E.C. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Har du prøvd å ta det opp med naboen på en fin måte og forhøre deg hvorfor han gjør dette, før du klaget på internett? Det hender folk ikke tenker så mye og det er ikke mer enn en liten påminnelse som skal til. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Irriterer meg over at jeg ikke kan kjøre nettradioen jeg hører på i ny fane, i stedet må jeg kjøre den i vindu. Endret 12. januar 2016 av m20k Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Har du prøvd å ta det opp med naboen på en fin måte og forhøre deg hvorfor han gjør dette, før du klaget på internett? Det hender folk ikke tenker så mye og det er ikke mer enn en liten påminnelse som skal til. Har dere prøvd å lese trådtittelen, eller blir det for vanskelig for dere? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) "Just nu är det upptaget, och ditt samtal är placerat i tur ordning. Var vännlig venta." hvert tiende sekund i 20 minutter. Endret 12. januar 2016 av Therawyn Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Det sa jeg fordi jeg irriterer meg over de som aldri gidder å si ifra før det rabler for dem. Da blir det plutselig en eksplosjon og alt kommer ut. Håper du ikke tilhører kategorien. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Virker som om folk (i kommentarfeltene i nettavisene) allerede har glemt at også det forrige byrådet i Bergen drev med datokjøring som et middel mot giftlokket. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Hva vil datokjøring si egentlig? edit: sjekket og fant det ut. Endret 12. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 At du ikke har lov til å kjøre en bil som har feil regnummer på en gitt dato. Eller i butikk, at man plukker ut matvarer som er på vei til å gå ut på dato. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Når man kjører en lastebil som frakter kalendere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Virker som om folk (i kommentarfeltene i nettavisene) allerede har glemt at også det forrige byrådet i Bergen drev med datokjøring som et middel mot giftlokket. Den kollektive hukommelsen til folket varer bare til neste valg i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) At det gikk 13 dager før snusen havnet under leppa igjen. Svakt! Men faen så god følelse man fikk igjen. Vet hvertfall at det går an å slutte asap, uten å trappe ned eller tar noe form for nikotinfri snus Endret 12. januar 2016 av Laffe Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Vente på at børsen skal åpne. (ikke pretrading) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Vente på at børsen skal åpne. (ikke pretrading) Det er hvertfall i påvente av oppgang, ikke lite bare det. Har vært fryktelig til nå dette året. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Venter på en telefonsamtale som avgjør om jeg får drømmejobben eller om jeg blir deprimert naver Sånn seriøst jeg holde på å klikke mongolid her, skulle få vite det i dag og jeg bare venter, venter og venter... Alarmen på telefonen gikk i stad og jeg trodde det ringte så jeg bli meget skuffa altså Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er virkelig ikke min dag idag. Først går kjøkkenvasken tett på grunn av is i rørene i kjelleren. Når jeg endelig får tint rørene så har vaskemaskinen prestert å tømme alt vannet utover badgulvet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er virkelig ikke min dag idag. Først går kjøkkenvasken tett på grunn av is i rørene i kjelleren. Når jeg endelig får tint rørene så har vaskemaskinen prestert å tømme alt vannet utover badgulvet Minner meg om det som skjedde med meg. Gikk i dusjen og sto der lenge. Gikk ut, henta håndkle og tørka meg. Tenkte ikke over at vannet sto meg opp på leggen får håndkleet ble gjennomvått. Dette var på morgenen og mens jeg tørka, gikk strømmen for hele blokka. Måtte tømme badet og rense sluket i mørket, bare ved lys av mobil. Lite bad og høy kant heldigvis.q Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er virkelig ikke min dag idag. Først går kjøkkenvasken tett på grunn av is i rørene i kjelleren. Når jeg endelig får tint rørene så har vaskemaskinen prestert å tømme alt vannet utover badgulvet Minner meg om det som skjedde med meg. Gikk i dusjen og sto der lenge. Gikk ut, henta håndkle og tørka meg. Tenkte ikke over at vannet sto meg opp på leggen får håndkleet ble gjennomvått. Dette var på morgenen og mens jeg tørka, gikk strømmen for hele blokka. Måtte tømme badet og rense sluket i mørket, bare ved lys av mobil. Lite bad og høy kant heldigvis.q Høres ut som en perfekt måte å starte dagen på. Sto i rundt 2timer å tinte rør med varmepistol og et håndkle med varmt vann. Det er ikke en jobb jeg har lyst til å gjøre igjen, så bestillte en temperatursensor slik at jeg kan lese av temperaturen rundt røret i kjelleren fra kjøkkenet. Lenge leve teknologi Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Helt hinsides treigt internett... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Folk som tror de er smarte ved å komme med kule sitater her og der. Disse hører jo til taler, lengre tekster og litterære verker. Skal man bare plukke ut det beste og mest catchy, ta det ut av kontekst, slenge det på en stygg jpg og runke med det på facebook? Er det kult eller Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Er det bare meg eller er feltene for legemidler svarte? https://helfo.no/Lists/Skjema/Attachments/92/Kvitteringsskjema%20for%20utgifter%20til%20legemidler-n%c3%a6ringsmidler%20kj%c3%b8pt%20p%c3%a5%20resept-05-22.15-bokm%c3%a5l.pdf Idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå