Skurupu Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg trudde The Sistine Chapel het The Sixteenth Chapel helt frem til for et par dager siden. Trur heldigvis aldri jeg har sagt det høyt i en samtale. Er megaflaut å sitte med feilinformasjon. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Knapt ferdig å spise, så er jeg sulten igjen. Ikke fred å få jo Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Trodde jeg skulle bli "lykkelig", eller hvertfall bekymringsløs når jeg fikk orden på regninger og slikt. Alt føles mer stødig men nå kommer andre bekymringer. Bekymringen til mange uheldige er tilgang på mat og vann. Etter det er i orden er det stabil plass å bo som er bekymringsverdig. Så er det ensomhet. Deretter når man får ting i orden går det over mot økonomi. Skaffe jobb. Osv osv. For hver store bekymring som takles så blir den neste i rekken i fokus og føles like ille. Selv om det nærmer seg bagateller. Nå er alt i orden men jeg klarer ikke å slutte å tenke på at jeg sa ja til å gjøre noe som jeg ikke kommer i gang med. Det er en altoppslukende bekymring helt til det er gjort. Men da blir det heller ikke fred... 3 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Minion-avatarer. Sorry Dubious. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Når hukommelsen svikter helt og du spør om samme ting du har tidligere fått svar på.. [Dette gjelder en sak der jeg var i kontakt med X og fikk utfyllende info en tid siden. Nå nylig tok jeg kontakt med Y om liknende sak, fikk svar på spørsmålene, og deretter klarte å spørre om en ting jeg allerede hadde fått svar på fra X. ] Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Mennesker jeg ringer i jobbsammenheng som egentlig bare trenger å svare "ja" på beskjeden jeg gir dem men i stedet bruker ørten minutter på å prate selv om jeg sier hadetbra flere ganger og sier jeg ikke har tid til å prate. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Minion-avatarer. Sorry Dubious. Hvitevare-avatarer er verre Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Når folk sier jeg skal gjøre noe, eller forteller meg hvordan jeg gjør noe osv. står jeg der, følger med og sier "ja". 2 sek etterpå står jeg der og har ingen anelse om hva personen sa, og jeg må spørre igjen. Skjer rimelig ofte. Noen som kjenner seg igjen? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Nei, de gangene jeg blir fortalt hvordan jeg skal gjøre det, så gjør jeg det på en annen måte, på trass Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Nei, de gangene jeg blir fortalt hvordan jeg skal gjøre det, så gjør jeg det på en annen måte, på trassIkke sånn ment. Tenker på f.eks når jeg har blitt enig med å hjelpe til, eller om noen spør om jeg kan hjelpe til. Eller når jeg faktisk lurer på hvordan. Dårlig eksempel. Gjelder det meste egentlig. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Noen som kjenner seg igjen? Ja Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Når folk sier jeg skal gjøre noe, eller forteller meg hvordan jeg gjør noe osv. står jeg der, følger med og sier "ja". 2 sek etterpå står jeg der og har ingen anelse om hva personen sa, og jeg må spørre igjen. Skjer rimelig ofte. Noen som kjenner seg igjen? Ja. Det skjer meg støtt. Jeg vet ikke hva det er, meg jeg ser på det personen gjør og hører på det de sier, og likevel har jeg glemt det når jeg skal repetere handlingen. Så jeg har funnet ut at det er best å gjøre ting selv mens en person forteller meg hvordan, da tar jeg det ganske fort. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Når man møter noen for første gang og skal hilse på dem. Tar hverandre i hånda, vedkommende sier hva han/hun heter. Man hører navnet, men hjernen registrerer det ikke fordi man er opptatt av å tenke på sitt eget navn. Idet man har svart med "Hyggelig, jeg heter ...", så står man igjen og tenker "F**n, hva var navnet igjen?" Altfor flaut å innrømme at man har glemt det etter 2 sekunder, og passe kleint å be dem gjenta det fordi man ikke hørte det ordentlig. Ender opp med å spørre noen andre om navnet i etterkant. Dette skjer meg altfor ofte... 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Har ett noe uvanlig navn så folk spør gjerne to eller flere ganger om å få høre det på nytt igjen før de "skjønner" det. Jeg personlig syns ikke det er noe problem, er stress å møte nye folk så det er null problem for meg å si navnet mitt saktere ett par ganger så de får det med seg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Når man møter noen for første gang og skal hilse på dem. Tar hverandre i hånda, vedkommende sier hva han/hun heter. Man hører navnet, men hjernen registrerer det ikke fordi man er opptatt av å tenke på sitt eget navn. Idet man har svart med "Hyggelig, jeg heter ...", så står man igjen og tenker "F**n, hva var navnet igjen?" Altfor flaut å innrømme at man har glemt det etter 2 sekunder, og passe kleint å be dem gjenta det fordi man ikke hørte det ordentlig. Ender opp med å spørre noen andre om navnet i etterkant. Dette skjer meg altfor ofte... Skjer meg hver gwang jeg hilser på noen. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Bybanen. Verste som noen gang er kommet til Bergen by. ALDRI er den i rute, og det er ALLTID problemer. Begynner februar måned med tre vogner ute i rushtiden, i tillegg så øker de faen meg prisene. Går ikke an å betale for det drittet! Tjener de ikke nok eller?? Kan de virkelig gjøre som de vil?! Hat på banen! Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Bybanen. Verste som noen gang er kommet til Bergen by. ALDRI er den i rute, og det er ALLTID problemer. Begynner februar måned med tre vogner ute i rushtiden, i tillegg så øker de faen meg prisene. Går ikke an å betale for det drittet! Tjener de ikke nok eller?? Kan de virkelig gjøre som de vil?! Hat på banen! Lenge siden jeg har vært i Bergen nå, men tvinger de deg til å bruke bybanen? Selv syns jeg ikke det er så rart å måtte betale for tjenester... 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Lenge siden jeg har vært i Bergen nå, men tvinger de deg til å bruke bybanen? Selv syns jeg ikke det er så rart å måtte betale for tjenester... Tvinger meg til å bruke bybanen? Hvordan i helvete skal jeg ellers komme meg rundt uten å bruke bil? Buss som går hver time? Ikke rart å betale for tjenester? Wow for et klokt svar. Offentlig transport som aldri er i rute, må alltid stå mellom tidsperioden 07:30-17:00 fordi det kun er 10 plasser per vogn, stans og problemer hver dag og priser som økes hver måned ... Det er en skikkelig god "tjeneste" som er verdt å betale for ja! Smarting du. Endret 1. februar 2016 av Lami 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Lenge siden jeg har vært i Bergen nå, men tvinger de deg til å bruke bybanen? Selv syns jeg ikke det er så rart å måtte betale for tjenester... Tvinger meg til å bruke bybanen? Hvordan i helvete skal jeg ellers komme meg rundt uten å bruke bil? Buss som går hver time? Ikke rart å betale for tjenester? Wow for et klokt svar. Offentlig transport som aldri er i rute, må alltid stå mellom tidsperioden 07:30-17:00 fordi det kun er 10 plasser per vogn, stans og problemer hver dag og priser som økes hver måned ... Det er en skikkelig god "tjeneste" som er verdt å betale for ja! Smarting du. Ok, men situasjonen din hadde altså vært bedre hvis det ikke eksisterte noen bybane? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå