Delvis Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Er det bare meg eller er feltene for legemidler svarte? https://helfo.no/Lists/Skjema/Attachments/92/Kvitteringsskjema%20for%20utgifter%20til%20legemidler-n%c3%a6ringsmidler%20kj%c3%b8pt%20p%c3%a5%20resept-05-22.15-bokm%c3%a5l.pdf Idioter. Nei de er lyseblå. Bare å klikke på dem og skrive. Kan hende du bør oppdatere programmet? De har ganske hyppig oppdatering Endret 14. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det hadde vært noe. Irriterer litt at det har kommet så mange dommedagsspådommer, men ingen har truffet.. Litt usikker hvilken jeg foretrekker da. Niburu / planet X hadde nok vært bra for min del. Fått sett noe spektakulært før vi forsvant inn i evigheten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) oljeprisen og børsen Endret 14. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Folk er så sykt opptatte med å vise at de bryr seg på sosiale medier at det blir så jævlig påtvingt En massiv skumringspung hele opplegget Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Professor Snape er død. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Folk som er nå 25+ og irriterer eller kommer med moralpreiken til de som har fått lappen og er I 18/19års alderen. Plaease, du var selv en råkjører når du var 18år og fikk laåpen, også skal du irritere deg over de bare fordi du har erfart og blitt voksen? "Ja, men jeg var umoden den gangen. Nå har jeg lært" Enten er man dum og retard eller så er man smart nok til å skjønne hva som er rett eller galt, uavhengig hvilken alder. Så sånn sett så blir det feil når folk(når de selv var en) skal komme moralpreik til andre. Bare hold kjeft, det blir meningsløst å komme med råd eller være moralsk når man selv har vært en shitkid Endret 14. januar 2016 av Laffe Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Helvetes balsam, den har fullstendig ødelagt håret mitt for i dag. Lenke til kommentar
crystalcastles Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 strøk i exphil for andre gang JAJA, alle gode ting er tre, ikke sant??? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 1. At når jeg skal bestille en liten ting fra en nettbutikk så må jeg gå igjennom alle kategoriene for å se om det er noen andre produkter jeg skal ha. 2. At jeg kjøpte feil tenner for lysrør. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 FUCKINGS AFTENPOSTEN OG DERES LESEBEGRENSNING!! :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) FUCKINGS AFTENPOSTEN OG DERES LESEBEGRENSNING!! :realmad: :realmad: Alle sider med lesebegrensing. Jeg slår ikke av adblock for de sidene. Men jeg slår av adblock for de fleste sider jeg vil støtte. Endret 15. januar 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Nei det gjør ikke jeg heller på seriøse sider som jeg faktisk vil se innholdet på. Men det er veldig irriterende at fleste sider nå tvinger en til å slå av adblock for at sidene skal fungere normalt. Eksempel Dailymotion som jeg opplevde i går. Har man adblock på, blir sidene helt ubrukelige og man kan ikke se på videoene. Først når jeg slo av adblock, kom sidene opp som de skal. Lenke til kommentar
nissen26 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 At det er så innihælvete kaldt ute! -20....brrrr Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 At det ikke er til å oppdrive en noenlunde normal vinterjakke noe sted. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 FUCKINGS AFTENPOSTEN OG DERES LESEBEGRENSNING!! :realmad: :realmad:Bruk Inkognito-modusen til Chrome. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 FUCKINGS AFTENPOSTEN OG DERES LESEBEGRENSNING!! :realmad: :realmad: Kan du ikke bare slette heile leser-loggen din i nettleseren, og så fortsette lesingen ? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Irriterer meg at ALT skal filmes med Snapchat eller ihvertfall portrett-modus. Da spesielt når klippet senere er ment til å vises på TV. Hvis det skjer noe som MÅ dokumenteres så snu den jævla mobilen! Vi vil ikke se snapchat klipp med 240p kvalitet og sorte bars på siden av klippet. Når du står der face to face med terrorhandlinger, naturkatastrofer eller annet spennede greier så drit i Snapchat og husk, snu mobilen 90 grader! Endret 15. januar 2016 av Demonickon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå