Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke. For å gjøre vondt verre har jeg også eksem på øyelokkene. :/

Jeg vet at du klør deg på øynene veldig mye, så jeg bare spør, vasker du hendene ofte nok?

Garantert ikke siden jeg klør meg på øynene :p

Irriterer meg over kløe! Fy faen til plagsomt. Og så har jeg sovet sånn 20 timer de siste 24 timene, så nå kommer det til å være et helvete å få døgnrytmen tilbake til normalt.

Lenke til kommentar

Folk som klager som noen småunger i trassalderen. Hvis dere ikke takler litt fuckings snø så pell dere til helvete ut av Norge, jævla feige søringhomser.

Folk for da lov til å glage så mye de vil her i tråden.

EDIT: Men det vil jo si at du også får klage på at de klager for mye :whistle:

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Folk som klager som noen småunger i trassalderen. Hvis dere ikke takler litt fuckings snø så pell dere til helvete ut av Norge, jævla feige søringhomser.

Folk for da lov til å glage så mye de vil her i tråden.

Selvfølgelig, jeg bare sier at de irriterer.

Lenke til kommentar

Mistet alle spotify-playlistene jeg har brukt evigheter på å lage :wallbash:

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar

Torsdag kveld fra nydalen er så dårlig at jeg vil klore ut øynene mine hver gang jeg ser det. Slik som Cowboy Bob konstant må sitte og hindre seg selv i å gjøre akkurat nå. Hø hø.

Valens frokost-tv er også helt forferdelig dårlig.

er enig med valen, ikke noe for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...