Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

«Skjønnheten og udyret» er et prakteksempel på hvordan barn lærer seg å glorifisere destruktive og misbrukende atferdsmønstre i jakten på kjærligheten"

DET ER EN JÆVLA DISNEYFILM, FAENS FITTETRYNER JEG HATER MEDIA SÅ SYKT MYE! DE ER SÅ JÆVLIG STUCK UP I RÆVHØLLET SITT

Er enig i at dette begynner å bli hysteri... Aksepter at det er to kjønn... Fortsetter det slik så ender vi opp som den svenske barnehagen som omtaler alle ungene som "hen" for å ikke definere kjønn... Jeg tror jeg spyr....

Slapp av, vi er ikke langt unna.

http://www.dagbladet.no/2016/01/27/nyheter/innenriks/barnehage/likestilling/kjonn/42916139/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående kjønn så mener jeg at når det er mulig bør man kalle folk det de ønsker å bli kalt. Det handler om respekt. Akkurat som at dere (og de fleste andre antar jeg) ikke ønsker å bli kalt "hen", og da bør man respektere det så lenge det ikke blir totalt krise av det. Og akkurat som at jeg ikke vil kalle svarte for neger, fordi de ikke ønsker å bli kalt det. Jeg kommer aldri til å være enig i at ordet "neger" er rasistisk, det er noe som sitter i hodet på folk som har valgt å ikke lære seg norsk, men det er underordnet. Poenget er at de ikke identifiserer seg som neger, og ikke ønsker å bli kalt det, så da får jeg prøve å unngå det.

Det er klart det er irriterende at verden ikke går opp i et optimalt system uten unntak, men sånn er det uheldigvis ikke.

Endret av Emancipate
  • Liker 4
Lenke til kommentar

At årets nykommer på Spellemann ble Aurora der Kygo var nominert. Utrolig. Hun er jo verdensberømt, lagd mange gode sanger og fått den pangstarten på karrieren .....

Er det ikke ARK på sitt beste. Bare særinger.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kunder som kjøper pølse og burger kommer igjen og igjen, de som kjøper kondensfjærner kommer en gang i skuddåret (pun intended). Skjønner godt hvordan opplæringsansvarlige tenker.

Kan du forklare ordspillet, jeg er ikke så innkjørt på bilterminologi. :)

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...