Delvis Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Folk som bitcher for å måtte betale for å lese artikler på nettaviser, som om journalistene bare har en melkerull i lønn i året og aviser er allemannseie. Der er jo ingenting å lese. Betaler kr 185 pr mnd for avisa på nett, kun for å få sett viktige ting som dødsannonser og sånt. Ellers er halve avisen full av boligannonser og andre annonser pluss nyheter du ser alle steder. Papirutgaven er helt uaktuell, men er fristet å si opp den electroniske også. Å måtte bla gjennom alt den dritten bare for å få sett et knippe dødsannonser. Jo det er irriterende. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Men hvorfor smaker paprika sånn på potetgull? Det smaker jo ikke sånn irl. Ikke en gang paprikakrydder smaker sånn.Fordi det er paprikablanding. Paprika, løk, hvitløk, osv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) 90% av potetgull får mesteparten av smaken sin fra gjærekstrakt. Les bakpå. Det er nesten bare Ost og løk, salt og noen salt og pepper som ikke inneholder det. Endret 16. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Når du skal møte folk og du er tidlig ute og er det 10 minutter før og de sender melding 5 min etter dere liksom skal møtes og sier "blir litt sein". Grrr.. merket du virkelig ikke det før 17.05 om vi skulle møtes 17.00 (eksempelvis.) Da ender jo jeg opp med å vente over et kvarter. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Folk som bitcher for å måtte betale for å lese artikler på nettaviser, som om journalistene bare har en melkerull i lønn i året og aviser er allemannseie. Det som er irriterende er at du ofte ikke ser at du må betale for "pluss abonnement" før etter du har klikket på annonsen og er innstilt på å lese den. Så orker man ikke kjøpe abonnement kun for å lese en sak en gang i mnd eller noe sånt. Sikkert mer aktuelt for de so mer mer opptatt av lese aviser enn meg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Folk som bitcher for å måtte betale for å lese artikler på nettaviser, som om journalistene bare har en melkerull i lønn i året og aviser er allemannseie. Dere får skrive om noe som folk er villig til å betale for da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Når man ikke finner en torrent man skal ha og forsøker å google det. Liker at google filtrerer ut alt som er legit. Treffene som gjenstår er potensielt skadelig malware. Kjempeopplegg Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 har du testet med duckduckgo? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ja, jeg fant det jeg skulle ha til slutt. Denne annonsen irriterte meg. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=61790563&sub_category=1.77.5192&category=0.77&ref=fas Prøv å framstå noenlunde oppegånde dersom du ønsker hund. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Når ble bikkjeeiere oppgående i utgangspunktet ...? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Du mener at har man hund, er man en idiot? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Brukere på forumet som vil ha "hjelp" med leksene, men egentlig bare ber om å få de gjort for seg. Endret 18. januar 2016 av bleue 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Du mener at har man hund, er man en idiot?Det er vel strengt tatt dine ord? Han nevnte aldri ordet idiot og kan vel ikke akkurat sammenligne med ordet oppegående Noe som igjen irriterer meg når folk setter ord/formulerer på sin egen måte "Jasså, så det du SIER" nei? Det er nok du som sier det og setter eller formulererdet til en negativ kontekst og som ikke skjønner hva personen/jeg sier "Så drt du sier/det du mener/hvis jeg har forstått det slikt" o.l. Grøss! Hvor vanskelig er det å forstå hva den personen sier eller mener? Jeez Endret 18. januar 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvorfor er de som ikke har hund mer oppegående enn andre? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Nettsider som overstyrer scrollinga så den ikke fungerer sånn den skal. Og nettsider som bruker scrolling der bildene/bakgrunnen ikke scroller i takt med siden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk man ikke kan stole på for fem flate øre. Eksen ville tydeligvis få frem til meg at hun var lesbisk i går. Synd for henne at hun kjeftet på meg litt før for at jeg ødela for henne og en annen mann ved å starte å flørte med henne igjen. Enten ble hun lesbisk på 1-2-3, eller så er det eller førstnevnte kun for å være idiot. Folk. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Folk som absolutt må ta samlivsproblemene sine offentlig. 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Irriterende at folk skal irritere seg over hva folk irriterer seg over. Spesielt i en tråd som er spesifikt for å poste ting som irriterer deg. 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Sant nok. Men på den annen side skal man vel kunne irritere seg over alt i denne tråden, også hva andre irriterer seg over?Eller kanskje det blir litt på tvers på en måte. Her må jeg innrømme jeg ble en smule usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå