Dragen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 At musa mi har begynt å miste kontakten når jeg holder inne høyre knapp. Dette skjer på hver Logitech-mus jeg kjøper. Faen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Det er vel strengt tatt dine ord? Han nevnte aldri ordet idiot og kan vel ikke akkurat sammenligne med ordet oppegående "Idiot" er kanskje subjektivt, men det er det jeg leser ut fra det. Jeg er ikke ute etter en krangel, men jeg ser ikke hvordan "når ble bikkjeeiere oppgående i utgangspunktet?" kan gi uttrykk for noe annet enn at han mener hundeeiere er lite oppegående. Sånn for å klargjøre det. Endret 19. januar 2016 av Major Kloss 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Om det er irriterende hva irriterende folk irriterer seg over, så må jo denne tråden ha oppfylt sin mening. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Irriterer meg at jeg har tatt det på et anonymt nettforum istedenfor å ta det med venner, slik at sladder og drit skapte maks mulig drama. Edit: Må påpeke at dette var sarkasme fordi jeg var irritert over irritasjonen til irriterte mennesker som irriterte seg over irritasjonen min. Endret 19. januar 2016 av Panzertank 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 På www.nav.no: Vil du vite mer se www.nav.no 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Hvis noen hadde fortalt meg nøyaktig hvor trege folk i service-yrker her på filippinene er, så hadde jeg aldri trodd på dem. Det er faktisk ubegripelig hvor lite folk bryr seg her nede. Samtlige ansatte gir totalt faen i jobben sin. Klarer ikke putte ord på hvor lang tid ting tar her. Selv om det står metervis med kø forran kassen, så holder alle førstegir og tar livet helt med ro. Merker jeg blir sint av å bare skrive dette. Når jeg og dama er ute på noe må hun be meg roe meg ned en håndfull ganger, fordi jeg blir altså så forbanna på mangelen på respekt for folks tid. FORBANNA! Det er mer enn nok folk i dette landet, og arbeidsløsheten er stor, så jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor ikke daglig leder på butikkene sparker samtlige ansatte og får inn noen som kan jobben sin. Det å måtte stå 30 minutter i kø på butikken fordi det bare er én kasse åpen og det står fem stykker bak den og snakker høylydt og ler, er nok til å få blodet mitt til å koke. Det verste er at de andre kundene ikke ser ut til å bry seg. De er vell født inn i en kultur hvor service står helt nederst på prioritetslisten, så de vet ikke bedre selv. Dette høres kanskje ut som en overdrivelse, men som jeg sa, du ville aldri trudd hvor sakte det går her nede før du har opplevd det selv. Ren tortur. Endret 19. januar 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk uten selvinnsikt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som binder hunden utenfor butikken. Det er faktisk ulovlig! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Når nettsider er lagd så man må trykke tilbake to ganger veldig rask for å komme tilbake. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som binder hunden utenfor butikken. Det er faktisk ulovlig!Det er det. Og de som er redde for hunder går kanskje til en annen butikk eller dropper å handle isteden for å gå inn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som skal komme å hente noe, og ikke kan spesifisere nærmere enn "i dag", sånn at du blir gående halveis klar med mobilen på armlengde hele tiden, og helst ikke vil gå på wc en gang. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som binder hunden utenfor butikken. Det er faktisk ulovlig! Det var nytt for meg. For en dustete lov. Jeg har bundet fast hund utenfor butikken mange ganger. Har ikke hund selv, men hender jeg er hundepasser for en kompis. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som binder hunden utenfor butikken. Det er faktisk ulovlig!Det var nytt for meg. For en dustete lov. Jeg har bundet fast hund utenfor butikken mange ganger. Har ikke hund selv, men hender jeg er hundepasser for en kompis. Er en relativt ny lov og den er ikke dustete. Du setter hunden i en forsvarsløs posisjon, og det er både ulovlig samt moralsk forkastelig. Ja, jeg har bikkje selv. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som binder hunden utenfor butikken. Det er faktisk ulovlig! Apropos: irriterer meg over alle som "ikke vet" at det er forbudt å ha med kjæledyr inn på spisesteder, eller de som gjemmer hunden inni jakka for at jeg ikke skal se at de har den med inn. Jeg vil ikke risikere å få en sur munn på døra til kafeen min av Mattilsynet bare fordi folk syns synd på hunder som må være ute eller hjemme 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Nok et eksempel på noe det ikke hadde trengt å vært en lov om. Her kan man bruke skjønn. Burde være opp til eieren å vurdere om hunden er egnet til å stå for seg selv eller ei. Og jeg velger å stole såpass på mine medmennesker at jeg ikke trur noen kommer til å være slem mot hunden. På samme måte som jeg stoler på at ingen skraper opp bilen min om jeg parkerer den langs veien, eller at ingen kidnapper ungen om h*n ligger i barnevogn utenfor inngangsdøren. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Burde være opp til eieren å vurdere om hunden er egnet til å stå for seg selv eller ei.Hunden kan stå for seg selv, bare ikke ved inngangen til butikken. Du kan binde den 5 meter lenger bort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Det gir mening i allmenhetsmessige hensyn: § 5. Forbud mot å gå fra bundet hund Hundeholderen skal ikke gå fra en bundet hund rett ved inngangen til en bygning som er åpen for allmennheten eller ved lekeplasser. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2003-07-04-74#KAPITTEL_2 Endret 22. januar 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det kan jeg være enig i. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Det er vel strengt tatt dine ord? Han nevnte aldri ordet idiot og kan vel ikke akkurat sammenligne med ordet oppegående "Idiot" er kanskje subjektivt, men det er det jeg leser ut fra det. Jeg er ikke ute etter en krangel, men jeg ser ikke hvordan "når ble bikkjeeiere oppgående i utgangspunktet?" kan gi uttrykk for noe annet enn at han mener hundeeiere er lite oppegående. Sånn for å klargjøre det. Jeg jobber faktisk som klargjører. Teknisk klargjører av nye biler altså.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Når folk legger ut minst 2 bilder av barna sine om dagen. JA, du har fine barn i følge deg selv og nei, du trenger ikke spamme facebook med flere bilder av dem. Vi vet hvordan ungen din ser ut. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå