Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Først får man ikke sove på 6-7 timer, deretter sovner man endelig av utmattelse for så å bli vekket av telefonen som ringer 3 timer senere som viser seg å bare være en Microsoft svindler... Fortsatt trøtt og irritert over å bli vekket tidlig på fridagen prøver man å sovne igjen.. Neida, bikkja krafser rundt på gulvet, kvinnfolket søler ut et glass vann på gulvet og lager et rabalder av dimensjoner... Dette blir en laaang dag

 

Edit; fornøyd nå, Therawyn?

Endret av Puffet Ris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kollegaer som skal si eller spørre om noe for hver gang de er ferdige med å tygge. Kan vi ikke bare nyte det at vi faktisk har pause!?!?!?

Har noen av de selv.. En som vet alt om alt (dvs han har ikke peiling), har verdens mest irriterende stemme og snakker konstant i en halvtime hver forbanna pause, OG han får i seg mat i tillegg
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Kollegaer som skal si eller spørre om noe for hver gang de er ferdige med å tygge. Kan vi ikke bare nyte det at vi faktisk har pause!?!?!?

Har noen av de selv.. En som vet alt om alt (dvs han har ikke peiling), har verdens mest irriterende stemme og snakker konstant i en halvtime hver forbanna pause, OG han får i seg mat i tillegg

 

 

Jeg har en som er enda verre.

 

Han "kan alt" om noen få ting, som han alltid prater om og ikke skjønner at ingen andre bryr seg om. I garderoben, i kantina, i mannskapsrommet osv. I tillegg tar han aldri av seg den skitne genseren han går rundt i på jobb (utejobb) i kantina, selv om det er blitt tatt opp (det er omtrent bare han som gjør det - men han er antakeligvis for dum til å føle seg truffet), og han virker ikke å ha vasket den noen gang heller.

 

Jævla irriterende: Media som bringer videre oppfordring fra myndighetene om å ikke oppsøke uværet, for så å sette over til kamerateam og reporter som oppsøker uværet...

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er veldig mye dårlig vær, så står TV-reporter  veldig ofte utendørs når de skal intervjue noen eller snakke om dette elendige været. Men hvorfor gjør TV-reporterne egentlig dette?

 

Når det blåser så mye, så blir det jo enda mer bråk i bakgrunnen av TV-kamera (og mikrofon) som overdøver det som blir sagt. Særlig behagelig kan det heller ikke være for journalisten eller de som blir intervjuet heller...

Lenke til kommentar

 

Ordene "kjerringa" og "gubben" fra unge mennesker som omtaler partnerene sine.

Sånne folk som gjør sånn som du gjorde nå
Gjør hva? Irriterer seg over ordbruk? Er ikke dette en tråd der man kan uttrykke sine irritasjoner?

:tease:

 

Neida. Jeg skjønner hva du mener, men det var ikke rettet mot deg som person. Her hvor jeg bor, har disse ordene negativ betydning, og blir ofte brukt når folk klager over kjæresten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ordene "kjerringa" og "gubben" fra unge mennesker som omtaler partnerene sine.

Sånne folk som gjør sånn som du gjorde nå
Gjør hva? Irriterer seg over ordbruk? Er ikke dette en tråd der man kan uttrykke sine irritasjoner?

:tease:

 

Neida. Jeg skjønner hva du mener, men det var ikke rettet mot deg som person. Her hvor jeg bor, har disse ordene negativ betydning, og blir ofte brukt når folk klager over kjæresten.

Tok det nok litt mer personlig enn nødvendig i går etter mindre enn 2 timer søvn og masse irritasjon :tease:

Her bruker vi somregel navnet til frøkna om vi klager, men ville ikke akkurat navngi henne på et offentlig forum :-P

Lenke til kommentar

Godt voksne mennesker som ikke greier å argumentere for seg og faller tilbake på at "de har levd lenge nok for å vite hvordan ting fungerer". Typisk selvutnevnte bedrevitere som har en mening om alt mulig mellom himmel og jord og som har satt opp "Livets harde skole" som sin arbeidsgiver eller utdanningsinstitusjon på Facebook.

Lenke til kommentar

«Skjønnheten og udyret» er et prakteksempel på hvordan barn lærer seg å glorifisere destruktive og misbrukende atferdsmønstre i jakten på kjærligheten"

 

 

DET ER EN JÆVLA DISNEYFILM, FAENS FITTETRYNER JEG HATER MEDIA SÅ SYKT MYE! DE ER SÅ JÆVLIG STUCK UP I RÆVHØLLET SITT

Er enig i at dette begynner å bli hysteri... Aksepter at det er to kjønn... Fortsetter det slik så ender vi opp som den svenske barnehagen som omtaler alle ungene som "hen" for å ikke definere kjønn... Jeg tror jeg spyr....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...