djgudleif Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Halt and Catch Fire er en bra serie, men hun irriterende hormonella bitcha er så jævlig unødvendig Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Martin Ødegaard Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nyttårsaften er så jævlig unødvendig, alle skal ut og forventer at jeg skal ut også, jeg vil sitte hjem å slappe av på disse høytider 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nyttårsaften er så jævlig unødvendig, alle skal ut og forventer at jeg skal ut også, jeg vil sitte hjem å slappe av på disse høytider Som jeg skulle sagt det selv! 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Normale mennesker? Når ble det normalt å spørre hva man skal finne på når det allerede er avtalt og "tradisjon"? 50 år så bare: ja hva skal vi finne på da. .... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Det sto det ingenting om i din originale post. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. desember 2015 Del Skrevet 31. desember 2015 Nyttårsaften er så jævlig unødvendig, alle skal ut og forventer at jeg skal ut også, jeg vil sitte hjem å slappe av på disse høytider Som jeg skulle sagt det selv! True... Spesielt gudd etter å ha vært på jobb i dag. Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 2 dager uten snus også kommer den dagen man vet at man kommer til å trenge snus. Great Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hvorfor trenger du snus i dag? Lenke til kommentar
REALITET Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 For det er en dag jeg må være avslappet, konsentrert og ikke gjør noe feil. Dessverre er jeg mer stresset, dårlig humør ukonsentrert. Verdt å ta en for kun det? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Not worth man. Sikker på at du ikke bare unnskylder bruken din? Det var først da jeg ikke fabrikerte unnskyldninger at jeg først greide å slutte. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 For det er en dag jeg må være avslappet, konsentrert og ikke gjør noe feil. Dessverre er jeg mer stresset, dårlig humør ukonsentrert. Verdt å ta en for kun det? Grunnen til det mest sannsynlig at du ikke har spist nok fiber. Kast i deg noen skiver og en skje med tran så ska du se det går bedre Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 åhh.. når skal den utrolig irriterende hosten gi seg. Jeg får ikke til å sove når det er slik. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Å være bannet fra Jodel uten grunn (nei, jeg har ikke hetsa eller mobbet noen, jeg er for voksen for den slags kødd), og når jeg får opp en Tinder-match mens jeg fikler med mobilen, trykker på popupen, og finner ut at det ikke er noen der. Hvorfor unmatche noen så fort dere matcher? >< Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Fordi det ofte er en bot som sender deg spamlink som automatisk blir bannet? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hva er greia med Jodel egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Fordi det ofte er en bot som sender deg spamlink som automatisk blir bannet? Jeg har ikke trykket på noen linker på Jodel, ei heller sett noen spammere. Har sett en del mobbing, men det er det. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Hva er greia med Jodel egentlig? At man kan jodle, duh. Nei, vet ikke. Det man skriver vises til alle innenfor samme området. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 (endret) At det kommer en svær poster over halve skjermen med følgene skrift: Har du husket og gratulere Ola Nordmann med dagen? Egentlig bare irriterende... edit: på facebook. Endret 3. januar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå