Delvis Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Det burde du trent litt på før du begynte. Håper det gikk bra? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Våkne opp med en øks igjennom en innendør i huset. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Få kjipe ting i posten. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Har begynt jobb som programmerer men husker ikke hvordan Windows fungerer. Failer med tastaturet og klarer ikke å finne riktig skråstrek mens sjefen står å ser på at jeg koder. Sånn går det når man har utelukkende brukt en macbook fra USA i de siste 3 år. Haha. Har hatt dette problemet selv, bare omvendt. Kjip følelse! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 At media tror at Norge kun består av Oslo og omegn. "Nå bli det varmt!" Også er det kun Oslo. "Ransbølge i hele landet!" Også er det kun Oslo. "Norske kvinner trakassert som aldri før!" Også er det kun Oslo. Med unntak været, så er eksemplene funnet på av meg men de er ikke langt fra sannheten. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Anne-kat. Hærland Ho finnes bare ikke morsom... 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Folk som går vinglete. Vet aldri hvilken retning de havner og man må gå sikk sakk bak dem for ikke å gå på dem. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Folk som går vinglete. Vet aldri hvilken retning de havner og man må gå sikk sakk bak dem for ikke å gå på dem. Skjer støtt. Og så blir de ofte helt overrasket når de merker noen er bak og vil forbi, som om de glemte at der er en verden bakover den veien de kom fra. Lurer på hva enkelte folk tenker med. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Sånne folk... Det er nesten imponerende at én person skal klare å gjøre passering på gang- og sykkelvei utfordrende. Dette gjelder også folk som sykler vinglete. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Det er på trynet hvor mye hybelvertene (og andre) har hundene sine i bur. Natt, dag og ettermidag! Burene er rett ved siden av inngangsdøra så hører at dem sitter der og piper. Endret 21. januar 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det er på trynet hvor mye hybelvertene (og andre) har hundene sine i bur. Natt, dag og ettermidag! Burene er rett ved siden av inngangsdøra så hører at dem sitter der og piper. Ja det er enten det eller at de griser ned hele hybelen:) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Det er på trynet hvor mye hybelvertene (og andre) har hundene sine i bur. Natt, dag og ettermidag! Burene er rett ved siden av inngangsdøra så hører at dem sitter der og piper. Ja det er enten det eller at de griser ned hele hybelen:) Hæ? Ikke alle hunder er sånn. Her i huset har vi bur med teppe over, med åpen dør. Buret skal være trygghet, ikke straff eller "jeg gidder ikke hunden min akkurat nå så jeg slenger den inn her" Endret 21. januar 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hæ? Ikke alle hunder er sånn. Her i huset har vi bur med teppe over, med åpen dør. Buret skal være trygghet, ikke straff eller "jeg gidder ikke hunden min akkurat nå så jeg slenger den inn her" Ikke sikkert at det er slikt i Gypsy sitt tilfelle, da. Hunden vår digga å være i buret sitt (Åpen dør, så han gikk ut og inn som han ville selv), men om du låser inne hunden i bur dagen lang blir det noe annet... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) http://www.p4.no/story.aspx?id=645418 «Dette er det som skjer når du drikker energidrikker hele barndommen. Jeg har nå ledninger og en stor boks koblet til kroppen 24 timer i døgnet», skriver Parratt i innlegget. Så jævlig lame, nei det var ikke det det stod, det stod: "This is what happens when you spend your childhood drinking energy drinks. I'm now stuck with wires and a massive box attached to me for 24 hours. " 24 timer. Ikke 24 timer i døgnet. Hun går ikke rundt sånn 24 timer i døgnet. Hva skulle det være godt for å ta konstante målinger av blodtrykk, hjerterytme osv 24 timer i døgnet? Endret 21. januar 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Hvis man har en hund som griser ned hybelen når en er på lesesalen, så burde en vel egentlig ikke ha hund. Eller lese hjemme. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Aviser som skriver om KULDESJOKK så fort det er litt kaldere enn normalen. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Også har vi kommentarfeltkrigerne som ikke skjønner hvorfor en halvmeter snø vil skape mer problemer i en by med åtte millioner enn i den lille bygda i Nord-Norge. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Når man går helt amok på en salatbar med sykt utvalg. Man tar alt som ser digg ut men blandingen blir ganske forferdelig. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Jeg har sluttet å lese norske medier, de blir for tullete for meg når de ikke er politisk nøytral og er blodrød sosial-feministiske medier som støtter venstre siden og angriper alt på høyresiden. Dessuten så mangler de evnen til å sjekke fakta, bruker mye "click bait" titler, ekstremt mye reklame, gjengir kilden feil, er for innvandring, sprer vestlig propaganda, bruker mye patetiske uttrykt som "forskere har...", "blir hyllet...", "går verden rundt", "ekstrem vær...", "sprengkulde", osv. De blir for upålitelig for meg, og det har ført til full stans for min del. Leser kun "dailymail" (britisk) og av og til "nytimes" (amerikansk). Leser fortsatt gamer.no, tek.no og itavisen.no, siden de bare skriver nyheter om produkter og har ingenting med politikk å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) lolsenbanden Trur kommentarfeltet til VG lekker. Endret 22. januar 2016 av Teitgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå