Lami Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Stemmer, for da hadde jeg slippet å bli plaget av drittet, og det hadde vært en god grunn til å kjøre bil hele tiden for å komme til skolen. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Slektsøkning. Kan snart ikke gå noen steder uten å treffe en nær slektning. Stress. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Åhh, har mista tvnorge jo. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Folk som absolutt må inn først på bussen. Står her og venter på bussen. Den stopper og folk skal ut. Jeg står der ved siden av døra og venter, mens folk bak meg dytter seg fram før de som skal av kommer seg ut. 3 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Stemmer, for da hadde jeg slippet å bli plaget av drittet, og det hadde vært en god grunn til å kjøre bil hele tiden for å komme til skolen. Ok-. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Snufsing og smatting! Helt jævlig å høre på. Mister all konsentrasjon på noe annet og har bare lyst til å konstant slå meg selv. Passer ikke så bra nå som jeg er i militæret og bor på rom med fem andre xD 2 Lenke til kommentar
CYA Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Folk som spør deg om hjelp, for så å prate i munnen på deg når du forklarer / legger fram løsning. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Folk som spør deg om råd og hjelp, for deretter gi totalt faen i hva du sier og gjør det motsatte. Og deretter blir sint på deg fordi det ikke funka. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Seksuelle tilnærmelser fra unge damer på 18-20 år, spesielt i forbindelse med dansing. Endret 1. februar 2016 av BadCat Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvor vanskelig er det egentlig å vite forskjellen mellom hvem og hvilken? Folk som skriver "Hvem genser burde jeg kjøpe" tror kanskje at klær er noen virkelige personer eller noe? 4 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Folk som ikke kan tegnsetting. Er det virkelig så forbanna vanskelig å skrive ordentlig? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg synes det "hvem" og "hvilken" er kommet nylig for noen år siden. Vet ikke om dette er en trend eller hva, men personlig synes jeg ikke det burde være kult å være dum ved å skrive "hvem" i istedenfor "hvilken". 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det er vel noe som kommer av en dialekt oppe rundt Tønsberg en plass, og er ikke nødvendigvis et resultat av manglende skriveferdigheter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Det er vel noe som kommer av en dialekt oppe rundt Tønsberg en plass, og er ikke nødvendigvis et resultat av manglende skriveferdigheter.Da er det veldig rart at det er så utbredt på vestkanten i Oslo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Stemmer, for da hadde jeg slippet å bli plaget av drittet, og det hadde vært en god grunn til å kjøre bil hele tiden for å komme til skolen. Du kan kjøre bil selv om bybanen eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Ikke hvis du har feil skilt og bor i Bergen. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Seksuelle tilnærmelser fra unge damer på 18-20 år, spesielt i forbindelse med dansing. Ja, det er for jævlig... 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Du kan kjøre, og du kan la være å betale på bybanen. Ingen som tvinger deg. Men det er jo en viss risiko for å bli bøtelagt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hvor vanskelig er det egentlig å vite forskjellen mellom hvem og hvilken? Folk som skriver "Hvem genser burde jeg kjøpe" tror kanskje at klær er noen virkelige personer eller noe? "Hvilken" er et tungvint utdatert ord. Det handler om en naturlig forenkling av språket. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Eller fordumming, alt ettersom hvordan åssen man ser på slikt. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå