Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Folk som bitcher for å måtte betale for å lese artikler på nettaviser, som om journalistene bare har en melkerull i lønn i året og aviser er allemannseie.

Der er jo ingenting å lese. Betaler kr 185 pr mnd for avisa  på nett, kun for å få sett viktige ting som dødsannonser og sånt. Ellers er halve avisen full av boligannonser og andre annonser pluss nyheter du ser alle steder. Papirutgaven er helt uaktuell, men er fristet å si opp den electroniske også. Å måtte bla gjennom alt den dritten bare for å få sett et knippe dødsannonser. Jo det er irriterende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skal møte folk og du er tidlig ute og er det 10 minutter før  og de sender melding 5 min etter dere liksom skal møtes og sier "blir litt sein". 

Grrr.. merket du virkelig ikke det før 17.05 om vi skulle møtes 17.00 (eksempelvis.) 

Da ender jo jeg opp med å vente over et kvarter.  

Lenke til kommentar

Folk som bitcher for å måtte betale for å lese artikler på nettaviser, som om journalistene bare har en melkerull i lønn i året og aviser er allemannseie.

Det som er irriterende er at du ofte ikke ser at du må betale for "pluss abonnement" før etter du har klikket på annonsen og er innstilt på å lese den. Så orker man ikke kjøpe abonnement kun for å lese en sak en gang i mnd eller noe sånt. Sikkert mer aktuelt for de so mer mer opptatt av  lese aviser enn meg... 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Dere får skrive om noe som folk er villig til å betale for da. 

Lenke til kommentar

Du mener at har man hund, er man en idiot?

Det er vel strengt tatt dine ord? Han nevnte aldri ordet idiot og kan vel ikke akkurat sammenligne med ordet oppegående

Noe som igjen irriterer meg når folk setter ord/formulerer på sin egen måte

"Jasså, så det du SIER" nei? Det er nok du som sier det og setter eller formulererdet til en negativ kontekst og som ikke skjønner hva personen/jeg sier

"Så drt du sier/det du mener/hvis jeg har forstått det slikt" o.l.

Grøss! Hvor vanskelig er det å forstå hva den personen sier eller mener? Jeez

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Folk man ikke kan stole på for fem flate øre. Eksen ville tydeligvis få frem til meg at hun var lesbisk i går. Synd for henne at hun kjeftet på meg litt før for at jeg ødela for henne og en annen mann ved å starte å flørte med henne igjen. Enten ble hun lesbisk på 1-2-3, eller så er det eller førstnevnte kun for å være idiot.

Folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...