Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt jobb som programmerer men husker ikke hvordan Windows fungerer.

Failer med tastaturet og klarer ikke å finne riktig skråstrek mens sjefen står å ser på at jeg koder. Sånn går det når man har utelukkende brukt en macbook fra USA i de siste 3 år.

 

Haha. Har hatt dette problemet selv, bare omvendt. Kjip følelse! 

Lenke til kommentar

At media tror at Norge kun består av Oslo og omegn.

"Nå bli det varmt!" Også er det kun Oslo. "Ransbølge i hele landet!" Også er det kun Oslo. "Norske kvinner trakassert som aldri før!" Også er det kun Oslo.

 

Med unntak været, så er eksemplene funnet på av meg men de er ikke langt fra sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som går vinglete. Vet aldri hvilken retning de havner og man må gå sikk sakk bak dem for ikke å gå på dem.

 

Skjer støtt.  Og så blir de ofte helt overrasket når de merker noen er bak og vil forbi, som om de glemte at der er en verden bakover

den veien de kom fra. Lurer på hva enkelte folk tenker med.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er på trynet hvor mye hybelvertene (og andre) har hundene sine i bur. Natt, dag og ettermidag! Burene er rett ved siden av inngangsdøra så hører at dem sitter der og piper.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

 

Det er på trynet hvor mye hybelvertene (og andre) har hundene sine i bur. Natt, dag og ettermidag! Burene er rett ved siden av inngangsdøra så hører at dem sitter der og piper.

Ja det er enten det eller at de griser ned hele hybelen:)

 

Hæ? Ikke alle hunder er sånn.

 

Her i huset har vi bur med teppe over, med åpen dør. Buret skal være trygghet, ikke straff eller "jeg gidder ikke hunden min akkurat nå så jeg slenger den inn her"

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hæ? Ikke alle hunder er sånn.

 

Her i huset har vi bur med teppe over, med åpen dør. Buret skal være trygghet, ikke straff eller "jeg gidder ikke hunden min akkurat nå så jeg slenger den inn her"

Ikke sikkert at det er slikt i Gypsy sitt tilfelle, da. Hunden vår digga å være i buret sitt (Åpen dør, så han gikk ut og inn som han ville selv), men om du låser inne hunden i bur dagen lang blir det noe annet...
Lenke til kommentar

http://www.p4.no/story.aspx?id=645418

 

«Dette er det som skjer når du drikker energidrikker hele barndommen. Jeg har nå ledninger og en stor boks koblet til kroppen 24 timer i døgnet», skriver Parratt i innlegget.

 

Så jævlig lame, nei det var ikke det det stod, det stod:

"This is what happens when you spend your childhood drinking energy drinks. I'm now stuck with wires and a massive box attached to me for 24 hours. "

 

24 timer. Ikke 24 timer i døgnet. Hun går ikke rundt sånn 24 timer i døgnet. Hva skulle det være godt for å ta konstante målinger av blodtrykk, hjerterytme osv 24 timer i døgnet?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg har sluttet å lese norske medier, de blir for tullete for meg når de ikke er politisk nøytral og er blodrød sosial-feministiske medier som støtter venstre siden og angriper alt på høyresiden. Dessuten så mangler de evnen til å sjekke fakta, bruker mye "click bait" titler, ekstremt mye reklame, gjengir kilden feil, er for innvandring, sprer vestlig propaganda, bruker mye patetiske uttrykt som "forskere har...", "blir hyllet...", "går verden rundt", "ekstrem vær...", "sprengkulde", osv. 

 

De blir for upålitelig for meg, og det har ført til full stans for min del. Leser kun "dailymail" (britisk) og av og til "nytimes" (amerikansk).

 

Leser fortsatt gamer.no, tek.no og itavisen.no, siden de bare skriver nyheter om produkter og har ingenting med politikk å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...