Emancipate Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Kvalitetspoeng, det er det folk får når du trykker på den grønne pila i innlegget deres. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg har foreslått å rangere etter det innlegget som sist har fått KP.Begge deler gjerne. Skal ikke være så vanskelig... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hvorfor irriterer du deg over ryktepoeng? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 "Rangere etter innlegg først eller sist?" Nå skjønner jeg ikke bæret hva dere prater om . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hvorfor irriterer du deg over ryktepoeng? Jeg irriterer meg ikke over poengene, men at jeg ikke kan se hvor de kommer inn. Ettersom jeg er en KP-hore så er det "viktig". Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Klart vi ser hvor de kommer inn fra! Men nå er jo saken at vi ikke har direkte oversikt når siste rykte ble gitt. Du må nok gjøre som alle oss andre og sjekke innom telleren oftere da. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor du finner opp hjulet på nytt. Det heter jo Ryktepoeng, finner det meningsløst at du kaller det for kvalitetspoeng. 5 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg sjekker ofte. I forgårs og i går kom det inn rundt 18 poeng uten at jeg kan forklare kanskje 15 av dem, selv om jeg ser på de første 5 sidene. Innimellom er det som om gamle klassikere håver inn.Kanskje litt vanskeligere for meg enn deg ettersom jeg har dobbelt så mange poeng. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 kanskje de skulle vært kalt "skrytepoeng" heller? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Det heter jo Ryktepoeng, finner det meningsløst at du kaller det for kvalitetspoeng. Det heter kvalitetspoeng på et annet forum jeg var. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Kan hende, men nå er du på Diskusjon. 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Og Myst har flere poeng enn deg på denne siden, hvertfall. Så det, så. 4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 "Tollere fant bavianhode i postpakke" Med bilde av en bavianhodeskalle, og ordet bavianhode er kun brukt i overskriften som klikkagn. Hva er greia, VG? Er det ikke fantastisk nok at noen sender en bavianhodeskalle i posten? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Tydeligvis populært med sykt ekle videoklipp på Facebook, som gjør at jeg mister apetitten en uke. Megakviser som poppes, milloner av ekle krypdyr som plutselig fosser fram, groteske skader... nam, nam. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Du velger jo selv å se på de. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Facebook. Generelt. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) At tabloidene konstant skal bruke ordene slakter og hyller Om man er positiv til noe så hylles det, om man er negativ så slakter man. Det finnes ingen mellomting. Endret 29. januar 2016 av Apox Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Ja, for jeg hadde jo aldri hørt om den siden. Den viser siste innlegg først, ikke siste KP først, derfor er det ofte umulig å vite hvor man har fått. Når det ikke vises noe spesielt på de første sidene av den tråden fordi det er gamle innlegg som har fått, eller i spesielle tilfeller innlegg som er slettet. Skulle vært mulig å rangere etter flest KP. Slik at du kan enklere følge alle andres ting, sheeple. Tydeligvis populært med sykt ekle videoklipp på Facebook, som gjør at jeg mister apetitten en uke. Megakviser som poppes, milloner av ekle krypdyr som plutselig fosser fram, groteske skader... nam, nam. Man er jo seriemorder hvis man ikke har facebook. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Du velger jo selv å se på de. De starter automatisk når du blar gjennom feeden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Skru av autoplay. Du velger selv å se de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå