Skurupu Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg har sluttet å lese norske medier, de blir for tullete for meg når de ikke er politisk nøytral og er blodrød sosial-feministiske medier som støtter venstre siden og angriper alt på høyresiden. Dessuten så mangler de evnen til å sjekke fakta, bruker mye "click bait" titler, ekstremt mye reklame, gjengir kilden feil, er for innvandring, sprer vestlig propaganda, bruker mye patetiske uttrykt som "forskere har...", "blir hyllet...", "går verden rundt", "ekstrem vær...", "sprengkulde", osv. De blir for upålitelig for meg, og det har ført til full stans for min del. Leser kun "dailymail" (britisk) og av og til "nytimes" (amerikansk). Leser fortsatt gamer.no, tek.no og itavisen.no, siden de bare skriver nyheter om produkter og har ingenting med politikk å gjøre. Enig! Hahaha! 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Han glemte å nevne at pressen også er et kulturmarxismeleninistiskantihvitt helvete for våre fremragende, unge hvite menn som holder varme i kjellerleilighetene landet rundt, året rundt. Endret 22. januar 2016 av Quote 3 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Eg er faktisk usikker på om det er fantastisk satire eller ikkje. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Han glemte å nevne at pressen også er et kulturmarxismeleninistiskantihvitt helvete for våre fremragende, unge hvite menn som holder varme i kjellerleilighetene landet rundt, året rundt. Huff der har vi sikkert en av de idiot leserne fra den tråden om den dumme småbarnsfamilien som flyttet inn i en pill råten rønne med råtnet hull i ytterveggen, også kommer de å syter om at det blir så kalt om vinteren;) Bor ikke i noe kjellerleilighet jeg:) Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Eg er faktisk usikker på om det er fantastisk satire eller ikkje. Her har du baktanken til idiotinnlegget ovenfor deg -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1702477&hl= Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Prøv igjen. Det der blir for barnslig form meg. Du bør revurdere om du er skikket til å være en moderator for dette forumet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Enig i at dette ble et passelig barnslig nivå. Takk for at du poengterte det. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 hahahahaha YES!!!! Dette er heilt rått. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Det er jævla irriterende at det er 19 minutter siden sist innlegg her, og at dette ikke eskalerte ytterligere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Tenk dere å være kritisk til norsk media, også leser man kun Daily Mail - verdens aller verste avis. 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Å lese Daily Mail fordi du synes Aftenposten og Dagbladet er for lite objektive er som å flytte til Nord-Korea fordi du synes bompenger er statlig maktmisbruk. Endret 22. januar 2016 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Når nettsider på mobilen\tableten maser om å installere deres app, som jeg allerede har installert. Brenn.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ærlig talt! Her må noen gå! Noe sier meg at det ikke blir Krekar, finansiert av Jensemann og Co som høster inn på de kulturmarxistiske bompengene. Føler meg veldig snikislamisfisert av dette godhetstyranniet her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Synes det er fryktelig festlig å ha nummeret mitt inni profilen til en, sånn at jeg får melding om når hennes kattemat er sendt og kan hentes og det er ikke måte på. Vurderte å bestille hjemlevering for hennes penger, men jeg klarte å besinne meg. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Tenk dere å være kritisk til norsk media, også leser man kun Daily Mail - verdens aller verste avis. Leser ikke bare kun "dailymail", ble også nevnt "nytimes" tidligere. Jeg leser ingen aviser ukritisk, men kan ihvertfall påstå at "dailymail" er bedre enn norsk media siden "dailymail" er på topp ti listen over medier globalt. Det er ihvertfall godt nok for meg, slik at jeg slipper drittmedier fra Norge:) Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 The Sun er større enn Daily Mail, men er jo like truverdig som ei skuleavis/MIFF/Se og Hør(velg). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Fikk tidenes bursdagsgave av min stefar. Bilen måtte ha nye pærer og ny viftereim, og siden han betalte så trengte jeg ikke bursdagsgave. Det er hans bil. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 The Sun er større enn Daily Mail, men er jo like truverdig som ei skuleavis/MIFF/Se og Hør(velg). Jeg ser ikke på størrelsen, men heller på kvaliteten. Blir det mye tull med "dailymail" da vil det selvsagt bli en slutt på å lese de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå