ChopperRead Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ramona og siggen på p3, blir fysisk syk av å høre på de. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Ramona og siggen på p3, blir fysisk syk av å høre på de. Er så glad jeg endelig fikk DAB på jobben. P13, kanalen med en gode P3-programmene, og NRK Klassisk er fine greier. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Når søkefeltet i Spotify nekter å lukke drop-downen. At feltet for sang og artist i spotify er så lite at det skjelden blir plass. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Å gå i butikken og finne ut at man glemte lommeboka hjemme. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Irriterernde at jeg ikke har noe å ha i munnen, tom for pastiller og tyggis. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Irriterernde at jeg ikke har noe å ha i munnen, tom for pastiller og tyggis. Hva med ibux eller paracet? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Servietter. Ikke slike du får på burgersjapper, som er myke og fungerende, men de som har fancy farge eller mønster. De er harde og elendige på å tørke opp noe som helst. 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Servietter. Ikke slike du får på burgersjapper, som er myke og fungerende, men de som har fancy farge eller mønster. De er harde og elendige på å tørke opp noe som helst. off ja. Typisk sånne folk har i juletia.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Funker jo ikke i det hele tatt. Driter i utseende på dem. Kunne like godt brukt en dorull. Poenget med dem er jo å tørke opp, ikke se fancy ut. Søles det eller man skal tørke seg, funker det ikke. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Foretrekker helt klart å få tørkepapir om jeg er ute etter å tørke vekk maten som er rundt munnen eller på hendene. Ikke fargeimpregnerte papirstykker som matsølet preller av og som koster mangfoldige summer sammenlignet med tørkepapir. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Irriterernde at jeg ikke har noe å ha i munnen, tom for pastiller og tyggis.Hva med ibux eller paracet? Heh Fant lakerol Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Hver gang jeg kjører igjennom Årnes slutter DAB'en i bilen å funke. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Gavekort, den 08 Jan 2016 - 13:05, sa:Hva skal du i Youtube-kommentarene å gjøre? Kan være spennende og interessant å lese vel? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Ofte står det navnet på bakgrunnssangen og andre "viktige" ting der. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Fuckings Sukker med sin misvisende reklame. "Gratulerer, du er likt i Looks!" Ja vel, så bra. Så si meg HVEM som har likt meg da, jævla kjøtthuer! Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 At Quentin Tarantino tror det fortsatt er tøft å bytte ut bokstaver med tall i tittelen på sin nye film. Så 1998 lizm. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Kan være spennende og interessant å lese vel? Interessant fra et psykologisk perspektiv, samt har lyst til å lide av misantropi. Ofte står det navnet på bakgrunnssangen og andre "viktige" ting der. Darude - Sandstorm xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Neeeeeeei jeg har mistet nøkkelen min Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 At snøværet har vekslet til regn... Faen! 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Flotters.. Plutselig funker ikke VPN til jobben.. La til riktig porter i Inteno-modemet også, men nada. Vel, fuck it, har ikke lyst å jobbe på en søndagskveld uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå