Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

At det ikke går an å nevne at man ser etter et sted å leie uten at noen må holde "å leie er å kaste penger ut av vinduet"-talen. Det er greit. Vi har hørt det en million ganger før. Takk for ditt bidrag. Farvel.

Jeg pleier bare å si at jeg får det tilbake den dagen jeg endelig kjøper hus og leier ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

"Sjef i TVNorge og Discovery Networks, Harald Strømme, sier til NTB at de svært gjerne ønsker å få på plass en avtale, men er ikke optimistiske. Han er forberedt på at forhandlingene kan ta lang tid, sier han. Det vil også koste Discovery dyrt.

– Men det er vi villig til, fordi vi kan ikke leve med at vi ikke får betalt for innholdet vårt. Hvis vi skal fortsette å produsere godt, norsk innhold så må Telenor være villig til å ta sin del av regningen, sier han."

"godt norsk innhold"

"godt"

 

 

godt... HAHA hva faen. Hva med å produsere noe som helst godt innhold? Håper Canal Digital aldri får avtale med Discovery igjen.

Makan til bakvendt forpult makkverk skal man leve lenge etter. Fordummende TV.

 

Sjefen i Canal Digital har integritet.

 

Men jeg holder meg til NRK og BBC. Humor, drama, dokumentarer. De nailer alt.

Lenke til kommentar

Men "lol", alle som har penger og situasjon til å kjøpe gjør jo det. Det er ikke sånn at folk som har 500k på bok tenker at de skal leie framfor å kjøpe.

 

Angående såkalte eksperter som jobber i bank så har jeg bla hørt utsagn ala "NÅ MÅ DU BINDE RENTEN, SISTE MULIGHET!" årlig i sikkert over 5 år. Må huske hvem de egentlig jobber for.

Lenke til kommentar

Bra du drar fram en av de aldeles færreste tilfellene der det ikke er aktuelt. Nå skal jeg være vanskelig og nevne at hvis du har blitt arbeidsufør etter å ha tjent godt årene før og får 66% av lønna og er garantert trygdepenger i all overskuelig framtid så skal du greie å få lån om du viser til fornuftig pengebruk og budsjett.

Lenke til kommentar

 

 

"Sjef i TVNorge og Discovery Networks, Harald Strømme, sier til NTB at de svært gjerne ønsker å få på plass en avtale, men er ikke optimistiske. Han er forberedt på at forhandlingene kan ta lang tid, sier han. Det vil også koste Discovery dyrt.

– Men det er vi villig til, fordi vi kan ikke leve med at vi ikke får betalt for innholdet vårt. Hvis vi skal fortsette å produsere godt, norsk innhold så må Telenor være villig til å ta sin del av regningen, sier han."

 

Men jeg holder meg til NRK og BBC. Humor, drama, dokumentarer. De nailer alt.

 

 

Sikkert morsomme kanaler det ja, om man er 90 år :p

Lenke til kommentar

Nordmenn som tror vi er så ekstremt rike når vi har mistet oppimot 50% av kjøpekraften de siste to årene.

 

Folk skjønner ikke at man høster som man sår og at det er treghet i systemet. Virkningene av at oljealderen er over har ikke engang tredd i kraft. De får bare leve videre i bobla si, men jeg blir kvalm av å høre på dem. Rike Norge skal selvsagt hjelpe hele verden, men innen få år så har vi ikke nok midler til å dekke samfunnsbehov og holde igang infrastrukturen engang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...