Gjest Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 «Skjønnheten og udyret» er et prakteksempel på hvordan barn lærer seg å glorifisere destruktive og misbrukende atferdsmønstre i jakten på kjærligheten" DET ER EN JÆVLA DISNEYFILM, FAENS FITTETRYNER JEG HATER MEDIA SÅ SYKT MYE! DE ER SÅ JÆVLIG STUCK UP I RÆVHØLLET SITT Er enig i at dette begynner å bli hysteri... Aksepter at det er to kjønn... Fortsetter det slik så ender vi opp som den svenske barnehagen som omtaler alle ungene som "hen" for å ikke definere kjønn... Jeg tror jeg spyr.... Slapp av, vi er ikke langt unna. http://www.dagbladet.no/2016/01/27/nyheter/innenriks/barnehage/likestilling/kjonn/42916139/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg bor like ved barnehagen der og dersom jeg får unger, så styrer jeg laaangt unna den. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Går inn på en bensinstasjon og sier "Kondensfjerner til bensin bil, hvor står det?" Betjeningen: "hæ? Vet ikke hva det er jeg".. Men faen, står de bare der for å lage pølse eller? 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Ja. Skal du ha service, må du på bensinstasjon med verksted. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Angående kjønn så mener jeg at når det er mulig bør man kalle folk det de ønsker å bli kalt. Det handler om respekt. Akkurat som at dere (og de fleste andre antar jeg) ikke ønsker å bli kalt "hen", og da bør man respektere det så lenge det ikke blir totalt krise av det. Og akkurat som at jeg ikke vil kalle svarte for neger, fordi de ikke ønsker å bli kalt det. Jeg kommer aldri til å være enig i at ordet "neger" er rasistisk, det er noe som sitter i hodet på folk som har valgt å ikke lære seg norsk, men det er underordnet. Poenget er at de ikke identifiserer seg som neger, og ikke ønsker å bli kalt det, så da får jeg prøve å unngå det. Det er klart det er irriterende at verden ikke går opp i et optimalt system uten unntak, men sånn er det uheldigvis ikke. Endret 30. januar 2016 av Emancipate 4 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Kunder som kjøper pølse og burger kommer igjen og igjen, de som kjøper kondensfjærner kommer en gang i skuddåret (pun intended). Skjønner godt hvordan opplæringsansvarlige tenker. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) At årets nykommer på Spellemann ble Aurora der Kygo var nominert. Utrolig. Hun er jo verdensberømt, lagd mange gode sanger og fått den pangstarten på karrieren ..... Er det ikke ARK på sitt beste. Bare særinger. Endret 30. januar 2016 av Lami Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Kunder som kjøper pølse og burger kommer igjen og igjen, de som kjøper kondensfjærner kommer en gang i skuddåret (pun intended). Skjønner godt hvordan opplæringsansvarlige tenker. Kan du forklare ordspillet, jeg er ikke så innkjørt på bilterminologi. Endret 30. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Når programvare mister én og én funksjon fordi de stadig fjerner de funksjonene bare 5% bruker. Så står man igjen med et program som har funksjoner som bare passer til - nei ikke 95% av brukerne - 100-5-5-5-5-5-5-5....%, noen få ultra-ikke-power-brukere. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det er skuddår nå og noen kjøpte åpenbart kondensfjerner på bensinstasjonen. Det er ca. så ofte det skjer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det var en irriterende dårlig pun. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Penger, kan vi ikke avskaffe hele systemet allerede! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 At årets nykommer på Spellemann ble Aurora der Kygo var nominert. Utrolig. Hun er jo verdensberømt, lagd mange gode sanger og fått den pangstarten på karrieren ..... Er det ikke ARK på sitt beste. Bare særinger. Jeg skjønner ingenting av denne posten. 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det var en irriterende dårlig pun. Ja, så dårlig hører man bare en gang i skuddåret. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Det var en irriterende dårlig pun.Ja, så dårlig hører man bare en gang i skuddåret. Hatten av for deg, min gode mann/dame/transperson. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Takk, jeg punsket lenge på den. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hetter på jakker/gensere. Aner ikke hva vitsen er, dem blåser jo rett av bare man går ut ytterdøren. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 De gangene man fryser på hodet når det ikke blåser? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 De gangene man fryser på hodet når det ikke blåser? Da fryser man ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå