger borte i USA pga skeptikere.

Endret av Freidig
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Polio ble bare helt tilfeldig borte fra India etter at de startet massevaksinering?

 

Det er godt mulig at det ikke finnes forsøk gjort på dette, BadCat, men det er nok mest fordi det ikke akkurat er etisk forsvarlig å ikke hindre små barn fra å få potensielt livsfarlige sykdommer.

 

Skjønt, med antivaksinebevegelsens fremgang så vil det jo åpne seg muligheter for å gjennomføre noe slikt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Bring. Venter en pakke som blei kjørt ut fra terminal 2 timer fra der jeg bor 07.40 i dag, og har ikke fått den.

 

Godset kjøres ut til mottaker

03.02.2016 07:40

WTF?

Sjekk postkassen din. Skal vedde på at du finner en "vi har prøvd å levere, men ingen var hjemme"-lapp. Det er så typisk dem. Gidder ikke ringe på engang.

 

 

Fikk pakken av bring i dag. Sjåføren beklaga seg for å ikke gi beskjed om forsinkelsen.

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

 

Det man har i mot vegetarianere er at de bryr seg sånn om at andre spiser kjøtt.

Jeg hører deg si det, men i praksis så ser jeg bare folk som klager over "alle de vegetarianere som bryr seg så mye", men har ikke møtt på noen enda.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1705890&page=4&do=findComment&comment=23045844

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1705890&p=23046521

 

Ganske aggressiv retorikk mot dyreproduktet melk, og i det andre innlegget kukjøtt. Dessuten egg.

"Jeg vil driste meg til å dra det så langt som å si at de som hemningsløst drikker melk må lide av et særdeles sjelelig svik."

"Det er så fucked up at det ee vanskelig å beskrive."

"Behøver ikke være veganer for å styre unna helt åpenbare ting som hønsemenstruasjon (egg) og kalvemat (melk)."

 

Noen vegetarianere legger sin sjel i å fremstille dyremat som ekkelt. Dette er det siste eksempelet jeg har vært borti på diskusjon.no, men det er flere bakover i tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har tatt skade av vaksineringen, synes ikke det er særlig positivt. Det triste er at de vaksinerte meg ytterligere, bare mindre dose.

Så dumt. Men skal det gå ut over alle andre?

Det har aldri vært bevist at vaksiner har noen hensikt. Dessuten dersom de hadde det så hadde det uansett ikke spilt noen rolle for de som har tatt vaksine at de øvrige ikke tar. Folk får fortsette med TV-inndoktrineringen. Det som derimot er kjent er at vaksiner inneholder substanser som ikke er gunstige å injesere i legemet.

 

Det er ikke gunstig å drikke homogenisert melk heller, men likevel er det daglige reklamer om hvor sunt melk er til det punkt hvor folk tror at det er selveste "livets vann". Ikke bare er homogeniseringen i seg selv uheldig, men det å koke melken i rustfrie aluminumskar er forkastelig. Rå melk kan ha noe for seg på lik linje med annen rå mat (ikke prossesert).

 

Jeg kaller dere godtroende fjols. Både vaksiner og næringsmidler er milliardindustri. Dere får fortsette å bidra der, bare ikke tving andre til å gjøre det.

Blir ganske provosert nå. Jeg fikk selv kikhoste for noen år tilbake. Dette er en sykdom småbarn blir vaksinert mot, men vaksinen mister effekten etter 10 år cirka. Sykdommen var i utgangspunktet så og si død ut i Norge, men har fått en renessanse de siste år. Sikkert delvis på grunn av vaksinemotstandere. Jeg er glad jeg fikk sykdommen i 20-årene og ikke når jeg var liten eller gammel, for det er det verste jeg har opplevd. Hosten er så intens at du mister pusten og jeg trodde flere ganger at kikingen skulle gjøre at jeg strøk med. Hosten satt i kroppen i cirka et halvt år.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det som potensielt kan være ganske interessant er at BCG-vaksinen (tuberkulose) ikke lenger er i barnevaksinasjonsprogrammet. http://www.nrk.no/livsstil/kutter-ut-bcg-vaksinen-1.6256168 Du og jeg og vi som leser dette forumet er vaksinert, men jeg ser for meg at den blir reintrodusert ganske pronto, om vi skal fortsette å ta imot flyktninger.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Evig kilde til ergrelse i trafikken er bilister som ikke gidder å bruke blinklys for å vise hvor de skal, og de som plasserer seg feil med hensyn til hvilken retning de skal svinge av. Dessuten gjelder høyreregelen også på parkeringsplasser, hvis jeg ikke tar aldeles feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...