Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

 

Kom hjem til null Internett, greit nok, får se på tv i mellomtiden.. Åneeei ikke tv heller.. Fuck get

Livet er i en radius rundt kroppen din, ikke på Internett eller ved en TV-skjerm.

Jeg skrev ikke i denne tråden for å få din filosofiske kommentar.

 

 

Da får du avstå dersom du ikke ønsker en reaksjon. Ingen handling uten konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kom hjem til null Internett, greit nok, får se på tv i mellomtiden.. Åneeei ikke tv heller.. Fuck get

Livet er i en radius rundt kroppen din, ikke på Internett eller ved en TV-skjerm.
Jeg skrev ikke i denne tråden for å få din filosofiske kommentar.

Da får du avstå dersom du ikke ønsker en reaksjon. Ingen handling uten konsekvenser.

Irriterer meg over deg :-)

Ikke verst å få seg noe nytt å irritere seg over.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

http://trd.by/livsstil/2016/01/17/Student-og-dårlig-råd-Tobias-35-gir-deg-gratis-middag-i-Trondheim-hver-tirsdag-12015602.ece"Alt de lager på kjøkkenet er vegansk. Grunnen er så enkel som at det skal passe alle som kommer innom. De som ikke er veganere kan få ta med seg animalske matvarer hjem, hvis butikkene leverer noe som ikke er vegansk. De må likevel spise vegansk på Folkekjøkkenet sammen med de andre.

Forskjellsbehandling for de som faktisk spiser kjøtt. Tenk om man er sulten, fattig og skal spise mat, den ene dagen man får et helt gratis måltid er det bare gress og plantefaenskap. Jævla jallaplass! Dritt! Veganere suger! Det kommer til å bli sånn på flere steder. Fuck life!

Sutring, sutring, sutring! Noen må bare sutre over alt, sutre over folk som gjør bra ting, er ikke en eneste negativ ting der, alikevel sutring.
De gjør ikke en bra ting. De får gratis mat fra butikker, folk hjelper til med å rydde å lage, for så å bli spolert av en gjeng veganere som ikke takler at man spiser kjøtt der.

 

Veganere er like ille som de som ikke vaksinerer barna sine.

De synes det er helt greit at barn vokser opp skral og syk, uten viktige proteiner.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De som ikke vaksinerer er blant samfunnets beste. Det er et overgrep å vaksinere et barn som ikke kan samtykke og immunforsvaret blir sterkere uten. Folks dårlige helse skyldes at de lever på prossesert mat fra vugge til grav.

 

«Let food be thy medicine and medicine be thy food.» Hippocrates

Lenke til kommentar

Det er da vitenskapelig enighet om at man kan leve normalt hele livet som veganer. Lavere risiko for enkelte sykdommer er det også. Det er et personlig valg som ikke angår andre og at "alle" skal bry seg så mye hva folk spiser er for meg et mysterium.

 

Man har derimot vist hvordan de som ikke vaksinerer sine barn ikke bare svekker barna sine, men også resten av samfunnet. Husker jeg ikke feil så hadde de et program på NRK om dette for ikke så lenge siden. Jo flere som lar være å vaksinere jo mer problem blir det for alle.

 

Angående B12-tilskudd som ble nevnt. De fleste i Norge trenger tilskudd av D-vitamin pga lite sol. Det blir tilsatt både i melk og div andre produkter. Evt kan man faktisk bruke solarium. Blir det også unaturlig å ta D-vitamin?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De som ikke vaksinerer er blant samfunnets beste. Det er et overgrep å vaksinere et barn som ikke kan samtykke og immunforsvaret blir sterkere uten. Folks dårlige helse skyldes at de lever på prossesert mat fra vugge til grav.

 

«Let food be thy medicine and medicine be thy food.» Hippocrates

Ser ikke helt sammenhengen der. Vaksine er positivt, uansett hvordan kosthold du har. Og det gjelder ikke bare barnet som blir vaksinert, men alle andre barn også.

 

"Anti-vaxers" irriterer meg grenseløst.

Endret av Skurupu
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg har tatt skade av vaksineringen, synes ikke det er særlig positivt. Det triste er at de vaksinerte meg ytterligere, bare mindre dose.

Så dumt. Men skal det gå ut over alle andre?

 

 

Det har aldri vært bevist at vaksiner har noen hensikt. Dessuten dersom de hadde det så hadde det uansett ikke spilt noen rolle for de som har tatt vaksine at de øvrige ikke tar. Folk får fortsette med TV-inndoktrineringen. Det som derimot er kjent er at vaksiner inneholder substanser som ikke er gunstige å injesere i legemet.

 

Det er ikke gunstig å drikke homogenisert melk heller, men likevel er det daglige reklamer om hvor sunt melk er til det punkt hvor folk tror at det er selveste "livets vann". Ikke bare er homogeniseringen i seg selv uheldig, men det å koke melken i rustfrie aluminumskar er forkastelig. Rå melk kan ha noe for seg på lik linje med annen rå mat (ikke prossesert).

 

Jeg kaller dere godtroende fjols. Både vaksiner og næringsmidler er milliardindustri. Dere får fortsette å bidra der, bare ikke tving andre til å gjøre det.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg synes det er idioti å IKKE vaksinere. Vet du hva polio kan gjøre? Eller kikhoste? Meslinger er også kjempe farlig. Flokkimmunitet er kjempe viktig. Antivaksere er noe av det dummeste jeg vet om ved siden av de som tror sølvvann virker.

Meslinger ødelegger kroppens B-celler og T-celler som egentlig er immunforsvarets hukommelse. Disse blir svekket i en lang periode og du blir IKKE friskere av å få meslinger. Tvert imot, du vil slite mye mer enn det en som er vaksinert vil gjøre. Ja takk til vaksiner for alle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det har aldri vært bevist at vaksiner har noen hensikt. Dessuten dersom de hadde det så hadde det uansett ikke spilt noen rolle. Folk får fortsette med TV-inndoktrineringen. Det som derimot er kjent er at vaksiner inneholder substanser som ikke er gunstige å injesere i legemet.

Du kødder nå, ikke sant? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...