Myst Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Kan du ikke bare slette heile leser-loggen din i nettleseren, og så fortsette lesingen ? Aner ikke, tenkte ikke i de baner. Hjernen er som suppe i dag, føler jeg har mistet all snev av intelligens. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Når "Smaken du husker" og "NY VARIANT" står på det samme produktet. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Når vi snakker om innovasjon, potetgullsmaker. "vi lanserer helt nytt potetgull, hva skal vi ha da, en med salt og en med paprika? WOW genialt" "hmm vi har brukt rømme og løk, hva med rømme og vårløk? fy faen du er sick as marketing kungen" "skal vi gjøre det ekstra KNASENDE kanskje" "hey folkens, folkens, nå har jeg en syk ide, la oss gjøre noe utenom det vanlige"Jævla amatører, finn på noe smak av de 200000 smakene som er mellom paprika og eple, trenger ikke å være enten ekstremt kjedelig eller ekstremt uvanlig. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Når vi snakker om innovasjon, potetgullsmaker. "vi lanserer helt nytt potetgull, hva skal vi ha da, en med salt og en med paprika? WOW genialt" "hmm vi har brukt rømme og løk, hva med rømme og vårløk? fy faen du er sick as marketing kungen" "skal vi gjøre det ekstra KNASENDE kanskje" "hey folkens, folkens, nå har jeg en syk ide, la oss gjøre noe utenom det vanlige" Jævla amatører, finn på noe smak av de 200000 smakene som er mellom paprika og eple, trenger ikke å være enten ekstremt kjedelig eller ekstremt uvanlig. med eple hørtes digg ut da. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Potetgull med smak av høne. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Potetgull med smak av høne. e d lov å si? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Noe av det kuleste er jo rekechips. Verste er at de er ganske gode og! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Å fysj. Reker er knall, men rekechips blir kvalmende etter et par biter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 FUCKINGS AFTENPOSTEN OG DERES LESEBEGRENSNING!! :realmad: :realmad: Du kan surfe så mye du vil i inkognitomodus. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 At Titten Tei er forsvarsminister. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 At Titten Tei er forsvarsminister. De sa nei? Det var litt overraskende. En blå regjering, hm. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 De har ikke nok fly. Det var allerede kapasitetsproblemer pga vedlikehold på flyene. Det har vært sånn i flere måneder. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Når vi snakker om innovasjon, potetgullsmaker. "vi lanserer helt nytt potetgull, hva skal vi ha da, en med salt og en med paprika? WOW genialt" "hmm vi har brukt rømme og løk, hva med rømme og vårløk? fy faen du er sick as marketing kungen" "skal vi gjøre det ekstra KNASENDE kanskje" "hey folkens, folkens, nå har jeg en syk ide, la oss gjøre noe utenom det vanlige" (...) bilde (...) Jævla amatører, finn på noe smak av de 200000 smakene som er mellom paprika og eple, trenger ikke å være enten ekstremt kjedelig eller ekstremt uvanlig. Her på Filippinene har jeg motsatt problem. Er haugevis av crazy smaker. Fisk, reker, blekksprut, eddik osv, osv. Jeg savner gode simple potetgull som havsalt og paprika. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Jeg vet de har sprø smaker på potetgull i Asia. Men jeg trodde det kom i tillegg til de gode smakene som vi har i Norge. Har ikke Asia gode smaker også, som salt, salt&pepper, paprika, sourcream&onion? Endret 15. januar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Salt er det et par produsenter som har, men de er langt fra like gode som i norge. Paprika har jeg aldri sett. Sourcream and Onion trur jeg bare Lays har, og de liker jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Men hvorfor smaker paprika sånn på potetgull? Det smaker jo ikke sånn irl. Ikke en gang paprikakrydder smaker sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 At det er så innihælvete kaldt ute! -20....brrrr Mr Freeze : "How does it feel Batman....how does it feel to *freeze* to death ?!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Å våkne tidlig om morgenen. Først 4, så 4:30, og til slutt 5, før man ikke får sove igjen. >< Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 De har ikke nok fly. Det var allerede kapasitetsproblemer pga vedlikehold på flyene. Det har vært sånn i flere måneder. Hvorfor får de ikke de nye fra usa, de er jo bestilt for årevis siden. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Folk som bitcher for å måtte betale for å lese artikler på nettaviser, som om journalistene bare har en melkerull i lønn i året og aviser er allemannseie. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå