Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva som er ekte rakett, slik som skytes opp i verdensrommet? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At folk irriterer seg over at andre bruker iPhone og andre Apple produkter fordi de selv ikke foretrekker det .... 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 iPhonebrukere. Jeg liker best Android, så iOS er elendig. Irriterer meg over at fyrverkeri i Norge er så pinglete. Irriterer meg også over at det var regn igår, så bildene ble ikke helt fantastiske, kan du is.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jeg har opplevd nyttårsaften i 16 år og jeg har sett hundrevis av kule raketter. Det er jo ikke noe gøy med en rakket som bare forsvinner opp i lufta. Hahahaha! Tror ikke du er så stor i kjeften når du faktisk får se en med dine egne øyne. Hva som er ekte rakett, slik som skytes opp i verdensrommet? Har aldri påstått at det ene er en ekte rakett og det andre er en mindre ekte, for alt som har en motor og skytes opp i været kan defineres som en rakett. Jeg er ikke mindre begeistret for nyttårs-raketter fordi jeg har sett større raketter, jeg prioriterte bare søvn ovenfor å stå ute i kulden og se noe jeg har sett 17 ganger før. Middagen og selskapet er det som gjelder for meg, ikke å se millioner av tapte kroner gå opp i røyk. At folk irriterer seg over at andre bruker iPhone og andre Apple produkter fordi de selv ikke foretrekker det .... Det spørs.Noen er usaklige, mens andre faktisk formidler et budskap. Endret 1. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At folk irriterer seg over at andre bruker iPhone og andre Apple produkter fordi de selv ikke foretrekker det .... Det spørs.Noen er usaklige, mens andre faktisk formidler et budskap. Det er så godt å se at noen har seriøse svar. Det er helt rett.. Har du "Jeg liker iPhone og iPhone er best fordi det er en iPhone" som argument, så er du bare irriterende. Har du gode grunner og grunnlag for å si at du ikke liker Android/ iOS, så spre budskapet for alt det er verdt. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At folk irriterer seg over at andre bruker iPhone og andre Apple produkter fordi de selv ikke foretrekker det .... Det spørs.Noen er usaklige, mens andre faktisk formidler et budskap. Det er så godt å se at noen har seriøse svar. Det er helt rett.. Har du "Jeg liker iPhone og iPhone er best fordi det er en iPhone" som argument, så er du bare irriterende. Har du gode grunner og grunnlag for å si at du ikke liker Android/ iOS, så spre budskapet for alt det er verdt. Jeg har selv ingen Apple produkter men har planer om å kjøpe iPod touch. Som du sier er det like irriterende med de som sier at iPhone er best bare fordi det er iPhone. Virker bare som om det er flere Apple hatere enn de som hater alt annet Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Den jævla sionisthoren av et forum lar meg ikke forandre på en post. Satan så frustrerende når humøret er på bunn fra før av. Du må skrive inn en post. Jeg HAR skrevet inn en forbaska post. Endret 1. januar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 En idiot som fyrte opp et svært batteri (fyrverkeri) med sikkert 60 skudd, klokka 07.30 i dag. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nyttårs feiringen har ikke vært den samme uten pinneraketter. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Alle disse forskjellige "Ranger sangen over deg"-trådene på musikkdelen av forumet. "Ranger sangen over deg" "Ranger sangen over deg - rock og metal" "Ranger sangen over deg - coverlåter" "Ranger sangen over deg - Hiphop" Hva blir det neste? "Ranger sangen over deg - Post-psychedelic proto jazz-dreamcore"? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tror ikke det hadde funket med bare en "Ranger sangen over deg" tråd. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nyttårs feiringen har ikke vært den samme uten pinneraketter. Helt enig. Jeg planlegger en lengre skitur til neste år for å smugle med meg pinnerakketter fra vårt naboland. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nyttårs feiringen har ikke vært den samme uten pinneraketter. Helt enig. Jeg planlegger en lengre skitur til neste år for å smugle med meg pinnerakketter fra vårt naboland. Badass. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At Firefox er så forbannet ustabilt med 70+faner oppe. Bytter til Opera, jeg. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 At Chrome var så forbanna ustabilt med 10+ faner oppe. Gjekk tilbake til firefox, eg. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nårti faen trenger du 70 + faner samtidig? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det er rundt regnet det antallet faner jeg vanligvis har oppe. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Nu er jeg meget datasint. Forbanna usaklige drittunger på CSS som løper rundt som hodeløse galninger med P90 og sprayer løs på det første de ser av bevegelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå