Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart vi ser hvor de kommer inn fra! Men nå er jo saken at vi ikke har direkte oversikt når siste rykte ble gitt. Du må nok gjøre som alle oss andre og sjekke innom telleren oftere da. ;) Ellers skjønner jeg ikke hvorfor du finner opp hjulet på nytt. Det heter jo Ryktepoeng, finner det meningsløst at du kaller det for kvalitetspoeng.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg sjekker ofte. I forgårs og i går kom det inn rundt 18 poeng uten at jeg kan forklare kanskje 15 av dem, selv om jeg ser på de første 5 sidene. Innimellom er det som om gamle klassikere håver inn.

Kanskje litt vanskeligere for meg enn deg ettersom jeg har dobbelt så mange poeng.  :tease:

Lenke til kommentar

Ja, for jeg hadde jo aldri hørt om den siden. :nei:

Den viser siste innlegg først, ikke siste KP først, derfor er det ofte umulig å vite hvor man har fått. Når det ikke vises noe spesielt på de første sidene av den tråden fordi det er gamle innlegg som har fått, eller i spesielle tilfeller innlegg som er slettet.

Skulle vært mulig å rangere etter flest KP.

Slik at du kan enklere følge alle andres ting, sheeple.

Tydeligvis populært med sykt ekle videoklipp på Facebook, som gjør at jeg mister apetitten en uke. Megakviser som poppes, milloner av ekle krypdyr som plutselig fosser fram, groteske skader... nam, nam.

Man er jo seriemorder hvis man ikke har facebook.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...